יום שבת, 1 בספטמבר 2012

Kiss me

לאחרונה יש שגעון קטן סביב הבאלם-סטיינים של רבלון (או בשמם המלא - Kissable balm stains). השגעון לא פסח עליי וגם אני הזמנתי לי זוג סטיינים כדי להבין what the fuss is all about.

הגוונים שהוזמנו הם Smitten, גוון פוקסיה בעל המראה מעט מפחיד באריזה, ו-Romantic האדמדם.

מבחינת אריזה, מדובר באריזה שנראית כמו עפרון, כשאת החלק התחתון מסובבים כדי להוציא את השפתון או להכניס אותו חזרה. הגוון המתקבל יכול להיות בקוף אם שמים שכבה אחת או אטום יותר אם שמים מספר שכבות. בכל מקרה - מקבלים ברק עדין.
למעלה - Romantic  בשכבה אחת ובמספר שכבות  , למטה - Smitten בשכבה אחת ובמספר שכבות
באופן אישי שני הגוונים הפתיעו אותי - Smitten התברר כפוקסיה מאוד בולט, שלא מאפשר לפספס אותו, כך שאני בוחרת בו במקרים מאוד מסויימים, כך שישתלב יחסית עם יתר האיפור ועם הבגדים - אחרת זה נראה מוגזם ומגוכח. Romantic התברר דווקא כגוון שלא מאוד צועק ולא מושך את תשומת הלב לשפתיים יותר מדי (שוב, כתלות ביתר ההופעה), למרות שאדומים ואני זה בד"כ לא סיפור אהבה.

האריזה עצמה מוכרת לכולנו משגעון אחר שעבר על מכורות האיפור, והוא ה-Chubby sticks הנהדרים של קליניק. ההבדל בין שני המוצרים מהותי. בעוד שהגרסה של רבלון היא סטיין (שבשלב הראשון נותן מעט לחות), זה של קליניק הוא באלם שקפקף יחסית. בהתאם - הגרסה של רבלון מייבשת את השפתיים באופן יחסי (ואז צריך לחדש את המוצר או למרוח באלם) והגרסה של קליניק נותנת לחות ופחות מייבשת.
דומים במראה


צ'אבי סטיק בגוון Mega Melon

ישנו גם הבדל במחיר: הבאלם/סטיין של רבלון עולה כ-9$ ליח' בארה"ב (כאשר בארץ הם לא קיימים כרגע), הצ'אבי סטיקס עולים 16$ בארה"ב. בארץ מחירם המלא הוא 135 ש"ח (אם כי במבצעי ה-50% הרבים שפוקדים אותנו לאחרונה ניתן למצוא אותו בחצי מחיר, מה שמביא אותנו למחיר דומה מאוד לזה שבארה"ב).



ניסיתן את ה-Kissable balm stains של רבלון או את הצ'אבי סטיקס של קליניק?

8 תגובות:

  1. מעניינים מאוד הרבלונים, אהבתי את הגוונים שבחרת, אין לי בעיה עם גוונים עזים את יודעת...
    מה שכתבת שהם מייבשים זו בעיה ידועה עם סטיינים אבל אני איכשהו מסתדרת בדרך כלל.

    ואחלה שיר שמת :))

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שזה סטיין פחות מייבש, אבל אצלי יש בעיה שאני לא שותה, כך שזה מורגש בכל זאת.

      מחק
  2. אין ספק שמדובר על מוצר שיש סביבו הרבה באז ואפשר להבין למה!
    יש לי את שני הגוונים שלך יש + הרנדבו הכתום.
    את שלושתם אני אוהבת מאוד! אין ספק שהסמיטן הרבה יותר מכתים ונשאר מהאחרים אבל עדיין גם הם מאוד אהובים עלי.
    אני לא חושבת שהם מאוד מייבשים. אחרי זמן מסוים אני מרגישה שאני צריכה לחדש, אבל לא ברמה שאני ממש מרגישה יובש. ומה שנחמד, אני מעבירה אותו על השפתיים אפילו בלי מראה - כי גם ככה השוליים עדיין מוחתמות. וככה אני מלחחת וצובעת בגוון וממשיכה הלאה ביום שלי. הרבה יותר פרקטי מאשר להוציא מראה...

    השבמחק
    תשובות
    1. הרנדבו הוא הבחירה הבאה שלי, יחד עם הסוויטהארט.
      הסמיטן מאוד מכתים, בניגוד לרומנטיק, אבל הרומנטיק פחות צועק, אז הוא יותר מדבר אליי :)
      לי יש בעיית שתיה (lol), אז יש ימים שבהם השפתיים שלי יבשות יותר מימים אחרים ואז אסור לי להשתמש בסטיינים האלה, למרות שהם מאוד נוחים...

      מחק
    2. גם לי יש בעיית שתיה.. אבל גרוע מזה יש לי בעיה קשה של התייבשויות.. בחורף, בקיץ, באביב ובסתיו.. בכל יום בשנה אנילא שותה מספיק מים.. אני דווקא אוהבת לשתות מים! ותמיד יש לידי בקבוק ליטר וחצי. אבל זה לא גורם לי לשתות..

      מחק
    3. אז אנחנו באותו מצב...
      רק שאני לא אוהבת מים, אז אני קונה לי ויטמינצ׳יק כדי שהשתיה תהיה לי טעימה...

      מחק
  3. כמו שעליתי באיחור על עגלת הליפ באטרס, גם הקנייה של אלה מתעכבת אצלי. אני פשוט אוהבת להיות באיחור אופנתי בכל דבר ;-)
    אבל הם בהחלט ניראים מוצלחים. עם הליפ באטרס היה באזז מטורף שלדעתי לא כ"כ מצדיק את עצמו בפועל, כך שאני מקווה שאיתם אני לא אתאכזב באותה צורה.
    אהבתי את הגוונים שבחרת!

    השבמחק
    תשובות
    1. את הליפ באטרס לא ניסיתי. הסתכלתי עליהם בסופר פארם ופשוט לא התחשק לי אף אחד מהם.
      מקווה בשבילך שלא תתאכזבי :):)
      אני מחבת את הגוונים האלה, אבל הם פחות לבישים ממה שהייתי רוצה שיהיו. אולי אקנה גוונים נוספים קצת יותר רגועים :)

      מחק