יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

Traveling Light

כשאני נוסעת, אני מעדיפה לקחת כמה שפחות דברים. אותו הכלל תופס אצלי גם מבחינת איפור וטיפוח, הרי גם ככה הסיכוי שאני אשתמש בכ-ל מה שהבאתי איתי קלוש, אז למה לסחוב?
לאחרונה זכיתי בגיחה קצרה מחוץ לבית (יומיים סה"כ), ולאור העובדה שאני עצמי אוהבת פוסטים של "מה לקחתי איתי לנסיעה?", חשבתי לחלוק פוסט כזה גם אני.

את כל מוצרי האיפור והטיפוח שלקחתי איתי, הכנסתי לתיק Beauty Secrets* של ענבר גור-אריה (IGA). התיק עצמו עשוי מ-PVC עבה (כמו כל התיקים של IGA), בעל ידית נשיאה ורוכסן, כשעל צידו העליון ניתן לאחסן עפרונות ומברשות איפור. התיק עצמו מורכב מתא פנימי גדול שמוקף בהרבה תאים קטנים.
התיק במבט מלמעלה

במבט מהצד

וככה הוא מבפנים
גודל התיק הוא 23 ס"מ אורך, 14 ס"מ רוחב ועומק. נשמע קטן? על פניו כן. בפועל זה הכיל כל מה שהייתי צריכה ואפילו יכולתי להכניס עוד:
התיק במצב מלא
תקריב, כך שאפשר לראות את המברשות
ובמצב פתוח

כמו שאפשר לראות, הצלחתי לדחוס את כל האיפור והטיפוח שלי, ועוד נשאר מקום. 
מחיר התיק 140 ש"ח. ניתן למצוא אותו במחיר השקה של 98 ש"ח באתר פרושופ

אז מה לקחתי?
בגזרת הטיפוח לקחתי איתי דוגמית (כן, כן, דוגמית) של DDMG של קליניק. מדובר בקרם קליל שאידיאלי לחלוטין לקיץ, שכן הוא לא כבד ונותן את הלחות הנחוצה לעור מעורב  (עוד על DDMG אפשר לקרוא אצל דנרה). יש לי בבית גם גודל מוקטן של הקרם (30 מ"ל) אבל בחרתי לקחת את הדוגמית כי הכמות שם מספיקה בדיוק ליומיים.

מעבר לכך, נלקח גם דמי מייקאפ טריפל של סבוקאלם. מדובר באריזה מוקטנת כמו זו שהתקבלה בגלוסיבוקס, אלא שאני קניתי אותה ב-15 ש"ח באחד המבצעים בסופר פארם הקרוב לביתי. מדובר בקרם לחות עם גוון בעל מקדם הגנה 30spf. נוח מאוד כבסיס למייקאפ כשחם ולא רוצים להעמיס. אצלי באופן אישי הוא עושה את העבודה ולא גרם להתפרצויות אלימות על הפנים (עוד על דמי מייקאפ/BB cream אפשר לקרוא אצל ישראלה). 
סבוקאלם טריפל
בקרם העיניים של קרליים אני משתמשת כבר כחצי שנה, והוא לא מראה סימנים שהוא עומד להסתיים. יכול להיות שזה קשור איכשהו בעובדה שבשפופרת קרם של קרליין יש 30 מ"ל, לעומת 15 מ"ל בכל חברה אחרת. אני לא יכולה לומר שאני רואה הבדל ממשי כשאני משתמשת בקרם או לא, אבל הוא נותן לעור לחות, כך שהוא עושה את העבודה. אני לא באמת מצפה מהקרמים האלה לקיים הבטחות.

