יום רביעי, 22 ביוני 2011

cherry Lips

בהשראת פוסט הקיץ של דנרה, שהתעמק בפריטי ה-must לקיץ, התחלתי לחשוב מה אני חייבת בקיץ (מעבר לבקבוק מים, שזו בעיה ידועה אצלי, ודאודורנט).

אחת הבעיות שלי במשך שנים היא יובש בשפתיים. כל מי שסביבי מעיר לי בלי סוף על זה שאני מקלפת את העור היבש, ולמרות שעדיין לא הפסקתי עם זה לחלוטין, אני מרגישה שאני בחצי הדרך, וזה בזכות כמה מוצרים לא רעים שעושים את העבודה שהם אמורים לעשות.

בעבר השתמשתי בלבלו הכחול, אבל הוא לא עשה יותר מדי. הרגשתי שהוא יותר מייבש לי את השפתיים מאשר נותן להן לחות. אחרי זה עברתי להשתמש בבליסטקס ירוק "טבעי", שעשה את העבודה באופן חלקי. עד שלא "הכרתי" את הבליסטקס הכחול במן צנצנת (קשה לי באמת לקרוא לזה צנצנת כי זו לא בדיוק צנצנת), החיים שלי (או של השפתיים שלי) לא היו אותם החיים.




אני מתייחסת לשפתון הזה כאל נוסחת הקסם כשהשפתיים שלי מגיעות למצב בו הן סדוקות לגמרי - ברמה שכואב לי לחייך (כן, אני בעייתית עם זה לפעמים). אני מורחת אותו בעיקר לפני השינה.

בחודשיים האחרונים גם גיליתי את לבלו Fruity Shine. זה לבלו עם נוסחה שונה, שמבוססת על תמציות טבעיות כלשהן. הוא הרבה יותר לחותי מהלבלו הכחול שהשתמשתי בו כשהייתי קטנה. הסיבה העיקרית לקניה שלו היא הגוון המקסים שהוא נותן לשפתיים. את האדום (תות) קניתי אחרי שראיתי אותו על אחותי הקטנה. את הבורדו (רימון) קניתי כי סתם התחשק לי משהו בגוון כהה יותר (רק חבל שזה לא באמת נותן גוון כהה יותר, למעשה הוא אפילו בהיר יותר). מעבר לגוונים היפים - יש להם גם ריח פירותי וטעם מתקתק. לגבי הריח, לשפתון התות יש ריח שמזכיר סוכריית תות. לרימון אין שום קשר לריח רימון לדעתי. כנ"ל הטעם. 

Labello Fruity Shine - מימון הרימון ומשמאל התות


 מימין זה הרימון, משמאל זה התות.

בסופו של דבר אני די מרוצה וממליצה על המוצרים (ולו רק בזכות הגוון היפה שהם נותנים לשפתיים). רק העובדה שכל יומיים אני מצליחה לאבד אחד מהלבלו מפריעה לי.
אולי אני אפילו אצליח להפסיק לקלף את היובש מהשפתיים.

9 תגובות:

  1. אני בדיוק כמוך וסובלת מיובש בשפתיים. אצלי שפתונים של ג'ק בלאק עושים את העבודה מעולה ובעבודה אני משתמשת גם בלובלו בשני הצבעים שאצלך, יותר לקבלת צבע מאשר לטיפול ביובש.

    השבמחק
  2. נראה לי שקראתי אצלך על ג'ק בלאק :) אפילו נכנס אצלי ל-wishlist.
    הלבלו גורמים לי לא לגעת בשפתיים שלי, שזה כבר הישג מבחינתם :)

    השבמחק
  3. אני לא סובלת מיובש בשפתיים, אבל די הרבה זמן הייתי מכורה ללבלו דובדבן והוא עדיין נמצא אצלי בתיק באופן קבוע.
    ואגב, מה הזמנת מ-SLEEK, אני סקרנית :)

    השבמחק
  4. דווקא את הדובדבן לא ניסיתי.
    מ-SLEEK לא הזמנתי יותר שום דבר (בנתיים). הזמנתי ליפסטיק של TheBalm מסטרוברי.
    הטוויטר חירבש את סדר המילים :\

    השבמחק
  5. הבליסטיקס פשוט מעולים אחד אחד.
    יש לי את הלובלו תות והוא כייפי.
    בגלל שהם מלאי גוון לא קניתי את הרימון שהוא כהה לי מדי.
    השאלה אם יש בהם SPF, כי אם כבר שמים בקיץ אז עדיף עם.

    השבמחק
  6. הבליסטקס באמת מעולים.
    הרימון האמת הוא עם פחות גוון מהתות, שזה מצחיק. הייתי צריכה לעבור על הסווץ' כמה פעמים כדי שיראו את הצבע של הרימון.
    לפי אמאזון יש בזה SPF10.

    השבמחק
  7. וואלה! אז אולי אנסה את הרימון באמת, מקסימום הלכו 10 ש"ח...;-)
    הסתכלתי עכשיו על התות ולא כתוב כלום על ה- SPF אז אני מניחה שזה בלי.

    השבמחק
  8. האמת שבדקתי את הרימון והתות, ועל שניהם לא כתוב, אבל על האריזה של כולם כתוב SPF10
    http://ecx.images-amazon.com/images/I/51XQR2kHD5L.jpg

    חבל שעל השפתון עצמו לא כתוב. מי זוכר מה היה על הקרטון שבו זה הגיע (אם זה בכלל הגיע בו)??

    השבמחק
  9. צודקת!
    קטע ממש מוזר...
    בדרך כלל מוצרים מתהדרים בזה שהם בעלי SPF...

    השבמחק