יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

so little time, so much to do :)

בעוד שבועיים אני מתחילה את השנה השלישית שלי באוניברסיטה. איזו התרגשות! :)
בנתיים עד שהתקופה המהנה הזו תגיע (ברגע שהלימודים האלה יתחילו אני לא אחשוב שהתקופה הזו מהנה, אבל זה תמיד ככה - כשקיץ רוצים חורף, כשחורף רוצים קיץ, כשלימודים רוצים חופש וכשחופש רוצים לימודים), אני עובדת בעבודה וחצי.

מעבר לזה - הוספתי פה מצד ימין קוביית "מה עובר לי בראש?", שמכילה עדכוני טוויטר. הרי תמיד יש דברים שבא לשתף פה, אבל הם לא שווים פוסט שלם ואז עד שמגיעים לעדכון הבלוג הם נשכחים. אז לא עוד! :)

ולעניינינו: לפני כשבוע הזמנתי באיביי זוג עגילים וטבעת, והיום הם סוף סוף הגיעו! העגילים גדולים יותר ממה שחשבתי (ועדיין ממש יפים :)) והטבעת קטנה יותר ממה שחשבתי (וגם היא עדיין ממש יפה), ואני מרוצה עד הגג.


הבעיה העיקרית שלי פה היא שהגאונים בדואר החליטו להשאיר את החבילה בתיבת הדואר למרות שהיא לא נכנסה פנימה (וכתוצאה משהו כמו 75% מהחבילה היו בחוץ!). כל הכבוד לדואר.

שיהיה המשך יום מעולה :)

3 תגובות:

  1. איזה כיף, תתחדשי!
    על הדואר יש לי כל כך הרבה סיפורים.
    לא מפתיע מה שקרה לך, מפתיע שלא גנבו את זה...

    השבמחק
  2. תתחדשי!
    איזה כיף לך שאת מתחילה ללמוד. נכון שזה קשה, אבל אני בכל אופן כבר מתגעגעת לזה.

    יש לך מוכרים שאת מזמימנה מהם קבוע ב-EBAY או שזה משתנה?

    הדואר שלנו באמת "גאונים", אין מילה אחרת.

    השבמחק
  3. Danra - תודה :)
    ובדואר יש הרפתקאות. כאילו שהם עושים מיונים מיוחדים לדואר :)

    edenable - תודה :)
    לגבי המוכרים - זה משתנה, אבל את המוצלחים יותר אני שומרת לי (זה נגיד אחד המוצלחים יותר).

    השבמחק