יום שבת, 23 ביולי 2011

מברשות איפור של ביוטיקר

למרות שאין לי ביוטיקר בהישג יד, הצלחתי להניח את ידיי על זוג מברשות מביוטיקר שרציתי לנסות (הייתה עוד אחת, אבל היא לא הייתה במלאי). המברשות אותן ניסיתי היו מס' 13 ומס' 125. על שתיהן קראתי בבלוג של מרינה (פה) ובבלוג של הבולשת (פה ופה) ושתיהן סיקרנו אותי.



מברשת 125 ארוכה יותר ממברשת 13, פחות צפופה וקצת פחות נעימה ממנה, אבל לחלוטין עושה את העבודה. היא מניחה את הסומק באופן נפלא והטשטוש איתה מאוד נוח. בשבוע בו השתמשתי בה לחלוטין התאהבתי :)
אני גם חייבת לציין שאחרי שתי חפיפות שהיא עברה היא לא נשרה כמעט לחלוטין - שערה אחת נשרה בחפיפה הראשונה.

מברשת 13 היא מאוד סמיכה לעומת 125, אבל אחרי שניסיתי אותה עם שני סוגי מייקאפ שונים, הגעתי למסקנה שאני חוזרת לאצבעות כי שכבת המייקאפ שאני אוהבת מאוד מאוד דקיקה, ועם המברשת היא יוצאת עבה יותר - כמות שהייתי שמה ליציאה בערב. בימים בהם אני לא יוצאת אני חושבת שאשתמש בה להנחת סומק. היא לא אוספת הרבה חומר אליה ולכן עם הסומק הפיגמנטי הורוד Pixie Pink של Sleek היא תעשה עבודה נהדרת ותחסוך לי את החשש שאראה כמו ליצן.
גם המברשת הזו עברה שתי חפיפות ולא נשרה בכלל.


עכשיו אני צריכה למצוא את הזמן להגיע לביוטיקר ולקנות לי את מברשת השפתיים שלהם, מברשת הקאבוקי (שלא הייתה במלאי), ולבחון את יתר המוצרים שיש להם, כי איך שזה נראה יש פה פוטנציאל :)

12 תגובות:

  1. נסי את המברשות שלהן משיער טבעי - גם הן לא רעות בכלל, בייחוד מברשות טשטוש לעיניים.

    השבמחק
  2. אני בהחלט אנסה :) תודה על ההמלצה! :)

    השבמחק
  3. כנראה שאני היחידה שחושבת שהמברשות האלו ממש זבל...
    קניתי בעקבות ההמלצות ולא הבנתי על מה המהומה.

    השבמחק
  4. אני משתמשת לפעמים ב-13 לברונזר קרמי. נחמדה אבל מאק זה לא...

    השבמחק
  5. danra - יכול להיות :) תכלס ב-low budget הן עושות את העבודה לא רע.

    מרינה - עם המברשות של מאק אין מה להשוות :) מצד שני היא מספקת תמורה למחיר.

    השבמחק
  6. כבר די הרבה זמן אני מתלבטת אם לנסות את אחת המברשות האלו או לא. מצד אחד המחיר מפתה, מצד שני אני לא סגורה עליהן בכלל. חוץ מזה, יוצא לי מידי פעם לעבור בקניון אבנת בפתח תקווה ששם יש סניף של ביוטיקר, הבעיה היא שהוא תמיד מלא בילדות (החופש..) ויש תור עצום. נראה לי שבסופו של דבר אני אלך על מברשת סומק של סיגמה.

    השבמחק
  7. בחופש בהחלט מלא שם. איזו ילדה לא רוצה לקנות איפור בזול? :)
    סיגמא זה כבר משהו אחר לחלוטין :) אני כבר חודשים מתלבטת אם להזמין מהם מברשות או לא. בסוף בטוח אני אזמין :)

    השבמחק
  8. מברשות שנותנות תמורה מלאה ויותר, נסי את הקבוקי, מאמינה שתאהבי.

    מה דעתך לבטל את ה"אימות מילים" לדעתי מיותר ומעצבן.

    השבמחק
  9. זה היה בתכנון, אבל הקבוקי לא הייתה במלאי לצערי. אני בהחלט אנסה אותה :)

    ודווקא זכור לי שהאימות היה כבוי, אבל אני אוודא את זה. תודה :)

    השבמחק
  10. המברשות נראות יופי! עושה חשק בהחלט לנסות!
    גם לי אין ביוטיקר כזה זמין אם כבר אני נתקלת יותר ב wow.
    אם אגיע אליהם אבחן את היצע המברשות :)

    השבמחק
  11. האמת שגם WOW אין לי באזור... בהחלט מומלץ לנסות את המברשות שלהם - גם אם לא תאהבי אז מקסימום זרקת 10 ש"ח על זה :)

    השבמחק
  12. היי אממ מברשת 13 טובה לסומק פודרה ברונזר וכאלה או שממש לא?אני רוצה מברשת פלאפית שתהיה נוחה...

    השבמחק