סבון פנים - סבוקאלם יאנג. מדובר בג'ל רחצה לפנים שמיועד לעור צעיר, ועל כן עם נטייה לפצעונים. מנסיוני עם הסבון (שזו כבר טיובה שניה שלו שאני משתמשת בה) הוא נהדר. הוא לא מייבש את הפנים, הוא מסיר בצורה נפלאה את כל האיפור, הוא ללא פראבנים ובמחיר נגיש (כ-58 ש"ח במחיר מלא). all a girl could ask for.
ג'ל ניקוי של סבוקאלם. התמונה מכאן
מגבונים להסרת לק של ביוטיקייר. אחרי שקראתי עליהם המלצות שונות, החלטתי לנסות בעצמי. מה שכן - עוד לא ניסיתי אותם כמו שצריך, לאור העובדה שהם נלקחו כגיבוי למקרה שאצטרך (2.9 ש"ח).

שפתון לחות של בליסטקס - medPlus. כתבתי עליו בעבר שהוא המושיע של השפתיים שלי ואכתוב זאת שנית. זה המוצר היחיד שניסיתי שבאמת הועיל לשיפור מצב השפתיים המיובשות שלי (כ-25 ש"ח).

מסיר איפור Bi Facil של לנקום ב-travel size. מסיר דו פאזי נהדר, ללא ספק הטוב ביותר שניסיתי. עם זאת, לאור המחיר הגבוה שלו, מאוד לא משתלם לדעתי לקנות אותו, לכן אני אדבוק במסיר איופר העיניים המוכר והטוב שלי, שעושה עבודה לא פחות טובה (כל עוד לא מדובר באיפור עמיד).
Bi Facil של לנקום
מקדם הגנה לגוף של חברה בשם Alba. מדובר בחברה טבעית שאינה מבצעת ניסויים בבע"ח. הקרם הזה הוא על בסיס תה ירוק. הריח שלו מעט לימוני ודי נעים. עלות הקרם הייתה 5.21$ באתר vitacost.com, שהוא כמו iHerb, רק בלי המברשות של סמנת'ה צ'פמן. גם להם יש תכנית של חבר מביא חבר ובמקרה הזה מקבלים 10$ הנחה על ההזמנה הראשונה.
האתר עצמו יותר ידידותי מ-iHerb, כשגם המחירים של חלק מהמוצרים מעט זולים יותר. בהזמנה ראשונה זה יוצא משתלם. לקבלת 10$ לחצו כאן.
מקדם הגנה לגוף של Alba 
בגזרת האיפור:
פריימר של לוריאל, שעליו כתבתי פה.
מייקאפ של בורז'ואה - Healthy mix בגוון 52. אני מאוד מאוד אוהבת את המייקאפ הזה. ברמה כזו שהוא מתחרה ראוי ל-Teint miracle של לנקום.
קונסילר Moisturecover של מאק בגוון NW20. הקונסילר הזה אצלי בשימוש כבר 8-9 חודשים והוא עושה את עבודתו נאמנה (במיוחד עם מעט פידור מעל). לאחרונה גם התחלתי למרוח טיפטיפונת פריימר עיניים מתחת, וזה משפר עוד יותר את העמידות.
מימין לשמאל: פריימר של לוריאל, קונסילר של מאק, מייקאפ של בורז'ואה
פריימר עיניים של עפרה - עליו אפרט בעתיד :).
רביעיית צלליות של מאק - זו פלטת ה-go to שלי, היא זו שאליה אני מושיטה את היד כשאני ממהרת ואין לי כוח לחשוב על שילובים מעניינים. הפלטה הופיעה גם כאן, אבל מאז נוספה אליה הצללית mystery (בפינה הימנית עליונה).
רביעיית צלליות של אינגלוט. היא קצת פחות בשימוש מזו של מאק (כפי שניתן לראות), אבל הגוון החום (422) הוא אחד האהובים עליי. ללא ספק מרקם נפלא. מעבר לזה בפלטה של אינגלוט יש גם את 419 (ירוק זית), 423 (חצילי) ואת 06 (זהב).
צלליות: מימין אינגלוט, משמאל מאק
סומק קרם Something Special של מאק - גוון אפרסקי ורדרד. בהתחלה לא אהבתי אותו כל כך כי הוא היה קשה לעבודה, אבל יכול להיות שזה היה כי הוא נקנה בחורף. בקיץ הוא תענוג צרוף ונותן תוצאות מאוד מאוד יפות. 
סומק Rose Gold של Sleek - כתבתי עליו כבר בעבר כשקיבלתי אותו. אני מאוד אוהבת את הגוון ואת השימריות שלו (כל עוד זה ביד קלה). אני מאוד אוהבת לשלב אותו מעל סומק קרם, ככה מצד אחד מתקבל נצנוץ עדין ומצד שני הגוון הורוד מקבל ביטוי.
מימין - סומק של sleek, משמאל סומק קרם של מאק

לקחתי איתי שתי מסקרות שמתחרות על תואר המסקרה שנותנת תוצאה יפה יותר בפחות עבודה: האחת הייתה Hypnose Drama האגדית, השניה Falsies של מייבלין. למרות ששתי המסקרות נפלאות, אני מוצאת את עצמי מושיטה את היד יותר ויותר למסקרה של מייבלין, כשמעבר לעבודה הקלה שהיא מאפשרת ביחס לתוצאות, המחיר הוא משמעותית יותר זול - מחיר מלא של ה-falsies כ-100 ש"ח, בעוד שמחיר מלא של ההיפנוז דרמה כ-180 ש"ח. מאחר שאחת היא עממית והשניה היא חברת יוקרה, גם ההנחות לרוב אינן באותו סדר גודל (מבחינת אחוזים) ולכן אם חשקה נפשיכן במסקרה שנותנת נפח, טיפטיפה אורך, מחזיקה את הריסים ובתקציב שפוי - אני ממליצה על המייבלין.
מימין מסקרת מייבלין, משמאל מסקרת לנקום
בגזרת האייליינרים אין הרבה מתחרים. אני מאוד מאוד אוהבת את האייליינר ג'ל של מייבלין (הם ממש מככבים אצלי בגזרת העיניים). מהרגע בו אני מניחה אותו ועד לרגע שבו אני מסירה אותו הוא לא זז מילימטר, אלא אם אני מזיזה אותו. בהחלט כוכב!

מבחינת מברשות - לקחתי איתי 5 כאלה:
מברשת הנחה של ג'ייד, מברשת אייליינר זוויתית של ג'ייד, מברשת טשטושים של רבלון, מברשת סומן 125 של ביוטיקייר ומברשת אלכסונית של Qingni שאותי משמשת לתיחום תחתון של העין בצללית.
מברשות עיניים. מברשת הסומק נשכחה מחוץ לתמונה.

והגענו לסופו של הפוסט הארוך הזה. במבט אחורה זה כבר לא נראה לי כל כך מעט, ועם זאת, עדיין לא נראה לי כ"כ הרבה, ובפרט בנפח בו הכל אוחסן.

מה דעתכן על פוסטים מהסוג הזה? ומה אתן לוקחות איתכן לנסיעות? 

* גילוי נאות: התיק של IGA התקבל לסקירה מפרושופ.

9 תגובות:

  1. פוסט נהדר וממש בזמן אקטואלי של חופשות.
    התיק נראה מוצלח מאוד, ברור שאצלי הכל היה יוצא מבולגן ולא מסודר כמו אצלך...
    תכלס עשית לי חשק לקחת לך את התיק עם כל הדברים בפנים...LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. LOL :) לאן לשלוח? ;)
      האמת שבתמונה זה לא נראה לי מאוד מסודר, אבל קצת קשה להכניס הרבה דברים בגדלים וצורות שונים ולצפות שזה יעמוד כמו חיילים במסדר :)

      מחק
  2. אין ספק שאת טובה בבחירות של דברים .

