יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

All about the scarf

כבר הרבה זמן שאני מסתובבת בחנויות ומסתכלת על צעיפים קלילים כאלה, לעונת המעבר (לא צעיפי הצמר). אני מחפשת את הצעיפים המיוחדים האלה שישדרגו את ההופעה ללא מאמץ מיותר. הבעיה במקרה הזה היא המחיר של הצעיפים. מאחר שאין לי שוק קרוב אליי (או אפילו חנות עם בגדים מאוד זולים) יוצא שעבור פיסת בד מלבנית (ויפהפיה) אני צריכה להיפרד מסכום די גבוה (לצערי החנויות היחידות באזור שלי שבהן ראיתי דברים כאלה היו זארה ו-Accessorize).
מה רבה הייתה שמחתי כשנזכרתי שבזמנו אמא שלי אמרה שתוכל לתת לי צעיפים כאלה, והיום קיבלתי לרשותי לא פחות מ-13 (כן כן, שלושה עשר) צעיפים קלילים לעונת המעבר (ואם לומר את האמת, בתל אביב, בה אני לומדת, אין שימוש בצעיפים שהם לא לעונת המעבר). 
רציתי לפרט על הצעיפים שמשכו את תשומת לבי במיוחד, אבל ככל שהתקדמתי עם הפירוט והסתכלתי על הצעיפים גיליתי שכולם משכו את תשומת לבי, שכן על כולם הדפס מעניין או צבע שאני אוהבת.
להלן הצעיפים:
במיוחד אני אוהבת את זה עם הדפס הזברה בפינה השמאלית העליונה, את שלושת השמאליים בשורה האמצעית, את שלושת הימניים ואת השמאלי ביותר בשורה התחתונה. ההדפסים שלהם הם המעניינים ביותר :)

בנוסף לשלל הרב בתמונה למעלה, נמצא אצל אמא שלי גם כובע מאוד יפה. כמובן שגם אותו אימצתי אליי בשמחה.


מעבר לכך, המטרה שלי לזמן הקרוב היא למצוא מגפונים. זה פריט שחסר לי. כבר כמה חורפים שאני מחפשת לי מגפונים ופשוט לא מוצאת שום דבר שהוא גם יפה וגם פרקטי (כלומר, אפשר ללכת איתו במשך רבע שעה לרכבת ובחזרה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה