יום שישי, 28 באוקטובר 2011

התחדשויות זולות

התחדשויות זולות זה הסוג הטוב ביותר. 
בשבוע שעבר הזדמן לי לבקר גם בביוטיקר וגם בוואו, ולאור המחירים המצחיקים שלהם לא יכולתי לצאת מהחנויות בידיים ריקות. עיקר השלל הוא מברשות (כשחזרתי הביתה התפלאתי לגלות שבמהלך היום קניתי 3 מברשות קבוקי).
מעבר לזה בעקבות מבצע 40% של אפריל קניתי מייקאפ Double wear light של אסתי לאודר.
להלן השלל:

מימין לשמאל: מברשת קבוקי 405 מתקפלת של וואו, מייקאפ Double wear light בגוון intensity 1, מברשת פרו ביוטי 201, מברשת קבוקי של ביוטיקר, מברשת מס' 9 של וואו, מברשת למייקאפ של ביוטיקר, סומק טרה קוטה מס' 3, סומק טרהקוטה מס' 1, ברונזר מס' 1.

על המייקאפ Double wear light של אסתי לאודר אני מסתכלת כבר הרבה זמן ומתלבטת אם לרכוש או לא. מבצע 40% האחרון של אפריל הביא אותי להחלטה לרכוש אותו. היו התלבטויות, והאמת שתכננתי לרכוש בקבוק נוסף של Teint Miracle של לנקום (שנגמר כמעט), אבל לבסוף נפלה ההחלטה ונקנה המייקאפ.

את המייקאפ אני מניחה עם האצבעות, הרבה יותר נוח לי ככה. הכיסוי שלו הוא בינוני, גימור טבעי. אני מאוד אוהבת את הפורמולה שנמרחת בקלות. לאחר שהמייקאפ מתקבע הוא לא זז לשום מקום. יצא כמה פעמים שהייתי צריכה לקנח את האף אחרי הנחת מייקאפ והמייקאפ נשאר במקומו. 
מחיר: 230 ש"ח לפני הנחות. אחרי 40% יוצא 138 ש"ח.

את מברשת הקבוקי המתקפלת של וואו, מס' 405 קניתי כי הייתי צריכה משהו לתיק האיפור, עבור הפודרה שבאה איתי לכל מקום. עד עכשיו החזקתי שם למטרה זו את מברשת 13 של ביוטיקר, אבל עכשיו הגיעה המחחליפה.
המברשת רכה-רכה ודחוסה-דחוסה. מאוד נעים להניח איתה את הפודרה על הפנים - היא לא דוקרת ולא מציקה. בחפיפה טרום השימוש היא לא השירה שיער, אבל נשאר לה ריח סינתטי כלשהו, משהו פלסטיקי. 
מבחינתי המברשת היא קניה מוצלחת. עם זאת, אני לא בטוחה לגבי מקור השיער שלה.
מחיר: 40 ש"ח.

מבקשת קבוקי נוספת היא מס' 11 של ביוטיקר. היא קטנה, רכה, דחוסה ונעימה על הפנים. 
אני משתמשת בה בעיקר לטשטוש סומק, ואת זה היא עושה נפלא. גם היא לא נשרה בחפיפה (או בכלל).
מחיר: 14 ש"ח

קבוקי שלישית ואחרונה היא ה-201 של פרו ביוטי. 
קראתי עליה אינסוף מחמאות פורום איפור של תפוז, חיפשתי אותה בכל מיני מקומות ולבסוף היא נמצאה. היא מאוד רכה, הרבה הרבה יותר רכה משתי הקבוקיות האחרות. אני משתמשת בה להנחת ברונזר והיא מעולה לזה :)
לצערי היא נשרה לי די הרבה אחרי החפיפה, אולי המים חיבלו בדבק שמחבר את השיער למברשת, אבל בכל אופן הנשירה נפסקה די מהר ועכשיו היא מתפקדת לא רע בכלל. 
מחיר: 30 ש"ח.

את מברשת מספר 9 של וואו לא ברור לי למה קניתי. 
חשבתי שיהיה לה שימוש אבל נכון לעכשיו היא שוכבת לה מיותמת וחסרת שימוש. אולי יבוא יום ואני אמצא מה לעשות איתה. אני אפילו לא זוכרת את המחיר, אבל הוא היה מאוד נמוך.

את מברשת 12 של ביוטיקר קניתי כדי לראות מהי מברשת דואו-פייברית. 

 היא נעימה על העור, לא נשרה בחפיפה ומתפקדת באופן נפלא להנחת סומק פיגמנטי (בהמלצתה של מרינה :)). זה אומנם לא יעודה האמיתי, אבל כפי שציינתי בתחילת הפוסט - אני אוהבת להניח מייקאפ עם האצבעות.
מחיר: 12.5 ש"ח.

בביוטיקר לא תכננתי לקנות איפור בכלל, אבל כשראיתי את הסמקים המינרליים מסדרת טרה קוטה הרגשתי שהם חייבים לבוא איתי הביתה, במיוחד כשאחד עולה 9 ש"ח. אז לקחתי שניים: את מס' 3, שהוא אפרסקי עם נימים מוזהבים. על העור הוא מתקבל באופן מאוד מחמיא (ודי מדגיש נקבוביות, אז ראו הוזהרתן)
הסומק השני הוא סומק טרה קוטה בגוון 1, שבאריזה נראה חום-ברונזי אבל בפועל מתקבל די שקוף על העור. 


