יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

Summer Lovin'

אני ממש שונאת קיץ. רבים וטובים כתבו על כך לפני (למשל כאן), אבל אני מרגישה את הצורך העז לציין את העובדה הזו פה.
אני ממש שונאת קיץ.

מעבר למזג האוויר הדוחה (שדווקא אתמול האיר פנים ושמש, יחסית, ולא היה מאוד דוחה) והצורך המתמיד המזגן, כל מקום שורץ ילדים. עכשיו, שלא תבינו אותי לא נכון - אני מאוד אוהבת ילדים. מתה על ילדים. אם עובר לידי יצור חמוד שכזה אני ישר מפנה את תשומת לבו של החבר (והוא יכול להעיד על כך). אבל הבעיה היא שאני אוהבת אותם כשהם באים כבודדים, זוגות או (מקסימום) שלשות. כשהם באים בכמויות של 20 ילדים למ"ר, ומתנהגים כאילו שהם רוצים שתדרוס אותם תוך כדי הליכה, אני לא משתגעת עליהם.
כמה טוב שה-1 בספטמבר מגיע. השקט יחזור לבתים והקניונים ואפשר יהיה ללכת ברחבי הקניון מבלי לחשוש שחלילה אדרוס ילדון שהחליט שללכת בזיג-זג זה יותר מעניין מללכת ישר.

אני גם לא משתגעת על בגדי קיץ (חוץ מהשמלות הקייציות והחמודות במיוחד). אני אוהבת סריגים עם שרוול ארוך, לבוש בשכבות, מגפיים!
חורף, חזור (או יותר נכון הואל בטובך להגיע אחת לכמה שנים) אלינו! ואם כבר זה קורה, אולי שגם האביב והסתיו יגיעו גם כן לגיחה של יותר מיומיים? :)

2 comments:

  1. מחר יש שביתה ארצית, אז התענוג ידחה קצת P:

    השבמחק
  2. כנראה שהתענוג לא נדחה :)
    נראה איך יראה הסופר בערב...

    השבמחק