יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

Shoes, shoes and more shoes

בתור בחורה נעליים הן חולשה אצלי. לא משנה כמה זוגות נעליים יהיו ברשותי, לנצח ייראה לי שיש לי מחסור בנעליים. כנראה שמדובר בעניין גנטי, משהו שטבוע עמוק בכרומוזום X.
היום שוטטתי לי באתר style.com והיה שם לקט תמונות שהן מן מדריך לקניות הסתיו. בתור חובבת קניות (כבר ציינתי את זה לדעתי), הייתי חייבת להיכנס ולראות מהי התחזית :)
היו שם הרבה בגדים מעניינים (עם מחירים מעניינים עוד יותר. לדעתי לא ראיתי שם אף לא פריט אחד שעולה פחות מ-$500), אבל יותר מכל צדו את תשומת לבי הנעליים. אומנם לא כולן היו לטעמי אבל שלושה דגמים בהחלט עשו לי את זה. כל כך עשו לי את זה שהרגשתי את הצורך הבלתי נשלט לשמור את התמונות ולחלוק את התגלית המרעישה כאן.

הזוג הראשון הוא זה:
הן שייכות לבית האופנה Burberry ומחירן הצנוע הוא $1108. למרות שהעקב גבוה מאוד (ברמה שכואב קצת להסתכל על הנעל), האבזמים הופכים את הנעל למאוד מעניינת והפרווה בפנים נראית מאוד מחממת.


נעל נוספת היא זו:
עוד נעל מדהימה. כאן העקב מתון יותר. אני מאוד אוהבת את צורת העקב הזו. גילוי נאות: אני באמת באמת שונאת נעליים עם עקב חסר צורה (וכשאני אומרת חסר צורה אני מתכוונת לעקב מלבני כזה, בלי זויות או כל דבר דומה). גם כאן הנעל עצמה מעניינת והקשירה הזו מקדימה ורצועות העור למעלה הופכות את הנעל למה שהיא.
כאן הנזק הוא 1080$ והנעל היא של Jerome C. Rousseau.

אחרון חביב הוא המגף הזה:
המחיר שלו הוא הזול ביותר מבין השלושה - "רק" $1050. שייך ל-Reed Krakoff. דווקא פה פחות אהבתי את העקב, כי הוא קרוב מאוד לסוג העקבים שאני פחות אוהבת, אבל הנעל עצמה מעניינת והשרוך הכתום הוא מן ניגוד מעניין לצבעים הסולידיים (חום, שחור) של הנעל.

שיהיה יום מעולה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה