יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

November rain

שבועיים עמוסים ולחוצים עברו על כוחותינו.
הסמסטר הנוכחי לא קל בכלל (7 קורסים, 1 מעבדה, 31 שעות, למי שמתעניין) ואני מוצאת את עצמי לומדת במקומות ושעות שבדרך כלל לא למדתי בהם עד עכשיו (למשל רכבת, או בבית בערב אחרי הלימודים). בין הלימודים והעבודה יש גם חבר שצריך להקדיש לו תשומת לב ואני מוצאת את עצמי עם חוסר זמן טוטאלי. 

המסקנות העיקריות שהגעתי אליהן בשבועיים האחרונים לא מחדשות הרבה - אני צריכה פריטי לבוש נוספים. בעיקר חולצות ונעליים.
לגבי הנעליים כבר פירטתי בעבר שאני רוצה נעלי אוקספורד על עקב. בנוסף פיתחתי חשק גם לנעלי סירה חמודות ליום-יום. 
שמתי גם עין על מעילים, וכמה שזה מצחיק - המעילים בזארה קידס (שאגב, מתאימים לי במידה) הם מושא הערצתי בימים אלה. הקטע היפה הוא שהמחיר שלהם נמוך ממעילים (או בגדים אחרים) דומים בזארה למבוגרים. 
כמה דוגמאות לבגדים שהייתי שמחה לקנות ממש ברגע זה:
מעיל טרנץ', 30 ליש"ט (יוצא משהו כמו 180-200 ש"ח)

מעיל צמר, 40 ליש"ט (240-250 ש"ח)

חצאית משובצת, 15 ליש"ט (אזור ה-100 ש"ח)

זו רק טעימה קטנה ממה שיש באתר של זארה (ממנו לקוחות התמונות).
מעבר לנעליים והמעילים, כמה חולצות נוספות (נגיד 10? :)) לא יזיקו לי. כנ"ל לגבי תכשיטים.

ועניין מוזר עם הוויג'ט של הטוויטר ששמתי לב אליו. אם נמצאים בעמוד הראשי של הבלוג אז הכל בסדר וזה מציג את העדכונים. אם נכנסים לפוסט כלשהו אז זה נותן שגיאה כלשהי של גוגל. מוזר מאוד.

בכל מקרה,
סופ"ש נעים! :)

2 comments: