יום רביעי, 27 ביולי 2011

שפתוני NYX

על המותג NYX שמעתי יחסית מזמן, אבל עד לפני מספר שבועות לא חשבתי להזמין את המוצרים שלהם מסיבות שונות ומשונות. המוצרים שלהם מאוד מגוונים ויש הרבה מאוד מבחר.
עפ"י אתר החברה, ניקס הוא שם אלת הלילה היוונית. החברה הוקמה ע"י טוני קו, שחזונה היה ליצור ליין קוסמטי איכותי במחירים לכל כיס.

אז - לשופינג עצמו: ההזמנה נעשתה בחנות איביי בשם Joy's cosmetics - ובהזדמנות זו אני רוצה לציין שהיא מקסימה ברמה שאי אפשר לתאר. הזמנתי 3 שפתונים מהסדרה Round Lipsticks (מתוך 144 גוונים!!).
הגוונים שהוזמנו הם Doll, Tea Rose ו-Femme. 


המרקם של השפתונים הוא הכי קרמי שיצא לי לראות בחיי. מריחה אחת משאירה כמות שפתון נכבדה על השפתיים (וזה ההיפך הגמור מ-Scoop של TheBalm). בהתחלה לא ידעתי איך להתייחס לזה, כי לא הייתי רגילה לזה, אבל אני מאוד אוהבת את זה. דהיית השפתון אחידה - הוא דוהה באופן אחיד על כל שטח השפתיים ולא נוצר תיחום מוזר לאחר פרק זמן מסויים. הבוקר מרחתי את Doll בשעה 9:45. עד השעה 13:30, בה מרחתי שפתון מחדש (דווקא את הבאלם של לבלו), הדהייה הייתה אחידה ונשאר stain על השפתיים. חשוב לציין שבפרק הזמן הזה שתיתי מים ואכלתי טיפה.

טעם וריח - בכל השפתונים אותו הטעם והריח הסבוני. גם הטעם וגם הריח מתנדפים די מהר.

הגוונים עצמם:
Tea Rose - הגוון שלו דומה יותר לצמונה העליונה מבין השתיים האחרונות. מדובר גוון ורוד שלי אישית מזכיר ורוד עתיק. ב-makeup alley אחת הביקורות הגדירה אותו כ-Dusty Rose, ולדעתי גם התיאור הזה מתאים לגוון.
Doll - כשמו הוא, זה הורוד שיש על שפתיים של בובות. מן ורוד בינוני כזה. הוא האהוב עלי מבין השלושה. גם הוא דומה יותר לגוון בתמונה העליונה.
Femme - קורלי עם נטיה לכיוון הכתום. בהתחלה לא ידעתי איך לאכול אותו, כי בסווצ'ים באינטרנט הוא נראה יותר אדמדם. כשקיבלתי אותו גיליתי שהוא ניאוני מדי בשבילי. כל מה שניסיתי לא עבד - שכבה דקה (נראתה נורא), ערבוב עם גוון ניודי (או שלא עבד, וכשעבד זה יותר מדי עבודה). רק אתמול ניסיתי במקרה להניח את השפתון מעל בליסטקס - על שפתיים לחות. עד עכשיו לא עשיתי את זה כי השפתונים האלה נורא קרמיים וחששתי שהם יברחו מהשפתיים, אבל זה לא מה שקורה. לאחר הנחת שכבה דקה של השפתון הזה מעל שפתון לחות, נוצרת הכתמה של השפתיים בגוון קורלי, אבל הוא לא ניאוני מדי - בדיוק מה שנחוץ :) הגוון שלו דווקא לא כל כך דומה לגוונים בשתי התמונות למעלה אלא יותר קרוב לצבע של הסווץ':

אילו מוצרי NYX יש ברשותכן? 

