יום שישי, 18 במרץ 2011

Baked Stardust - Fusion Soft Lights & Aquatica by Smashbox

אחרי כמעט שבוע עם הברונזר ומספר פעמים עם הצללית אני חייבת לומר שאני מאוהבת.

לפני שאני בכלל אתחיל לדבר על המוצרים האלה באופן ספציפי, אני חייבת לציין שלחברת Smashbox מגיע ח"ח. קודם כל המחירים שלהם - מאוד יפה שחברת קוסמטיקה מקצועית מוכרת את המוצרים במחירים "עממיים". דבר שני - על האריזות של המוצרים מצויין שהם לא נוסו על בע"ח (Cruelty Free) ושאין בהם פראבן (Paraben Free). 


הצללית - Aquatica
המרקם הוא אבקתי. על הקוספה שבה הצללית מגיעה היא מתוארת כ-"ultra-blendable", ואני חייבת להסכים. באמת מאוד נוח לטשטש אותה.
הצבע הוא מן תורכיז עם נטייה קלה לאפור ומעט שימר (לא כל כך רואים אותו). לדעתי השם לגמרי מתאר את הצבע. העמידות שלה טובה למדי (עם פריימר. בלי פריימר לא ניסיתי אותה).

הברונזר - Baked Stardust - Fusion Soft Lights 
את הברונזר הזה רציתי לקנות כבר הרבה זמן. המון. חד משמעית אני יכולה לומר שאני לא מתחרטת על הקניה. 
הברונזר הוא מן תערובת של חמישה צבעים (+ שימר), שנותן מעט צבע בכל שכבה שלו שמניחים. כמעט בלתי אפשרי להגיע למצב של כתמים ורודים/כתומים/חומים על הלחיים (צריך להניח כמות אינסופית כדי להגיע למצב כזה). 
במיוחד אני אוהבת את הנצנוץ העדין שזה מוסיף.
מה ש-smasbox אומרים: "get a gorgeous lit-from-within glow with this shimmering silk-like powder".
ללא ספק את ה-glow הברונזר מספק :)
סווץ' של הברונזר לא יצא לי טוב, אבל אפשר למצוא אחד מוצלח כאן.


מעבר לכך, לחובבות הלקים: בסופר פארם יש עכשיו מבצע על הלקים של Jade: מקום 50 ש"ח לבקבוק זה יוצא 10 ש"ח.

סוף שבוע נעים! :)

תגובה 1:

  1. היי, רציתי רק להצטרף להמלצה על הברונזר של סמאשבוקס!! הוא בהחלט מעניק לעור נצנוץ עדיין ומקנה לכל הפנים מראה מאוד "חי" ובריא! :)

    השבמחק