יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

It's been a long time

נצח שלא עדכנתי פה..
החלק העצוב הוא שלא הרבה השתנה (חוץ מהגיל שלי). מה שכן, לאור יום ההולדת שחגגתי לפני שבוע וחצי, צפוי לעלות לפה פוסט התחדשויות (ברגע שאני אפסיק להיות עצלנית ואצלם את המוצרים החדשים).

אפרופו יום הולדת - החבר היקר שלי החליט לפנק אותי ב-8 ספרים חדשים (יאי!) אז עכשיו יש לי חומר קריאה לכל כך הרבה זמן! (במיוחד אם להתחשב בכך שאני קוראת בעיקר ברכבת). ממש היום התחלתי לקרוא את הספר "רומן עם מספרים". בנתיים קשה לי לומר שהוא ממש טוב, אבל התקציר שלו נראה טוב, ואולי הוא עוד ישתפר.

מעבר לזה - לימודים כרגיל (עמוסים).
מה שכן, פיתחתי תחום עניין קטן חדש (שבמקרה גיליתי שמישהי שלומדת איתי גם חולקת אותו) - מברשות איפור :)
עד לא מזמן מברשת האיפור היחידה שהייתה לי הייתה מברשת לסומק (האמת ששתיים), ועכשיו כבר התרחבה משפחת המברשות שלי בעוד 2 מברשות עיניים! 
זה אומנם לא הרבה, אבל אני אוהבת אותן ולא מרגישה מחסור כלשהו (חוץ ממברשת F80 של סיגמה, שאותה אני מתכוונת לקנות בזמן הקרוב).

אה, ומחר מבחינתי מתחיל החורף. 20 מעלות בתל אביב זה כבר סימן טוב (לעומת 25 או 28 שהיו בשבוע האחרון!). זה אומר שבאופן תיאורטי לא אמור להיות לי חם במגפיים (עשיתי את הטעות להתעקש שהגיע החורף ולהגיע ללימודים עם מגפיים. כמה שסבלתי). 

שיהיה שבוע טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה