יום שבת, 16 באוקטובר 2010

התחלות

מחר אני מתחילה את השנה השלישית שלי באוניברסיטה, החצי השני של התואר, כנראה גם המעניין יותר. זו מן התרגשות מהולה בחשש קל. התרגשות כי זו תחילת שנה חדשה, תכנים חדשים, קורסים חדשים ומעניינים (תחושה בערך כמו זו שמרגילים לפני היום הראשון בביה"ס כל שנה). חשש כי זה החצי השני, הקרבה לסוף, העומס המטורף שצפוי הסמסטר (8 קורסים + עבודה במשרה חלקית). אבל אם עברתי כבר שנתיי, אעבור גם את זה, נכון? :)

לאט לאט (ובזהירות) אני מתאהבת בקרם הרגליים של SABON, ולאחרונה למשפחת מוצרי הטיפוח הסבוניים שלי הצטרף חבר חדש - הפילינג שלהם לפנים. כמה שהייתי סקפטית אני חייבת להודות שהמוצר הזה אוכל בלי מלח את כל הפילינגים האחרים בהם השתמשתי. אני לגמרי מאוהבת :)
פילינג לפנים של סבון, תמונה מהאתר האמריקאי שלהם

המוצר הזה מבוסס על מנטה ולמון-גראס (לא, לא מסעדת המזון המהיר P:) והוא פשוט מכסח את התאים המתים של עור הפנים. המחיר הוא 118 ש"ח, אבל הכמות מאוד מכובדת (200 מ"ל). חד משמעית המוצר הזה נכנס ל-Top 3 ברשימת מוצרי הטיפוח האהובים עליי ביותר :)
החיסרון היחיד שלו לדעתי הוא ריח המנטה הממש ממש חזק שהוא מפיץ, אבל מה זה קצת ריח מנטה לעומת עור פנים חלק, רך וכיפי? :)

ולנושא שונה לגמרי - נעליים.
האובססיה שלי לנעליים מסרבת לעבור, ומעבר לכך, אפילו נתתי לה דרור וקניתי זוג נעליים. אומנם הן לא דומות בשום אופן או צורה לאף נעל שאי פעם שמתי תמונה שלה פה בבלוג, אבל הן מאוד חמודות ומאוד נוחות ליום יום.
במפתיע הן של קרוקס (כן, נעלי הפלסטיק/גומי/שקר כלשהו המכוערות), רק שהן ממש לא מכוערות וממש לא נראות כמו קרוקס (לפחות מבחוץ).
crocs mccall winter, תמונה מאתר קרוקס

עוד לא חנכתי אותן כי היה כל כך חם, אבל בתקווה זה ישתנה מתישהו בימים הקרובים. 
חורף, בוא כבר!

8 תגובות:

  1. תתחדשי, גם אני צריכה להתארגן על פילינג חדש לפנים, שלי עוד מעט ז"ל.
    מאיזה חומר הנעליים האלו בדיוק? באמת לא נראות כמו קרוקס...

    השבמחק
  2. ממליצה על זה של סבון. יש עכשיו גם 30% הנחה לחברי מועדון, אז זה יוצא 82 ש"ח בערך :)

    הנעליים עשויות בפנים מקרוסלייט (שזה הגומי הזה של קרוקס) ומבחוץ הן מצופות במן קטיפה כזו.

    השבמחק
  3. הבנתי, כפות הרגליים לא מזיעות עם פלסטיק? זה נראה לי כאילו לא נושם. מבחוץ זה נראה יפה.

    השבמחק
  4. זה לא בדיוק פלסטיק, אבל לדעתי הרגליים לא מזיעות יותר מבנעל רגילה (יש חורי אוורור בצדדים ומקדימה. לא הרבה אבל יש). יכול להיות שאני טועה. כשיתקרר קצת אני אגלה את האמת :)

    השבמחק
  5. תתחדשי! יש לי סניף של SABON ממש ליד העבודה, אבל אני כרגע נמנעת מלהיכנס לשם כי זה יגמר ב"נזק". אף פעם לא ממש התייחסתי למוצרי הפנים שלהם, אין לי מושג למה.
    פעם הבאה אבדוק את זה, וגם אעשה את המועדון שלהם כי זה נראה לי ממש שווה.
    הפילינג עדין? מרגישים את הגרגרים?

    הנעליים יפות, מה שכן אני לגמרי טיפוס של נעלי עור בלבד, לכן לא הייתי קונה כאלה גם אם הייתי ממש אוהבת אותן (ובגלל שאני גבוהה אני בעיקר הולכת עם נעלי "בלט" כאלה)

    השבמחק
  6. הפילינג עדין יחסית, אבל מרגישים את הגרגרים.
    וכן, המועדון ממש ממש שווה :)

    והנעליים נחמדות, אבל נראה לי שאני אשמור אותן לחורף כי הרגליים כן מזיעות, וגם מתרחבות מהחום ואז צפוף לי בנעל... :/
    מה שכן - גם אני בד"כ טיפוס של נעלי עור בלבד אבל הפעם חרגתי מהעניין הזה. ובלי קשר - יש חנויות שמוכרות נעליים ממש יפות לא מעור אבל באיכות ממש ממש טובה :)

    השבמחק
  7. כן אני מוכרחה להודות שגם אני לא הייחסתי למוצרי הפנים שלהם, אבל אולי הגיע הזמן לשנות את זה. אני קוראת את הבלוג שלך המון זמן, את יודעת על מה את מדברת! :) כמובן שקודם לפני הקניה אעשה בדיקה של המרכיבים, כמו כל דבר שאני קונה, אבל נראה לי שווה לנסות. תודה! :)

    השבמחק
  8. הרבה אנשים לא מתייחסים למוצרי הפנים שלהם, שזה לא מפתיע, אבל יוצא שהמוצרים שלהם בכלל לא רעים (כרגע יש לי את הפילינג שלהם לפנים, את מסיכת הבוץ ואת הקרם חוחובה) :)

    השבמחק