יום שישי, 10 בדצמבר 2010

B-day madness

כמו שציינתי בפוסט הקודם, בסוף נובמבר חגגתי יום הולדת (מוצלח במיוחד, יש לציין :)), והנה אני מקיימת את מה שהובטח בפוסט הקודם - פוסט עם תמונות של המוצרים החדשים :)

אני אתחיל מהספרים, 8 כאלה (ורובם מהרשימה של הספרים שרציתי לקנות). החבר האהוב שלי צילם את הרשימה שלי בפלאפון ועשה מן איסוף של חלק מהספרים שהיו שם :):

בנתיים התחלתי לקרוא את "רומן עם מספרים". בנתיים קשה לי להחליט אם אני אוהבת את הספר או לא, אבל עוד לא הגעתי לחלק המעניין, ככה שהכל עוד לפניי. הספיור הוא על מישהי שסופרת כל דבר - החל מכמה מדרגות היא יורדת, כמה ביסים היא לוקחת ומספר הצעדים מהבית שלה עד למכולת. והכל טוב ויפה עד שהיא פוגשת מישהו שלא סופר שום דבר. ולשם בערך הגעתי, כך שהחלק המעניין כנראה עוד לפניי.

ההורים שלי קנו לי תיבה לתכשיטים, מסקרה של לנקום (Hypnose Drama), שפתון של פופה (מס' 46 מסדרת new chic), טבעת ותליון
ובנפרד:
התיבה

הטבעת והתליון

המסקרה

והשפתון

אחרי מספר שבועות של שימוש אני חייבת לומר שהמסקרה הזו מדהימה. גם את השפתון ממש אהבתי, אבל לרוב אני בלי שפתון (אולי צריך להתחיל להתרגל?). 

ובנושא אחר לגמרי:
אני כל כך שמחה שהחג הארור הזה נגמר. אין לי שום בעיה אישית עם חנוכה, אני מתה על סופגניות (כאן החיסרון של סיום החג - אין יותר סופגניות) והכל נחמד. הבעיה שלי עם החג הזה היא הרעש ברכבת. כל ההורים לוקחים את הילדים לפסטיגל, שזה מקובל לגמרי, אבל כשמכניסים כזו כמו של ילדים לרכבת, זה הופך למטרד לא נורמאלי.
ולראיה - תמונה שממחישה את איך שתחנת האוניברסיטה בת"א נראית בחג (מהפלאפון, לכן האיכות גרועה):

וזהו, עכשיו צפוי שקט ברכבת ומספר אנשים הגיוני על הרציף.
שיהיה לכולם סוף שבוע נפלא ושבוע מצויין!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה