יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

Accessories

כרגע אני בשלב של אקססוריז בחיי (למרות שכל פריט לבוש יתקבל בברכה). למעשה, בכמה הימים האחרונים אני מתעסקת בלחפש דרכים חדשות לשדרג את ההופעה מבלי להרוג לעצמי את חשבון הבנק. אתמול זה היה העניין עם הצעיפים (ותודה לאמי היקרה) והיום ביליתי את רובו המוחלט של היום בחיפוש צמידים, טבעות ועגילים באיביי (ebay). 
אני מתארת לעצמי שהרוב המוחלט של האנשים מכירים את האתר המופלא הזה, אבל לטובת אלה שלא - הנה ההסבר: איביי הוא אתר (קסום ומופלא) שמתפקד כמו שילוב בין מכירת חצר לקניון (לאור העובדה שמוכרים בו גם פריטים משומשים שכבר לא נחוצים למוכר וגם מוצרים חדשים ע"י חנויות שונות). הקטע היפה הוא שמדובר באתר גלובאלי, כלומר אפשר לקנות ממוכרים/חנויות בכל מדינה שהיא, ובלבד שהמוכר הגדיר את ישראל כיעד אליו הוא שולח את המוצרים. איביי פועל בשתי דרכים - האחת היא בשיטת המכרז שבו האדם שהציע את המחיר הגבוה ביותר הוא שיזכה לקנות אותו, והשניה היא Buy It Now, וכשמה - יש מחיר קבוע וזה המחיר אותו תשלמו עבור המוצר. 

אז כמו שאמרתי, את רובו המוחלט של היום ביליתי בחיפושי אקססוריז שונים ומשונים באיביי. למזלי הרב גם מצאתי את מבוקשי ונכון ללפני כ-5 דקות אני הזוכה הגאה (במכרז) ב-3 פריטים יפהפיים :)

הפריט הראשון הוא צמיד כסוף (Charm Bracelet) עם לב תלוי יפה :)

הפריט השני הוא לאחותי הקטנה (שמקטרת ממש ברגעים אלה על כך שקניתי לה רק טבעת אחת):
זו טבעת כסף עם אבן זרקון כחולה ועוד כמה לבנות.

הפריט השלישי הוא טבעת עם אבני אופל וטופז לבן, גם היא מכסף:

והחלק הטוב ביותר בכל העניין הזה הוא שהכל ביחד יצא לי כ-60 ש"ח :)

כפי שכבר אמרתי - איביי הוא אתר קסום ומופלא :)

**שלושת התמונות מעמודי המוצרים באיביי, והזכויות עליהן שייכות למוכרים**

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה