יום שישי, 8 ביולי 2011

סקופ!

לפני שבועים הזמנתי את השפתון Scoop מסדרת Read My Lips של The Balm בסטרוברינט. החבילה הגיעה די מהר - תוך 5 ימים המתינה לי בתיבת הדואר הודעה על דואר רשום, ולפני כשבוע הלכתי לאסוף את החבילה. לקחתי את הזמן עם הביקורת כי רציתי לגבש דעה סופית על המוצר. 

האריזה של השפתון מאוד מאוד יפה, ולטענת החברה ניתנת למחזור ב-100%.



לפי התיאור בסטרוברי השפתון מועשר בויטמינים A ו-E, מכיל שמן זית ושמן חוחובה, בעל ריח מנטה-וניל. הוא באמת מאוד נעים על השפתיים - נותן לחות ומרכך אותן.
הגוון הוא מן ורדרד יחסית טבעי והוא מריח כמו וניל מנטה, מה שגם גורם לשפתיים לחוש קרירות מסויימת לאחר המריחה.
בהתחלה הוא היה ממש שקוף כמעט בלתי נראה, וזו הייתה מן אכזבה קטנה שלי מהשפתון. כמעט ולא ראו אותו. על מנת לעשות את הסווץ' על היד הייתי צריכה לעבור על הקו יותר מ-5 פעמים (הלוך ושוב) ורק אז הוא הואיל בטובו לתת צבע. עכשיו הוא כבר התעורר לחיים ובמעבר בודד הוא נותן כבר גוון ורדרד טבעי עם ברק. יכול להיות שהטמפרטורות בחוץ עשו את שלהן.



כמות המוצר באריזה: 4 גר'.
מחיר (בסטרוברי): 59 ש"ח

בסה"כ המוצר סביר, אם כי כנראה יש שפתונים יותר מוצלחים.
מה שבטוח - אני לא אקנה אותו שוב.

6 תגובות:

  1. תתחדשי!
    לא מתה על שקפקפים אבל בא לי עליו רק בגלל האריזה ההורסת...

    השבמחק
  2. תודה :)
    האריזה בהחלט הורסת :)

    השבמחק
  3. תתחדשי!
    אני מתה על האריזה שלו וכבר מזמן מסתכלת עליו בסטרוברי. הצבע שלו מאוד יפה בעיני, חבל שהוא שקוף..

    השבמחק
  4. תודה :)
    עוד טיפה פיגמנט באמת לא היה מזיק פה.

    השבמחק
  5. אריזה חמודה! לא נורא, גם לשפתונים עם פיגמנט נמוך יש מקום באוסף... לפעמים זה דווקא שימושי כשרוצים לשים משהו יותר עמיד מגלוס אבל עדיין לא כבד מידי.

    השבמחק