יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

NOTD - Life 292

בדרך כלל אני לא כותבת על לקים, אבל הלק הזה כל כך חרוש אצלי הקיץ שאני חייבת לחלוק אותו :)
מדובר בלק ורוד מסטיק די בוהק. מבחינת מרקם הוא מאוד דומה ללקים של ג׳ייד - כלומר מאוד נוח למריחה ומתייבש מהר למדי (עם מייבש מעל). הדמין בין הלקים של ג'ייד ולייף אינו מפתיע לאור העובדה שהם מיוצרים באותו מפעל ע"י אותו יצרן.

לאטימות הלק נדרשות 2 שכבות, ובמקרה הצורך ניתן להוסיף שכבה נוספת כדי לחזק את הגוון.

מבחינת עמידות - היא משתנה. יש מקרים שבהם הלק שורד בכבוד 5 ימים ויש מקרים בהם אחרי יומיים הוא כבר מתחיל להראות סימני קילוף.

עלותם של הלקים של לייף עומדת על 21.99 ש״ח, אבל אני אף פעם לא קונה אותם ביותר מ-10 שקלים, וכמעט תמיד יש עליהם מבצע כלשהו.

4 תגובות:

  1. מאד אהבתי את הגוון! אבל אני חובבת וורודים ידועה, זה לא חדש :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חובבת ורודים. לצערי אני מוצאת את עצמי קונה לקים שונים באותו הגוון בדיוק (ורוד אחר, אבל זה לא משנה) ואז מתבאסת שכבר יש לי כזה :)

      מחק

  2. אני תמיד שמחה לראות סקירה של לקים כי זה כייפי וקליל ויש בו אלמנט של פינוק מצד אחד ואלגנטיות מהצד השני.
    גוון בהחלט קייצי וכייפי, נכון לרגע קריאת הפוסט אני חושבת לעצמי שבקרוב הגוונים האלה יעלמו ויחליפו אותם הגוונים הקודרים של החורף
    והאמת, זה די בסדר בעיני. שבעתי מהקיץ הזה.. גם אם הגוונים הקייציים הם אילו שהכי כיף למרוח ובטח הכי כיף להסתכל על הציפורניים ביום יום.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת כיפי וקליל, אבל אני שונאת לצלם את הציפורניים שלי. כל אחת ותסביכיה ;)
      אני גם לא כ"כ אוהבת לקרוא על לקים, בד"כ אין לי מה להגיב על זה.

      הגוונים האלה בהחלט יעלמו בקרוב, ולמרות שהם הגוונים הכיפיים, כמו שאמרת, אני מוכנה לוותר עליהם ולעבור בהילוך מהיר לקרירות :)

      מחק