יום רביעי, 24 באוגוסט 2011

Folisan - מוצר פלא?

כבר מספר חודשים אני משתמשת במוצר שאמא שלי קנתה מהמניקוריסטית שלה, ונתנה לי בקבוקון אחד. מדובר במוצר שנקרא Folisan, או במקרה של הרול און (שנמכר באריזות שישיה) Intimate folisan, של חברת Depileve. המוצר בעיקרון מיועד למריחה לאחר הסרת שיער (שעווה למשל). החברה טוענת שהוא עושה פילינג פני שטח עדין לעור ומאפשר לשיער לצאת + גורם לעור להיות חלק חלק יותר. המניקוריסטית לעומת זאת מכרה אותו כמוצר שמונע הופעת פצעונים (חצ'קונים) - רק למרות כשמרגישים שעומד לצאת חצ'קון והוא לא ייצא. עד כאן ההבטחות.

 התמונה מפורום כלשהו ברשת - כאן - FOLISAN 
מאחר ואני משתמשת בו כבר קרוב לחודשיים, אני חייבת להודות שהמוצר עצמו נהדר. הוא קטן וקומפקטי, כך שמתאים לנשיאה בתיק האיפור (הוא בגודל של ליפגלוס, פחות או יותר).
מצאתי גם שניתן למרוח אותו על חצ'קונים קיימים והם נעלמים מהר יותר.
אני מורחת אותו על עור נקי לפני קרם לחות (בוקר/ערב/גם וגם), ולפעמים אפילו מעל המייקאפ (אם אני מרגישה שעומד לצוץ חבר חדש). עד כה הוא הוכיח את עצמו בגדול - מונע מהחברים החדשים לצאת ומסייע בהעלמת החברים הקיימים.
מארז שישיה עולה באזור ה-200 ש"ח. אני מתארת לעצמי שניתן להשיג אותו אצל קוסמטיקאיות. מחיפוש באיביי מצאתי את המוכר הזה, שלצערי הדירוג שלו לא מאוד מאוד גבוה :/.
בכל אופן, אם אתן יכולות להניח את ידיכן על המוצר הזה, לכו על זה.

7 תגובות:

  1. נשמע מעניין! יש לזה ריח כלשהו? את מורחת את זה על כל הפנים או רק על פצעונים/אזורים עם פצעונים?

    השבמחק
  2. יש לזה ריח שמזכיר לי חומץ, אבל זה מתנדף ממש ממש מהר.
    ואני מורחת את זה רק על פצעונים.

    השבמחק
  3. מחיפוש שעשיתי הבנתי שיש בו מרכיב של אספירין ולכן כנראה זה עובד על פצעונים. הרי מסכת אספירין ידועה ומפורסמת כבר מלא זמן. זה גם מכיל חומצה סליצית שעושה פילינג לעור. בקיצור אולי באמת מצאת מוצר פלא.

    השבמחק
  4. דווקא על מסכת אספירין לא שמעתי מעולם :)
    תודה על האינפורמציה המעניינת :)

    השבמחק
  5. נשמע מעניין ופותר בעיות שצצות במיוחד לפני תאריכים נשיים ספציפיים אחת לחודש :-). כשאת מורחת מעל המייקאפ הוא לא פוגם במרקם של המייקאפ?

    השבמחק
  6. בהחלט פותר בעיות (לרוב), ולא פוגם במרקם של המייקאפ. לפחות לא אצלי...

    השבמחק
  7. בולשיט לא עוזר!

    השבמחק