יום חמישי, 15 בספטמבר 2011

EOTD - Expensive performance

מזמן לא כתבתי פה, אני יודעת. היו לי כל כך הרבה דברים לעשות (עדיין יש, אבל פיניתי את הזמן לכתוב פה :)). 
בד"כ אני לא עושה פוסטים של EOTD כי אני לא דוגלת בחשיפה עצמית, אבל מרוב התלהבות מהשילוב הנוכחי, שבו אני משתמשת כבר שבוע וקצת, החלטתי לחרוג ממנהגי. אולי בסופו של דבר זו אפילו תהפוך להיות חריגה קבועה. 

לפני שבוע וקצת קניתי 2 צלליות מקולקציית סינמטיקס: Naked Lunch ו-Performance Art. יחד איתן קניתי פלטה ל-4 צלליות וכעת הן יושבו בה יחד עם הצללית המהממת Expensive Pink.
למעלה: Performance Art
למטה: Expensive Pink, Naked Lunch

ניצלתי את אור השמש שנכנס דרך החלון והצלחתי לתפוס את הצבעים יחסית קרוב למציאות. 
למקום הרביעי תיכנס צללית חומה מאט, אולי Swiss Chocolate. עם צללית כזו אני מאוד אוהבת לתחום את העין מלמטה. 
כרגע השתמשתי בצללית החומה מאט מפלטת Storm של Sleek (השניה מימין בשורה התחתונה).

תוצאה סופית:

מוצרים:
Naked Lunch בשליש הפנימי של העפעף
Performance Art על יתר העפעף
Expensive Pink בקפל
תיחום תחתון - צללית חומה מ-Storm
אייליינר - Jetset של Smashbox
מסקרה (שבקרוב כנראה תעוף לפח כי היא מרגישה כבר טיפה מיובשת) - Hypnose Drama של Lancome

שיהיה סופ"ש נעים! :)

9 תגובות:

  1. עדין ומקסים, תתחדשי על הצלליות ועל התמונות.
    הייתי משתמשת בצללית מאט כהה יותר בשקע העפעף, גם ליצירת זווית מורמת יותר.
    במיוחד אהבתי את האייליינר שאמנם דקיק אבל מוסיף.

    השבמחק
  2. איזה שילוב לביש עדין ומקסים. יש לך עיניים יפות, תחשפי אותן יותר! :-)
    אקספנסיב פינק היא צללית מוצלחת. את המסקרה היפנוז דרמה את כבר יודעת שאני לא אוהבת כ"כ... אני רואה שאצלך היא לא עושה גושים כמו אצלי, אבל זה באמת בגלל מה שחשבתי - יש לך ריסים צפופים יותר משלי.

    השבמחק
  3. מניחה שמדובר בצלליות של מאק? אני לא גרופית של מאק אז לא מכירה את השמות של כל הקולקציות..
    עם עיניים כשלך הולם האיפור העדין.

    בימים אלה אני משפרת את טכניקת האיליינר שלי, קן כזה עדין אני לא מצליחה לצייר...

    השבמחק
  4. דנרה - תודה רבה :) יכול להיות שצללית המאט שתשמש אותי לקו הריסים התחתון תשמש גם להצללה כגיוון :)

    ישראלה - תודה! אולי אני באמת אחשוף אותן יותר. בחורף גם האיפור מעניין יותר :) יש מצב שזה בגלל צפיפות הריסים עם ההיפנוז. בסופו של דבר מסקרה זה אינדיבידואלי, אולי בגלל זה כדאי לקחת המלצות ברשת בערבון מוגבל ;)

    אפרת - תודה רבה :):) אלה אכן צלליות של מאק. אני גם לא גרופית שלהם ואני מאוד מגוונת, אבל אלה לחלוטין "קנו" אותי (או להיפך? ;)).
    זה ממש תלוי. עם אייליינר ג'ל או עם אייליינר עט אני מצליחה לצייר קו דק, עם אחרים לא ניסיתי מעולם.

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. ואוו מהמם , הצבעים של הצלליות הצבע של העיניים הכלל!!

    השבמחק
  7. צלליות עדינות ויש לך עיניים מהממות ככה שהכל מתאים לך. אהבתי מאוד!

    השבמחק
  8. תתחדשי על הצלליות, מאוד אהבתי את הבחירה של הצבעים!
    אני עם ישראלה, את צריכה לחשוף את העיניים היפות שלך יותר! :)
    אני מכורה לצללית החומה מפלטת סליק, היא מעולה ומתאימה כמעט לכל צללית.

    השבמחק
  9. תודה רבה! :)

    אלכס - הצללית הזו נהדרת, אבל אם אני רוצה לקחת רק את הרביעיה איתי, זה סוג של מכריח אותי לקח גם את הפלטה של סליק ואז זו כבר לא נסיעה בהרכב איפור קומפקטי ;)

    השבמחק