יום שבת, 21 באוגוסט 2010

הקיץ הגיע!

כן, אני יודעת שזה באיחור "קל" של מספר חודשים, אבל לזכותי יאמר שהייתי בתקופת בחינות לא קצרה בכלל ורק עכשיו העליתי את הסוודרים למעלה. 
תוך כדי סידור ארון (מטלה נוראית שדחיתי עד קצה גבול היכולת) גיליתי בגדים שבעבר לא התרגשתי מהם, אבל עכשיו דווקא מוצאים חן בעיני. מי היה מאמין שזה יקרה? :)

ואם כבר קיץ - אז חם, כל כך חם! אני חושבת שמי שאחראי על המיזוג בחוץ התבלבל בין החורף לקיץ, כי ההרגשה כשאני יוצאת החוצה (ואני משתדלת לעשות את זה כמה שפחות) היא שאני נכנסת לתנור.

כבר פרק זמן לא קטן שאני משחקת עם הרעיון לפתוח בלוג. אני אפילו לא בדיוק יודעת על מה אני אכתוב - סביר להניח שעל שופינג (תחביב לא קטן שלי) וספרים. על הדרך זה גם יכריח אותי לקחת הפסקות קצרות מהלמידה (כשתהיה) ולחלוק את מעלליי (גם בחיפושי העבודה וגם בתקופת הלימודים). אין כמו בלוג כדי להוציא את עודפי המילים שמצטברות :)

שיהיה שבוע טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה