יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

Double Wear Light - האביר על הסוס הלבן

לפני כשנה רכשתי לראשונה את המייקאפ Double wear light. כמו עם כל מוצר חדש, בהתחלה חרשתי עליו, אבל לאחר פרק זמן מסויים הוא נזנח לאנחות כשהגיע מייקאפ נוסף (וחוזר חלילה).
המייקאפ המסכן נשאר לו בודד וגלמוד במגירה, רואה אור יום רק פעם באף פעם, עד שיום חם אחד נזכרתי בקיומו ושלפתי אותו מהמגירה.
מאז עבר הזמן, הטמרפטורות מתחילות טיפה לרדת (תודה לאל!), אבל את ה-double wear light שלי אני לא מחזירה למגירה בקרוב. 
כמו שאפשר לראות, הוא גם הספיק להיגמר לי ולהיות מוחלף באחד חדש.

אז במה מדובר בעצם?
באסתי לאודר מבטיחים שהמייקאפ עמיד ל-15 שעות, קליל ובלתי מורגש, מאפשר לעור לנשום במהלך היום, מווסת את השמנוניות, לא נמרח ולא נמס כשחם ולח. הפורמולה שלו היא oil free, איננה מעודדת פצעונים, לא סותמת נקבוביות, לא מבושמת ו-Photo friendly.
נשמע כמו המייקאפ המושלם :)

הגוון שברשותי הוא בגוון 1 (intensity 1.0). מדובר בגוון די בהיר, אבל אם אתן בגוון שהוא בהיר מ-NC15 במאק אז הוא יתברר ככהה מדי עבורכן. 
אם לעבור על ההבטחות של אסתי לאודר אחת אחת, מתברר שאין שם אף לא שקר אחד (מבחינתי לפחות):
מבחינת עמידות - הוא שורד אצלי בכיף יום רגיל (כ-12 שעות), בין אם אני כל היום במזגן או מסתובבת בלחות הנוראית של תל אביב. אחרי שאני מגיעה הביתה, זה כבר לא משנה אם הוא שם או לא, אז מבחינתי את המבחן הזה הוא עובר.
הוא אכן קליל - הכיסוי שלו הוא קל-בינוני. מבחינתי איחוד גוון העור על הפנים מספיק, ובנקודות שבהן אני רוצה כיסוי קצת יותר רציני אני פשוט בונה את זה לכיסוי קצת גבוה יותר. הוא אכן בלתי מורגש, אבל מעטים הם המייקאפים שאני יכולה להגדיר כמורגשים (למעשה אני לא מצליחה לחשוב אפילו על אחד שניסיתי והיה מורגש). 
לגבי ויסות שמנוניות - אם מעמידים אותו בהשוואה מול מייקאפים אחרים שברשותי, איתו אני מבריקה הרבה פחות במהלך היום. באותם התנאים עם ה-DWL אני צריכה להשתמש פעם אחת בדף בלוט במהלך היום, באזור השעה 15:00 (כשמהבית אני יוצאת באזור 7 או 8). עם מייקאפים אחרים שברשותי הדף צרי להגיע בשלב מוקדם יותר, ועם חלקם אפילו צריך לחזור על הפעולה גם בשלב מאוחר יותר. 
המייקאפ לא נמרח. נקודה. אחד הדברים שהכי מעצבנים אותי הוא שאני מגלה את המייקאפ על המסך של הסלולרי שלי. עם DWL זה לא קורה בשום מצב.
המייקאפ מעולם לא גרם אצלי לפצעונים או לנקבוביות סתומות, א גם על הנקודה הזו ניתן לסמן "וי". אני גם לא מרגישה ריח מיוחד כשאני מניחה אותו, אז כנראה שהוא לא מבושם. 
לגבי ה-photo friendly - מעולם לא יצאתי איתו לבנה בתמונות, כך שכנראה שהוא ידידותי למצטלמת (ומצד שני, לרוב אני מצטלמת ללא פלאש).

חסרון יחיד שמצאתי למייקאפ הזה, שקיים במייקאפים רבים וטובים הוא מבחר הגוונים המצומצם.

בשורה התחתונה - מדובר במייקאפ נהדר, שאם הגוון שלכן קיים במבחר המצומצם שווה לנסות אותו לדעתי (בדוגמית קודם). מבחינתי הוא האביר על הסוס הלבן בגזרת המייקאפים בכל הנוגע להישרדות האיפור בחום והלחות הנוראיים שיש פה בקיץ.

