יום שני, 27 ביוני 2011

On the marks, JET SET, go

לפני כחודש קניתי את האייליינר ג'ל של סמאשבוקס, Jet Set. ההבטחה שלהם היא שב-60 השניות הראשונות הוא ניתן לטשטוש (blendable) ולאחר מכן מתקבע באופן שעמיד במריחות ומחזיק כל היום. בחודש האחרון הוא האייליינר שאליו אני מושיטה את היד כשאני מתאפרת ולמעט הקושי במריחה בפעמים הראשונות, הוא דווקא די ידידותי :)
מחירו באפריל (שם הוא נמכר אקסקלוסיבית) הוא 100 ש"ח, אבל קניתי אותו באמצעות שוברים מאתר ביג דיל, אז יצא ששילמתי עבורו 50 ש"ח (כבר פעם שניה שאפריל הציעו שוברים של 50% הנחה באתר קופונים. כדאי לעקוב).

האייליינר הזה נחמד. ההנחה די נוחה והוא מחזיק באמת כל היום - בשבוע שעבר נסעתי לת"א ביום לח במיוחד, וכשהסרתי איפור 15 שעות מאוחר יותר, הוא עדיין היה במקום (אומנם היה קצת דהוי, אבל אחרי 15 שעות זה נסלח לדעתי).

לא ניסיתי אותו על מעקה העין, אז אין לי דרך להעיד על העמידות שלו שם. 
בנוסף, אין לי אייליינר ג'ל אחר להשוות מולו את הרכות, קרמיות, נוחות מריחה וכו', כך שיכול להיות שהפלואידליין של מאק או כל אייליינר ג'ל אחר נוח יותר ופשוט אני לא יודעת :)

האייליינר מגיע בצנצנת זכוכית עם מכסה שחור שעליו כתוב שם החברה, ומכיל 3.4 גר'. אני בחרתי באייליינר חום, אבל הוא קיים גם בצבע שחור, סגול, ברונזה, תורכיז וכחול נייבי.





בסה"כ אני די מרוצה - אומנם אין לי מול מה להשוות את האייליינר, אבל לדעתי הוא נותן תמורה מלאה למחיר ששילמתי עבורו (ויכול להיות שגם עבור המחיר המלא שלו). 

4 תגובות:

  1. תתחדשי, זה יופי של אייליינר!
    ההבדל המהותי בינו לאחרים כמו הפלואידליין של מאק זה שהוא מתקבע הרבה יותר מהר כך שצריך לעבוד איתו בזריזות.
    ואחלה של מחיר השגת!

    השבמחק
  2. למה אני לא יודעת על כל הקופונים האלה?! נשמע ממש שווה. עכשיו הזמנתי אחד כחול [Teal] מהסדרה של JET SET ואני מחכה לו [סטרוברי].

    השבמחק
  3. בהחלט שווה. כל פרק זמן מסוים אפריל יוצאים עם קופונים כאלה, ממש שווה לעקוב :)
    Teal נראה כמו צבע מהמם! :)

    השבמחק