יום שני, 20 ביוני 2011

Sleek Storm & Pixie pink

לפני שבוע הזמנתי פלטת צלליות וסומק של Sleek. הבוקר קיבלתי הודעה על דואר ורצתי לי לדואר. 
מאז שקראת את הפוסט הזה של הבולשת, שאחריו נפלתי שבי בידי החברה. אחרי אינסוף ביקורות שקראתי, שרובן חיוביות, והחשק העז להזמין עוד איפור, הזמנתי גם את הסומק Pixie Pink (שופינג באינטרנט בד"כ צמוד אצלי לתקופות מבחנים. אחלה דרך להפיג לחץ) ואת פלטת Storm, שהטענה היא שהיא מאוד מזכירה את Naked של Urban Decay (אין לי מושג, אין לי את Naked).


הסומק הוא בגוון ורוד בהיר ומהמם, מן ורוד ברבי כזה. עוד לא ניסיתי להניח אותו על הפנים (כי יש עליי את Rose Gold של אותה החברה :)) - מהתרשמות ראשונית הוא מאוד עדין, אבל צריך לניח אותו ביד קלה, אחרת המראה הסופי יזכיר ליצן.

עם פלאש Pixie Pink

בלי פלאש Pixie Pink
הפלטה מכילה צבעים טבעיים ומספר צבעים שמאפשרים מראה מעושן. הצלליות מאוד פיגמנטיות ונמרחות בצורה נפלאה (מנסיון הסווצ'ים שעשיתי לפלטה :)). אני חייבת לציין לטובה את המראה הגדולה והיפה שמגיעה עם הפלטה :)

Storm

סווצ'ים - לפי הסדר, רק בכיוון ההפוך (מה שמימין נמצא משמאל ומה שמשמאל נמצא מימין)

את המוצרים של Sleek ניתן להזמין או באתר שלהם, כשמחיר המשלוח אחיד (משתלם להזמנה יחסית גדולה) או באיביי.
כרגע על הכוונת שלי ה-polish pouts שלהם וחלק מהשפתונים.

אילו פריטים של Sleek יש לכן?

5 תגובות:

  1. תתחדשי!
    פלטת STORM שווה כל אגורה מבחינתי ואני משתמשת בה המון. אוהבת במיוחד את שני החומים בגימור מט ואת הזהב השימרי. יש לי חשק לעוד פלטה שלהם אבל עוד לא החלטתי איזה בדיוק אני רוצה.
    הגוון של סומק נראה קצת מלחיץ אבל אני מאמינה שבשימוש הנכון, כמו שהגדרת הוא יהיה מהמם.

    השבמחק
  2. תתחדשי! כמה עלה לך משלוח מהאתר או שהזמנת מאיביי?
    אני גם רוצה בהזדמנות לנסות כמה פריטים שלהם.

    השבמחק
  3. Edenable - הגוון של הסומק הלחיץ גם אותי אבל חיפשתי מלא סווצ'ים וראיתי שהוא יוצא בסדר אם לא נסחפים. וה-STORM מדהימה. עוד לא השתמשתי בה לאיפור אבל הצבעים כל כך יפים!

    מרינה - הזמנתי באיביי, אבל מהאתר המשלוח יוצא $13.5.

    השבמחק
  4. איזה יופי, תתחדשי על הכל!
    לשאלתך - לי אין בכלל מוצרים שלהם, אבל הבחירות שלך נראות נפלא.
    הסומק בגוון מטריף והצלליות נראות ממש שימושיות.

    השבמחק