כמה השוואות מול מייקאפים אחרים שיש לי:

הגוונים נראים שונים אחד מהשני, אבל מכיוון שהאטימות של כל אחד מהם שונה, יוצא שכולם מתאימים. Teint Miracle של לנקום מעט כהה לי, אבל כשמטשטשים אותו היטב זה משתלב בצורה לא רעה בסופו של דבר. מלבדו - היתר יושבים עליי בול.

לכן יש מייקאפ שמהווה מבחינתכן את האביר על הסוס הלבן? 

9 תגובות:

  1. הכי חשוב למצוא את המייק אפ היומיומי שמוצלח בשבילנו, עניין לא פשוט בכלל....
    בטינט מירקל אני בגוון שלך (בחורף) אבל כל השאר בהירים לי ממש. נראה לי שזה המייק אפ הכי כהה שלך...LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. בחלט לא פשוט למצוא מייקאפ מוצלח :) הבעיה היא שגם כשמוצאים מייקאפ שעונה על כל הצרכים, ממשיכים לחפש למקרה שלא פספסנו משהו טוב יותר ;)
      וכן, ה-Teint Miracle הוא הכהה ביותר. עכשיו אני מצליחה לגרום לו לעבוד איכשהו. בחורף זה פשוט נראה מוזר, וזה חבל, כי הוא מתאים בעיקר לחורף.

      מחק
  2. לפני מספר חודשים הייתי אומרת שאין מצב שאנסה אותו, שכן מכורת שפכטל אנוכי, אחרי שהתחלתי להעביר את סופ"ש שלי עם BB למינהם, הכל אפשרי. היורשת מאוד מרוצה ממנו, פחות בשיא הקית אבל בכיך כל ימות השנה, היא מתרה על כך שהגוון הבהיר ביותרכמוה כמוך, מעט "כהה" עבורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד ממליצה :)
      כרגע המייקאפ הזה לא כהה לי, אבל אני מניחה שבחורף הוא יהיה גבולי מבחינתי (לא השתזפתי מדי הקיץ).

      מחק
  3. ניסיתי את המייקאפ הזה ממש ממש מזמן. אז, עוד הייתי בגוון 180 בקולורסטיי (התבהרתי ממריחת מקדם הגנה בקביעות :)) ולכן גוון 1 היה לי בהיר מידי ו גוון 2 כהה מידי. לערבב ביניהים היה לי די מעייף.. אבל אני זוכרת שבסופו של דבר הייתי מרוצה מהמייקאפ הזה.

    כיוון שהמייקאפים של אסתי לאודר סה"כ לא זולים לא מצאתי את עצמי מחפשת אותו שוב אבל אולי אקח לי דוגמית להזכר בו :)

    חג שמח!!

    השבמחק
    תשובות
    1. לערבב נשמע לי באמת מתיש. גם אני הייתי עוברת הלאה.
      ואת גורמת לי להטיל ספק ברצון שלי להתמיד עם קרם ההגנה. אני לא רוצה להתבהר עוד!

      חג שמח! :)

      מחק
    2. זה היה במעבר מ- אף פעם לא לשים מקדם הגנה ל- תמיד לשים מקדם הגנה של SPF50.. מה שקרה זה שחזרתי לצבע ה"רגיל" שלי. אני משערת שאילו שמשתזפים בקיץ וחוזרים לעצמם בחורף יש להם את התנודה הזו בגוון המייקאפ בכל מקרה.. אצלי הוא פשוט נשאר קבוע עכשיו..

      מחק
  4. האמת שאני לא מעריצה גדולה של סדרת דאבל וור, למרות שגרסת הלייט עדיפה בעיניי בהרבה על פני הגרסה הרגילה (שהיא לדעתי כבדה ומטייחת מידי).
    אבל מייקאפ זה עניין מאד אישי ואין כמו למצוא את המייקאפ המושלם עבורך שתמיד תוכלי לסמוך עליו שיעשה את העבודה.
    מבחינתי ה"אביר" שלי הוא לגמרי הלת'י מיקס של בורז'ואה. מושלם בשבילי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה איתך שהגרסה הרגילה כבדה וטוייחת מדי.
      הלת'י מיקס הוא גם אחד האהובים, ובמיוחד עכשיו, כשהטמפרטורות טיפה יורדות.

      מייקאפ זה באמת אינדיווידואלי, מזל שיש כזה מבחר עצום :)

      מחק