יום חמישי, 30 בספטמבר 2010

Random thoughts

השבוע וקצת האחרונים עברו עליי בצורה נפלאה. ממש אידיליה מה שהולך פה. בראשון, שני ושלישי עיקר היום היה בתל אביב. לא חשבתי שאני אבקר שם כ"כ הרבה בתקופה שהיא חופש.
בכל אופן - ביום ראשון הייתי עם אמא במתחם התחנה ובאלנבי.
מתחם התחנה כ"כ ציורי ואירופאי שאין מספיק מילים לתאר את זה. באמת מזל שיש תמונות:


ואלנבי, הו אלנבי - מעוז הקניות במחירים שפויים יחסית. הפעם הרכש הוא סריג חסר שרוולים ופשמינה. עכשיו רק שיהיה חורף, ואני אהיה מאושרת :)

ביום שני הייתי במעונות של אוניברסיטת תל אביב ועזרתי לחבר לעבור חדר [יותר נכון אירחתי לו חברה בזמן שהוא סגר את המעבר]. 

ביום שלישי נפגשתי בעזריאלי עם חברה מהלימודים, והתשובה לכל בעיותיי הגיעה מכיוון לא צפוי. עוד מאמצע השנה הראשונה שלי בצבא אני מחפשת נעליים שטוחות שיראו עליי נורמאלי [נעלי בלרינה], והישועה הגיעה לא פחות ולא יותר מחנות CROCS. מי היה מאמין?
עכשיו רק לקנות את הנעליים המדוברות והמשימה תושלם.
אה, כן, גם החורף צריך להגיע [כדי שיתאפשר להשתמש בנעליים]. 
בדרך כלל בסוכות כבר יורד גשם. הפעם אין קול ואין עונה, והטמפרטורות רק עולות (או שפשוט לא יורדות). 

בתקווה לימים קרירים יותר אני אסיים להיום.
לילה טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה