יום שבת, 14 באפריל 2012

Pink! it's my new obsession

צלליות ורודות מעולם לא היו כוס התה שלי. תמיד הרגשתי שהן גורמות לעיניים שלי להיראות אדומות ועייפות.
עם זאת, בחצי השנה האחרונה הצטברו לי לא פחות ולא יותר - 4 צלליות בגווני ורוד שונים. ולאט לאט אני מתחילה לחבב את הצבע הזה גם על העיניים.
הסנונית הראשונה הגיעה בדמות Expensive pink, שעליה קראתי לראשונה בבלוג של מרינה, התלהבתי, ורצתי לקנות (ואפילו פגשתן אותה כאן) :)
Expensive Pink


במבט ראשון הצללית הזכירה לי את הסומק Rose Gold של סליק, אבל בהשוואה ביניהם לא קשה לראות שהם לא כל כך דומים.
למעלה Rose Gold, למטה Expensive Pink
Rose Gold ורדרד יותר, לעומת Expensive Pink שנוטה יותר לכיוון האפרסקי.

משם הדרך לצלליות ורודות הייתה קצרה, מסתבר, כשבחיקי נחתה* שלישיית צלליות בגווני ורוד מבית Proshop.
Proshop הוקמה ע"י המאפרים אשר כהן ושחר גפני, כשהרעיון הבסיסי הוא לחלוק מהידע והנסיון הרב שהם צברו במהלך עבודתם כמאפרים, כשכל מוצר שנכנס לחנות, נכנס לאחר שהוכיח את עצמו במהלך עבודתם השוטפת.

השלישיה שהגיעה אליי נקראת copper.
צלליות אבקה Proshop. 
Peach                    SilverPink               ChildishPink

ואלו שמות:
ChildishPink (באמצע)- שהיא בגוון ורדרד אפרסקי חם. היא מעט הזכירה לי את Expensive pink של מאק, אבל כאשר הן הושוו אחת לשניה מצאתי שהן מעט שונות.
למעלה Expensive Pink, למטה ChildishPink
בעוד ש-Expensive Pink היא דואוכרומית מוזהבת, ב-ChildishPink ישנו שימר כסוף. 
Peach (מימין)- צללית שבאריזה נראית כתומה, אבל על העין מתקבלת עדינה ויפה, כשמה היא - אפרסקית.
SilverPink (משמאל)- גם פה השם תואם את המציאות. מדובר בצללית ורודה-כסופה. במבט ראשון נראית לי מעט לבנדרית.

הצלליות עצמן הן עם פיגמנט נהדר, עמידות טובה עם פריימר (לא ניסיתי בלי) וצבעים מהממים.
לחברה יש 12 צלליות אבקה (עלותן 69 ש"ח לאחת) ו-30 צלליות אבן שאותן אפשר להרכיב בפלטות של 4 או 10 צלליות (270/690 ש"ח) או לקנות עשיריה מוכנה (375 ש"ח).

* גילוי נאות: הצלליות של proshop התקבלו מהחברה. 

5 תגובות:

  1. אני מחבבת צלליות וורודות בתנאי שאני מרחיקה אותן ממעקה העין עם אייליינר כהה.
    יש לי בדיוק את השלשה הזאת מפרושופ - הצלליות בה מהממות!
    כיף שחזרת :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בדיוק מה שאני עושה :) בלי אייליינר אני פשוט נראית חולה או כאילו שבכיתי.
      כיף לחזור :)

      מחק
  2. בדר"כ לא נוטה להודות אבל איפור ורוד מאוד מחמיא לי ואני נהנית לאסוף עוד צלליות ורודות לאוסף בדיוק בגלל זה.
    מעבר לזה, הן מסוגלות להיות מיוחדות וסולידיות גם יחד. שזה גם טוב :)
    יש לי את השלשה הזו של פרושופ, בהתחלה רכשתי את פיץ' ואז החלטתי להשלים לי את השלשה ורכשתי את שתי האחרות.
    בעיני שלושתן מאוד מוצלחות, שימריות מאוד, וכיף לעבוד איתן.

    השבמחק
    תשובות
    1. הן בהחלט נהדרות!
      האמת שאצלי ורוד (שהוא באמת ורוד) פחות מחמיא. הצלליות האלה הן עם נגיעה אפרסקית או סגלגלה, אזש זה יותר סלחני כלפי. עם החיבה שלי לורוד היתיי שמחה אם הצבע הזה היה מחמיא לי כצללית.

      אני לא משתמשת בהן הרבה כי ביום יום אני הולכת למוכר והידוע - גוונים טבעיים חומים יותר, שאליהם אני מוסיפה נגיעה אפרסקית/ורדרדה.

      מחק
    2. יכול להיות שאת יכולה לשלב את הורוד עם צבע אחר ואז הוא דווקא כן יחמיא..
      אצלי זה סוג של שחור/לבן כזה, או שאני ממש משקיעה באיפור או שאין לי כוח יותר מידי אז אני לא עושה כלום.. היום "עשיתי טובה" מרחתי את הברונזר עם האצבעות על העפעף חחח זה הכי הרבה שהייתי מוכנה..
      לא כל האיפורים המושקעים שלי הם כבדים.. לפעמים גם כן מתחשק לי משהו רגוע. או שאין לי כוח לשים צללית כהה או שילוב בין שתי צלליות בגוונים מאוד שונים שברור שכשעייפים ואין כוח/זמן יש מקום להרבה פשלות ;)

      מחק