יום ראשון, 13 בפברואר 2011

מרמור או איפור?

המרמור אומנם לא קשור לאוכל, שופינג (וכל הנגזרות של הפעולה הנפלאה הזו) או ספרים, אבל זה במחלט חלק מאוד מאוד משמעותי מחיי כרגע.
מחרתיים זה המבחן השביעי שלי הסמסטר. כן, כן, מבחן שביעי. ולצערי הוא לא האחרון. יש שמונה כאלה. וזה רק מועדי א', אז פלא שאני ממורמרת?

עם זאת, יצרתי לי נקודת אור קטנה בחודש הזוועות הזה, והיא הגיעה בזכות הולנטיינס דיי. סבון ובאליגם יצאו במבצע נפלא: משלמים 40 ש"ח ומקבלים שובר בשווי 80 ש"ח למימוש בחנויות.
* שימו לב שתשלום באמצעות ה-paypal מקנה 10% הנחה, כך שזה יוצא 36 ש"ח במקום 40 לקופון :)
כמובן שאחרי המבחן המחריד שש לי ביום שלישי אני הולכת לנצל את ההטבה הזו בכל הכוח :)

מעבר לכך לפני כשבועיים התחלתי לקרוא את הספר "Mini shopaholic" (כמה שזה מגדיל את החשק לשופינג, אין מילים) וללא ספק הספר ממשיך את המסורת של קודמיו - מספק הרבה רגעי צחקוק בקול רם (בעיקר מהשטויות שגיבורת הספר עושה). אומנם יוצא שאני קוראת בערך פעם בשבוע (במקרה הטוב, לצערי), אבל כשתסתיים תקופת הבחינות אני הולכת להשלים את כל הפערים שיצרתי לי (גם מבחינת קריאה, גם מבחינת יציאה אל מחוץ לגבולות החדר שלי ליותר מרבע שעה).

אם כבר בשופהוליק ובשופינג עסקינן, כבר לפני כמה חודשים שמתי עין על האיפור של חברת smashbox. הם מיובאים לארץ ע"י רשת אפריל והמחירים שלהם לגמרי סבירים, ואיכות המוצרים נפלאה. לי באופן אישי אין עדיין מוצרים שלהם, אבל לאמא שלי יש צללית, ליפ-גלוס ומוצר שנקרא photo-finish או משהו בסגנון ונועד למריחה מתחת לעיניים. המחירים שלהם סבירים ביותר, ואני חושבת שאני הולכת לרכוש את אחד הברונזרים שלהם לכבוד סיום תקופת הבחינות (הארורה) הזו.
כדי לסבר את האוזן (עין) - הברונזרים שלהם עולים בין 130-160 ש"ח, מסקרות עולות באזור ה-95 ש"ח.
הברונזר עליו שמתי עיו. $30. התמונה מהאתר של Smashbox

מסקרה. $21. גם התמונה הזו מהאתר של Smashbox

ועכשיו חזרה ללמידה.
המשך שבוע מעולה!

4 תגובות:

  1. בהצלחה במבחן!
    אני מאוד אוהבת את המוצרים של סמאשבוקס.
    לא חושבת שמכירים אותם מספיק בארץ. חבל.

    השבמחק
  2. תודה רבה :)

    לדעתי לאט לאט מתחילים להכיר. אפריל די דוחפים את המוצרים שלהם :)

    השבמחק
  3. נראה מעניין! קניית איפור תמיד יכולה לעודד, במיוחד כשיש מבחנים, ועוד יותר כשיש תירוץ טוב לקנות איפור כמו מבצעים. אני בדיוק מסיימת את התואר ואני הולכת לפנק את עצמי בצלליות.

    השבמחק
  4. אצלי קניות בכללי יכולות לעודד, לאו דווקא איפור :)

    השבמחק