    השבמחק
  3. התיק הזה מהמם. עדיין לא הספקתי לנסות אותו כמו שצריך, בנתיים הוא רק יושב על המדף ועושה פרצוף יפה ;)

    בד"כ לנסיעות קצרות אני משתדלת לקחת את המינימום, לפעמים אני אוותר על איפור לגמרי. אבל טוב שיש תיק כזה שיכול להכיל בכיף גם איפור וגם טיפוח [אוי, אני כל כך הולכת להתפרע איתו...]

    OMG! אני לא מאמינה שהגעת לפאן בפלטה של מאק! סוג של נס. אני הצלחתי להגיע לפאן רק עם צללית אחת עד היום.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אתפרע איתו (שוב) בנסיעות עתידיות :)
      וכן, הגעתי לפאן בפלטה. גם אני לא הגעתי לפאן בהרבה צלליות, אבל הפלטה שלי זו פלטת הנסיעות שלי, וה-go to שלי בבקרים שבהם אין לי זמן/כוח לחשוב (שזה בערך 50% מהבקרים). אני צריכה להתחיל לחשוב מי תהיה המחליפה של הצללית הגוססת..

      מחק
  4. בסה"כ כשאני חושבת על הכמות - לא לקחת "המון" או אולי צריך לומר "יותר מידי". הבסיס, עם גיוונים - והכל נכנס!
    טרם יצא לי לנסות את התיק הזה כי לצערי אני לא מצליחה לצאת מהבית לאיזושהי חופשה כולשהי.. אולי אתכנן לי משהו בקרוב כי החופשה שהיתה אמורה להיות מתוכננת לי מאפריל בוטלה באופן סופי לחלוטין.
    לא הייתי מסתדרת עם כ"כ מעט צלליות כי ברור לי שהייתי רוצה להתאפר בדיוק בצללית ששכחתי להביא או לא הבאתי כי.. נראה לי שההתפשרות שלי היתה להביא את כולן! חחח

    גם אני משתמשת בקרם עיניים של קרליין. לאחרונה לא כל יום.. לא יודעת אפילו למה. אבל ברור לי שהוא יחזיק לי מאתיים שנה.. מעניין האתר שקישרת, אשלח את הקישור אליו לסיון שאחראית על הבלוג Masksonmasksoff.

    כיף שחזרת עם פוסט חדש! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. LOL - בהחלט המינימום הנדרש ;)
      איזה מבאס עם החופשה :( מקווה שתהיה לך הזדמנות לנסוע בכל מקרה...
      כשאני בחופשה פחות בא לי להיות יצירתית עם האיפור, אלא יותר בכיוון של משהו שאני אוהבת ויודעת שיראה טוב. האמת שיוצא שאני יצירתית עם האיפור רק בחגים ומועדים, כי ביתר הזמן אין לי זמן/כוח.

      האתר שקישרתי הוא מאוד נחמד. להזמנה ראשונה הוא נוח, כי גם מקבלים את רוב דמי המשלוח חזרה וגם המחירים טיפה זולים יותר. בהזמנות עתידיות זה כבר שיקול אחר, כי צריך לראות אם ההנחה משתלמת ביחס לעלות המשלוח. אני מניחה שבהזמנות ממש גדולות זה יוצא משתלם.

      תודה :) כיף לחזור :)

      מחק
    2. מקווה גם כן שיצא איכשהו לנפוש.

      אני משערת שתלוי בחופשה אם אני רוצה לגוון או לא ואם בא לי ללכת על בטוח. בדר"כ אם יש חופש זה אומר שהכל בעצלתיים, כולל התארגנות הבוקר ואז יש זמן להשקיע שאין ביום יום. ויש גם יותר יציאות ביחס לשבוע רגיל נגיד - עוד סיבה לאיפור יותר מושקע.

      שלחתי כבר קישור לסיוון (כולל לפוסט) היא אמרה שהיא תבדוק אותו :) בטח יהיו לה התובנות כמה הוא משתלם.

      מחק