יום רביעי, 1 ביוני 2011

Rose Gold & Aqua Light

המון זמן לא כתבתי פה. דווקא קראתי והגבתי בבלוגים אחרים, אבל לא הייתה לי מוזה (או זמן) לכתוב.
עכשיו, בהשראת חוסר החשק ללמוד (או להכין דף נוסחאות), החלטתי לכתוב עדכון קצרצר (באמת קצרצר).
בסוף הפוסט קלטתי שהוא לא כזה קצרצר.

לאחרונה התחלתי לקרוא ספר שלנקרא "הפיזיקה של הבלתי אפשרי". ספר מעולה שגורם לקורא להתחיל לבחון את גבולות הבלתי אפשרי. כדוגמה נותנים את פצצת האטום, שאפילו איינשטיין (בכבודו) טען שזה בלתי אפשרי ליצור דבר כזה. אז זהו :)
ממש ממליצה לכל מי שחובב/ת מדע ברמה כלשהי :)

מעבר לזה, בחודשיים האחרונים (מאז הפוסט האחרון) התעסקתי בעיקר בלימודים ועשיתי כמה קניות (איביי, סופרפארם, אפריל :)).
ריכזתי את כל הקניות שלי לאחרונה בתמונה (אלה שאני זוכרת... כבר הספקתי לשכוח מה קניתי, לצערי):

בתמונה הזו מימין לשמאל: סומק Rose Gold של Sleek, מייקאפ stay long של קרליין, פריימר עיניים Shadow insurance של Too Faced, מרכך בהתזה של פנטן (aqua light), פודרה בתפזורת של קליניק ומברשת טשטופשים של רבלון.


אני אתחיל בכך שאומר שאני מאוד מרוצה מכל הרכישות האלה. כל אחד מהן מוצלחת.
המייקאפ של קרליין נהדר ועומד בהבטחה של עמידות לפרק זמן ארוך (לא בדקתי 18 שעות כי אני אף פעם לא ערה במשך כ"כ הרבה זמן). המרקם שלו דביק יחסית, והוא הסיבה לקניית הפודרה, שפותרת את הבעיה. האמת שלפני מספר ימים יצא לי לבדוק את המרקם של המייקאפ של לנקום, ובאמת אין מה להשוות - לנקום מנצחים. עם זאת, תמורת תג מחיר של 70 ש"ח (במבצעים) והמראה הטבעי שזה יוצר, אני מרוצה :)

הפריימר לעיניים הפתיע אותי. עד שהזמנתי אותו השתמשתי בקונסילר כבסיס לצלליות (ובדקתי גם את הפריימר לעיניים של סמאשבוקס, שלא ממש מצא חן בעיניי). אחרי חיפושים אינטנסיביים ברשת וקריאת המלצות על פריימרים המתמודדים היו ה-primer potion של Urban Decay וה-Shadow Insurance. מסיבה לא ברורה בחרתי להזמין את הפריימר של Too Faced והיתר היסטוריה. ההנחה שלו נוחה וקלה, הוא מתייבש מהר ומאוד נוח להניח עליו צלליות (בניגוד לקונסילר, שהצלליות נדבקות אליו וזה מקשה על מריחה נורמאלית). הצלחתי קצת להרוס את הבסיס של השפופרת (היה אצלי בתיק האיפור וכנראה נמעך), אבל אלתרתי פתרון.

הקונדישנר של פנטן נקנה במקרה, האמת. תכננתי לקנות מוצר לעיצוב, ובסוף יצא שקניתי אותו כדי לנסות. אני מאוד מרוצה גם ממנו - אני מתיזה אותו לפני שאני מורחת את הגלייז על השיער וזה נותן לשיער ריח נעים ועושה אותו מאוד רך וחלק למגע. אני לא בטוחה אם אקנה אותו שוב, אבל אני אשתמש בו כל עוד הוא קיים.

מברשת הטשטושים נקנתה בהמלצתה של דנרה באחד הפוסטים שלה. המברשת קטנה, חמודה ועושה את העבודה תמורת מחיר מצחיק (40 ש"ח מחיר מלא, אבל קניתי אותה במבצע 1+1 עם עוד מברשת שבנתיים אני לא משתמשת בה - עד שיהיה לי אייליינר ג'ל).

Rose Gold נקנה אחרי שראיתי אצל הבולשת  הזמנה של מוצרי Sleek. החלטתי לבחון את המוצרים (באתר החברה) ולאחר בדיקה של סווטצ'ים ברחבי האינטרנט החלטתי להזמין את הגוון הזה.
אני ברצינות מאוהבת בו:
הבעיה היחידה שלי היא שבקיץ אני לא בטוחה שהנצנוץ שלו בא בטוב. גם ככה מציעים ומבריקים, אז להוסיף על זה את הסומק השימרי (המהמם) הזה זה לא בהכרח רעיון טוב.

בסופו של דבר יצא לי גל של קניות טובות. מקווה שזה ישאר ככה :)
מה הקניה שאתן/אתם הכי מרוצות/מרוצים ממנה בזמן האחרון?

5 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל, נראה נפלא!
    הפריימר TFSI שקנית מעולה, גם אני הייתי מעדיפה אותו על ה- UDPP.
    קראתי שהמברשת הזו שונתה ועכשיו אני גם רואה תמונה שלה. מעניין אם היא אותו הדבר.

    השבמחק
  2. תודה :)
    אני לא יודעת איך היא ביחס למברשת שעליה דיברת, אבל היא ממש נחמדה לדעתי. אני אוהבת את זה שהיא פיצית - כשאני מתאפרת יש לי נטיה להקרב למראה ולהתנגש בה עם הידית של המברשת. פה זה לא קורה :)

    השבמחק
  3. מצחיק שאת כותבת את זה, גם אני כל הזמן חושבת שהיתרון של המוקטנות שהן לא מתנגשות עם המראה...LOL

    השבמחק
  4. יא אני אפילו לא מודעת למי יש בלוג ולמי לא. וואו תודה רבה על האיזכורים שלי :) . ה-Rose Gold של סליק מאוד יפה , עם ההברקה שלו צריך לחיות ,יש אומרים שהוא דיופ של אורגזם של נארס. הבלוג שלך מקסים!

    השבמחק
  5. תודה! :)
    עם ההברקה שלו צריך לחיות בהחלט, ואפילו זה אפשרי אם לא מגזימים עם הסומק (חטאתי בזה בפעמים הראשונות בהן השתמשתי בו) :)
    ואני תמיד שמחה לאזכר כשזה רלוונטי :)

    השבמחק