13 תגובות:

  1. תתחדשי! גוונים נהדרים. ניקס נפלאים והמחירים שלהם נוחים.
    לינק לחנות אי-ביי שרכשת בה? :-)

    השבמחק
  2. אופסי, שכחתי :)
    הנה הלינק, ואני אוסיף גם לפוסט :) תודה :)
    http://stores.ebay.com/JOYs-cosmetics

    השבמחק
  3. מכירה ועוד איך את ניקס. הייתי בין הראשונות שרכשתי מג'וי לפני שנתיים. יש להם אחלה של מוצרים! אני אוהבת במיוחד את סמקים קרמיים שלהם

    השבמחק
  4. אההה מכירה את החנות הזאת - עם הסטים :-) הקונספט שלהם מאד חמוד אבל אני לא קונה מהם כי המשלוח שלה די יקר..

    השבמחק
  5. יש לי את ה FEMME ואני מטורפת עליו!!!

    השבמחק
  6. גם לי יש את tea rose, וגם את summerlove
    ,snow white,paris,milan ו-circe שנראה עלי נורא. יש להם גם סמקים מעולים, יש לי את pinched,natural, והאהוב עלי taupe שמעולה להצללות לבהירות מאוד.

    השבמחק
  7. נראית רכישה מוצלחת, גוונים יפים!
    מכירה את החברה אבל משתמשת רק בעיפרון שפתיים אחד שלהם.

    השבמחק
  8. תתחדשי :)
    אני בטח אשבר באיזשהו שלב וגם אקנה כמה מוצרים שלהם...

    הDOLL נראה ממש מבטיח! נכנס לרשימת הקניות העתידית ;)

    השבמחק
  9. מרינה - עוד לא יצא לי לנסות את הסמקים הקרמיים שלהם, אבל הם ברשימה שלי כבר :) ה-natural במיוחד.

    IsraelMakeup - האמת שלא הרגשתי שהמשלוח מאוד יקר. אולי בחלק מהמוצרים זה ככה?

    אירנה - Femme יפה כשיודעים לעבוד איתו. אחרת הוא נראה מזעזע (עלי לפחות).

    אנונימי - וואו, המון איפור שלהם! :) ה-Snow white נראה נהדר, אבל לא היה לי אומץ להזמין אותו.

    danra - תודה :) האמת שיחד עם השפתונים הזמנתי גם עפרון שפתיים, אבל לא ממש השתמשתי בו

    אלטר אגו - תודה :) ה-Doll נפלא. הוא הפך לשפתון היומיומי שלי. וקניה נעימה ;)

    השבמחק
  10. פעם ראשונה שלי בבלוג, ונראה לי שאני אתנחל :)
    גיליתי את ניקס לפני כמה חודשיים ואני מאוהבת! אבל אני קונה מהחנות הזו- http://stores.ebay.com/PorkDaisy-Shopping-Mall?_rdc=1
    המשלוח זול, ויש להם בד"כ סיילים. בהחלט מומלץ.

    השבמחק
  11. אורלי - מוזמנת להתנחל :) החנות נראית טוב, אני בהחלט אבחן אותה בהזמנה הבאה :)
    אילו מוצרים של NYX יש לך?

    השבמחק
  12. יש לי כמה צלליות של ניקס והן די חביבות.
    שמעתי רבות על השפתונים של ניקס אבל קשה לי בלי לבדוק על כצמי בפועל.. שפתון מתקבל אחרת על כל אחת..
    אהבתי את השפתונים שרכשת! דווקא הניאןני נראה מגניב!
    תתחדשי :)

    השבמחק
  13. תודה! :)
    הניאוני מגניב ברגע שלומדים להניח אותו בלי שהוא יראה דודתי ונוראי :) עכשיו הוא סתם קיצי :)
    שפתונים באמת מתקבלים על כל אחת טיפה שונה, אבל תמיד יש את הגוונים שבגדול את יודעת שיתקבלו עלייך טוב ויש את אלה שהם הימור (אצלי הניאוני היה חתיכת הימור...)

    השבמחק