יום רביעי, 2 בפברואר 2011

החוק להחזר מוצרים

לפני כשבועיים יצא לי להסתובב בקניון עם חברה. נכנסנו לחנות ועשינו קצת קניות. היא קנתה מספר פריטים ואני קניתי לי חצאית. 
עוד כשמדדתי את החצאית המדוברת לא הייתי בטוחה אם מוצא חן בעיני איך שהיא יושבת או לא (נראה בסדר אבל התאורה בחנות הייתה מעומעמת יחסית). החלטתי לקנות אותה בכל מקרה, למדוד בבית עם הפריטים שיש לי ובמקרה הגרוע להחזיר.
מה שקרה זה שבבית היא נראתה הרבה פחות מחמיאה מאשר בחנות והחלטתי להחזיר.

הייתי בטוחה שזה יקח הרבה זמן, שזו בירוקרטיה לא מהעולם הזה ושיעשו בעיות (ככה לפחות הזהירו אותי יודעי דבר). להפתעתי כ-3 דקות מרגע הכניסה לחנות כבר הייתי בחוץ. הזיכוי לכרטיס האשראי נעשה במהירות וביעילות, לא ניסו לשכנע אותי לקחת משהו אחר במקום ולא כלום - רק מה שביקשתי.

בשלב זה אני רוצה לציין באמת לטובה את YOOP. לא חסרות חנויות שהיו מושכות ומורחות את הלקוח עד יאוש/עצבים.
הלוואי ובכל חנות השירות היה ברמה הזו :)

לילה מעולה!

4 תגובות:

  1. טוב לשמוע!
    הלוואי שזה היה הסטנדרט כאן או לפחות שיהיה בקרוב...

    השבמחק
  2. באמת הלוואי. לא התנסיתי בעניין עם רשתות אחרות (לשמחתי), אבל אם זה יהפוך לסטנדרט זה יהיה נהדר :)

    השבמחק
  3. אני מאמינה שכל עסק שמכבד את הלקוחות שלו ורוצה שהם ימשיכו לקנות אצלו - יעשה את מה ש-YOOP עשו. כי אם תצאי עם הרגשה לא נעימה ומיואשת סביר להניח שלא תחזרי לקנות שם שוב.
    אני רק מקווה שלא ינצלו את החוק הזה לרעה..

    השבמחק
  4. זה נכון...
    גם אני מקווה שלא ינצלו את החוק לרעה, למרות שבארץ נתנו פרק זמן קצר יותר ממה שקיים בחו"ל, כנראה מהחשש הזה.

    השבמחק