וכמובן שגם את הברונזר לא השארתי שם ובמחיר זעום של 8.5 ש"ח גם הוא חזר איתי הביתה.

הברונזר נוח לטשטוש ונותן מראה שזוף טבעי יחסית. לא מרגיש לי כתום מדי או לא כתום מספיק - הכל במידה הנכונה.

במה אתן התחדשתן לאחרונה? :)

14 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל!
    איזה כיף לקנות הרבה דברים בזול.
    לא מצליחה להתחבר למברשות של הרשתות האלו, למעט מברשת 201 שהיא בהחלט מציאה.
    תעדכני מה את חושבת על הדאבל וור לייט, שונה מאוד מהטינט מירקל.

    השבמחק
  2. תודה :)
    המברשות של הרשתות האלה כנראה לא להיט גדול, אבל נכון לרגע זה ולמשכורת הסטודנט המסכנה שלי, אני לא מוכנה להוציא בין 100 ל-300 ש"ח על מברשות איפור, ואלה עושות בסופו של דבר את העבודה :) חשבתי להזמין לי סיגמא, אבל אני כל פעם דוחה את העניין... בסוף זה עוד יקרה :)
    הטיינט מירקל והדאבל וור לייט באמת שונים. נתת לי רעיון לפוסט השוואה ביניהם אחרי שאתנסה עוד קצת בדאבל וור לייט ;)

    השבמחק
  3. גם אני עשיתי התחדשות ביוטיקייר ממש לפני יומיים, זה ממש כיף שאפשר לצאת משם עם כ"כ הרבה דברים תמורות כ"כ מעט כסף!
    יש לי את שני הסמקים שקנית ואני ממש אוהבת אותם. את הקבוקי שקלתי לקנות כי ראיתי כבר בחנות שהיא ממש רכה ונעימה אבל לקחתי בסוף את המברשת האלכסונית החדשה שלהם שגם היא סופר רכה!
    תהני מכל קולקציית הקבוקי שלך ;-)

    השבמחק
  4. זה ממש כיף. וזה ממש נחמד שהם גם באיכות סבירה+++.
    על המברשת האלכסונית שמעתי, אבל יש לי אחת של ג'ייד ואני מתה עליה :) לא הרגשתי צורך בעוד מברשת אלכסונית :)
    ותודה :) זה נראה כאילו שאני מפצה על חוסרים בצורה מוגזמת D:

    השבמחק
  5. לפני יומיים הייתי גם בביוטיקייר אבל חוץ מקליפסים לשיער וסבון ידיים לא קניתי כלום.
    תתחדשי על הכל! דו פייברית אכן טובה לסומק אבל למייקאפ היא נוראית. 201 רכה בטירוף וגם סינטתית. מוזר שלך היא נשרה. לי היא אפילו שערה אחת לא הורידה.

    השבמחק
  6. תודה :) ה-201 מדהימה. אני לא יודעת למה היא נשרה, כי בעיקרון כשחפפתי אותה לא החזקתי אותה עם הראש כלפי מעלה. אולי נפלתי על אחת פגומה. העיקר שהנשירה נפסקה... ליתר בטחון אני חושבת שאקנה עוד אחת :)

    השבמחק
  7. תתחדשי על הכל... :)
    איפה מצאת את ה-201?

    השבמחק
  8. תודה :)
    את ה-201 מצאתי האמת בבאר שבע D:

    השבמחק
  9. תתחדשי מתוקה אין על החברות הזולות ולא פחות איכותיות מהיקרות שאנחנו צריכים לשלם להם על הפרסום וההוצאות ההורגות שלהם אני מאוהבת בחברה זולה של איב קוסמטיקס אין עליהם כל סוגי המברשות האיפור הכל יש לי

    השבמחק
  10. היום גיליתי את הבלוג שלך והוא מקסים! אני אמשיך לעקוב.
    ניסית אולי את המייקאפ של ביוטיקייר? אני פשוט אף פעם לא משתמשת במייקאפ פשוט כי אני שונאת את המראה העשוי מה שאומר שגם לא בסמקים ברונזרים וכו' והקיץ דווקא ממש בא לי להתחיל לנסות אותם, אז אני מניחה שחובה בסיס מייקאפ. מצד שאני אני סטודנטית ענייה כמוך אז תהיתי אם יש מייקאפ קליל וחצי שקוף ולא יקר שהיית ממליצה עליו?

    אגב, אני מאחת לך שיום אחד תהיי כמו הבלוגריות הכבדות, שמקבלות הביתה מלא מוצרים יוקרתיים ששווים מאות שקלים לסיקור :) ואם לא תאהבי אותם תמכרי אותם ותקני מה שאת באמת צריכה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי את המייקאפ של ביוטיקייר, אבל מייקאפ קליל וחצי שקוף שקראתי עליו הרבה ביקורות מהללות הוא Healthy mix או Healthy mix serum של בורז'ואה (את יכולה לקרוא עליו אצל מרינה (יש יופי בכולנו), אלכס (Edenable) וישראלה (שקר החן והבל היופי)).
      ותודה! :)

      מחק
  11. קודם כל תתחדשי ♥
    אני גם משתמשת בדואו-פייברית להנחת סומק היא מעולה בזה ואני דווקא ממש שונאת אותה למייק אפ שזה בעצם יעודה האמיתי
    אבל בכל זאת בלוג מצויין אני אמשיך לעקוב

    השבמחק