יום ראשון, 13 במרץ 2011

Smasbox my love

היום בדרך הביתה מהלימודים לא הצלחתי להתאפק ונכנסתי לאפריל, משם יצאתי עם הברונזר של סמאשבוקס "Baked Stardust" (כתבתי עליו גם בפוסט הזה) ועם הצללית המדהימה Aquatica.
  (shopping.com מהאתר) Smashbox - Aquatica

במקור נכנסתי רק כדי לקנות את הברונזר והראות אילו צלליות יש להם, אבל ברגע שניסיתי את הצללית הזו, פשוט הייתי חייבת לקנות גם אותה :)

התרשמויות מהמוצרים יגיעו בהמשך (אחרי שאני אנסה אותם בפועל).

מעבר לכך, עברתי גם ב"ללין" וקניתי את קרם הרגליים שלהם בגרסה לרגליים סדוקות, כדי לראות עד כמה הוא יותר טוב מהקרם עם חמאת השיאה.
(פחות או יותר קניתי. השתמשתי בשובר המתנה של לאומי באזזר של 50 ש"ח מתנה בללין)
גם על הקרם הזה ההתרשמות תגיע לאחר התנסות :)

המשך שבוע מעולה! :)


5 תגובות:

  1. איזה כיף! תתחדשי על הכל.
    מחכה לרשמייך :-)

    השבמחק
  2. ואו, הצללית ממש שווה. לגבי קרם הרגליים, אני כבר זמן מה מחפשת קרם שגם יעיל וגם מריח טוב. מחכה לרשמים ועד אז אני אתאזר לי בסבלנות ואמשיך לחפש :)

    השבמחק
  3. תתחדשי! מחכה לפוסטים הבאים וחוות דעת על המוצרים. הברונזר מסקרן אותי במיוחד

    השבמחק
  4. איפור - לגבי המריח טוב אפשר להתווכח. זהתלוי אם את אוהבת ריח אושן של ללין, אבל על היעילות אני אכתוב. אני רוצה לנסות אותו פרק זמן ארוך מספיק שיאפשר לי להביע דעה :)

    Edenable - תודה רבה :) אני אכתוב בקרוב :)

    השבמחק