יום שישי, 1 באוקטובר 2010

פינוקים :)

אחרי השבוע התל אביבי במיוחד שהיה לי, עם כל הזיעה, הלחות והאוויר המזוהם (קשה לי לומר שבשאר הארץ האוויר נקי במיוחד, אבל תל אביב היא יוצאת מן הכלל ברמת הגועל שיש באוויר), החלטתי לארגן לי שישי מפונק במיוחד, ומרוב שנהניתי בחרתי לחלוק את הפינוק ואת השלבים שלו עם מי שקורא כאן :)

הרכיבים הדרושים:
מסכת שיער של PASTEL
מדובר בחברה ישראלית, ואם לא שמעתם עליה, אל דאגה - אתם לא לבד. מה שאני יכולה לומר עליה זה שאחריה השיער ממש רך וכיפי. אגב, למרות שכתוב עליה שהיא מיועדת לשיער יבש ופגום - זה לא ממש ככה. השיער שלי לא יבש ולא פגום והיא עושה פלאים.


סבון על בסיס שמן שקדים
של "סבון של פעם". אין הבדל גדול בינו ובין סבוני נוזליים רגילים מלבד העובדה שהוא מלחך את העור, לאור העובדה שהוא מבוסס על שמן שקדים. שלי באופן ספציפי הוא בריח מנגו-קיווי (Sweet Summer), אבל הוא קיים במגוון רחב של ניחוחות. 
פילינג גוף
על פילינג הגוף של סבון של פעם נכתבו הרבה דברים, וכולם (לפחות אלה שקראתי) חיוביים. לאחר השימוש בו העור רך ונעים, בוהק ומלא לחות. פשוט הנאה צרופה. הריח בו השתמשתי, כמו הסבון, הוא Sweet Summer.
טיפ קטן: אם אתם באזור של חנות "סבון של פעם" כנסו לשם לנסות את הפילינג. אני אהיה מאוד מופתעת אם תתאכזבו.

קרם גוף
גם הוא של סבון, וגם הוא בריח Sweet Summer. הקרם של סבון הוא אחד המוצלחים שיצא לי לנסות. מצד אחד הוא מספיק שמנוני, מצד שני נספג מהר. The best of both worlds.


פילינג לפנים
של חברת Stendhal. פילינג נחמד, לדעתי עושה את עבודתו נאמנה.


מסיכת בוץ
שוב, של סבון של פעם. הרחבתי על המסיכה הזו מאוד כאן.
ולסיום: קרם הרגליים
גם הוא של סבון של פעם. 
אחרי הקירצוף של הרגליים עם פילינג הגוף, מרחתי את קרם הרגליים של סבון של פעם, שעדיין לא גיבשתי את דעתי לגביו, אבל ברגע שאני אגבש אותה אני אחלוק אותה עם כל מי שיהיה מוכל לשמוע/לקרוא. בנתיים ההחלטה היא לקנות אותו (כרגע אני משתמשת בדוגמית) אז הדעה לא שלילית.
הביקורות שקראתי על הקרם היו מאוד חיוביות, לכן אני מקווה לטוב :)

שיהיה סוף שבוע מפנק :)

קרדיטים:
- תמונות של מוצרי "סבון של פעם" מהאתר האמריקאי שלהם - sabonnyc.com
- התמונה של המסיכה לשיער ושל הפילינג לפנים מחיפוש בגוגל.

7 תגובות:

  1. התפנקת עד הסוף! :)
    השבוע כמעט קניתי את הסבון הנוזלי שלהם והתחרטתי ברגע האחרון כי היה נראה לי מחיר מוגזם עבור סבון נוזלי. למרות שהריחות שלהם משגעים.
    אחרי השימוש הוא מרגיש שונה מסבון נוזלי רגיל? מרגישה צורך לשים קרם גוף אחריו או שאפשר גם בלי?

    מסכימה איתך לגבי קרם גוף, אני מכורה ממש

    אני שוקלת לנסות את מסכת הפנים שלהם אחרי מה שקראתי עליה אצלך, רק חוששת לגבי היובש אחרי זה.

    מקרם רגליים שלהם אני מאוד מרוצה, אם כי בחורף נראה לי שאעבור למשהו יותר "כבד".

    השבמחק
  2. בהחלט התפנקתי :)
    לגבי הסבון הנוזלי - קצת קשה לי לומר, כי אני משתמשת בו לפני הפילינג גוף (ולפעמים לבד, אבל אני בכל מקרה מורחת אחריו קרם גוף). כשמשתמשים בו הוא טיפטיפטיפטיפה שונה (באופן הכי קטן ובלתי מורגש). את יכולה תמיד לנסות אותו בבאר בחנויות סבון. תכלס, לא הייתי קונה אותו במחיר המלא שלו. את זה שיש לי קניתי ב-50% הנחה.

    לגבי מסיכת הבוץ - אם את מורחת אחריה קרם פנים אז הכל בסדר ואת לא מרגישה את היובש אפילו. סבון עצמם ממליצים למרוח אחרי קרם.

    לגבי משהו יותר "כבד" בחורף - אמא שלי משתמשת בקרם רגליים של חברה בשם KART (מוכרים את זה בעיקר אצל קוסמטיקאיות) ואומרת שאת הקרם הזה היא לא תחליף בשום דבר. המרקם שלו מאוד מאוד כבד, ככה שלחורף אולי יתאים לך :)

    השבמחק
  3. יש לי בעיה קטנה עם החנויות של SABON - ברגע שאני נכנסת לשם אני מאבדת את חוש הפרופורציה :).
    אולי באמת אחכה שיהיו שם הנחות יותר גדולות ואז אעשה קניה.

    השבמחק
  4. כמוני כמוך.

    כרגע יש 30% על סדרת קוקוס-תאנה (40% אם את חברת מועדון :))

    השבמחק
  5. יופי של המלצות!
    מה המחיר של הסבון שמן שקדים?

    השבמחק
  6. תודה :)
    המחיר (המלא) של הסבון הוא 60 ש"ח (אם אני לא טועה).

    השבמחק
  7. הייתה תקופה שהייתי מכורה לסבון של פעם, עשית לי חשק לסבון שקדים

    השבמחק