יום שבת, 8 בספטמבר 2012

We'll always have Paris 2.0

בפוסט הקודם נתתי הצצה קטנה למוצרים שהתקבלו באירוע הבלוגריות של בורז'ואה:
מדובר במסקרה החדשה שלהם, Beauty'Full Volume, הליפגלוס החדש Gloss effect 3D max 8H וצללית טורקיזית מס' 2, שהיא לא מוצר חדש.

המסקרה
בורז'ואה טוענים שכל המסקרות שלהם עושות "אפקט וואו", וזו לא שונה מהיתר בהיבט הזה.
דבר החברה: "המסקרה הראשונה המספקת נפח קיצוני וריסים חלקים כמשי, רכים, גמישים ומבריקים, ללא גושים וללא תחושת כבדות. בעלת מרקם מוס, מוסיפה נפח עד פי 10, בגוון שחור אינטנסיבי, ברק משיי וללא תחושת כבדות. ניתנת להסרה בקלות בעזרת מסיר איפור לעיניים."
מה שקורה בפועל: המסקרה לא רעה בכלל. ללא ספק עמידה בהזעה/בכי, ההסרה שלה לא קשה והיא מוסיפה נפח (אם כי לא פי 10). מה שכן - היא עלולה ליצור גושים בשימוש לא נכון או זהיר. ההסרה שלה לא קשה או מעצבנת, במיוחד אם משתמשים במסיר דו פאזי. המברשת שלה לא קטנה, אבל התבררה כנוחה למדי.
להדגמת יכולותיה של המסקרה, צילמתי את איפור העיניים איתו הייתי באחד מימי השבוע (סווץ' לא יעזור במקרה של מסקרה :)):


המסקרה צפויה להיות מושקת במהלך ספטמבר, לכן כרגע אין לי מושג מה מחירה. להערכתי המחיר יהיה דומה לזה של יתר המסקרות ויעמוד על כ-110 ש"ח.

הגלוס
הגלוס שהתקבל הוא בגוון ורדרד מקסים!
דבר החברה: "Effect 3D max 8H gloss מבטיח להעניק לשפתייך את תועלות פרי הרימון ועמידות ארוכת טווח, שתי נוסחאות במריחה אחת!" "המרקם קרמי, לא דביק, עם ספוגית ארגונומית המעניקה הנאה מושלמת במריחת הליפגלוס ותוצאה מהירה ומדוייקת."
"8 גוונים פירותיים:
Beige Mellow מס' 11 - בז' ורדרד - קרם ליצ'י.
Brun Delight מס' 12 - חום אדמדם אנרגטי.
Orange Fruity מס' 13 - כתום מנדרינה חריף.
Rose Watery מס' 14 - ורוד רענן וטעים מלב הגויאבה.
Rose Yummy מס' 15 - ורוד רענן, כחלחל במקצת, מתוק מתוק כמו פטל.
Prune Exquisite מס' 16 - ורוד עז של שזיף עסיסי.
Grenade Juicy מס' 17 - רימונים אדומים תוססים מרעננת.
Rouge Sunny מס' 18 - אדום זוהר בהשראת תפוז דם. "


מה שקורה בפועל: הליפגלוס של בורז'ואה שהתקבל, Prune Exquisite (מס' 16) הוא בגוון ורדרד מקסים שמאוד יחמיא לכל גוון עור. הגלוס לא מייבש, אבל אני לא יכולה לומר שהמרקם שלו קרמי לא דביק, כי עצם היותו עמיד ל-8 שעות הופך אותו לדביק מאוד (פחות או יותר כמו הגלוסים של לוריאל שעמידים ל-6 שעות). הספוגית באמת נוחה למריחה, אבל מאחר שהפורמולה דביקה, לי לא יצא למרוח את הגלוס באופן מהיר ומדויק. אם הייתי מנסה למרוח את זה מהר, מדוייק זה לא היה יוצא. מבחינת ריח - לגלוס יש ריח פירותי ונעים. הוא גם חסר טעם, אז למי שסובלת מטעמים של גלוסים, זה לא משאיר טעם לוואי.
למי שאוהבת גלוסים ולא רוצה לחדש אותם לעיתים קרובות מדי, הגלוס יהיה מושלם!
מאחר שאני עצמי לא חובבת גלוסים גדולה, ובפרט כאלה שהם דביקים, בחרתי להעביר אותו למישהי שדווקא אוהבת אותם דביקים ולא זזים :)

הגלוס צפוי להיות מושק במהלך אוקטובר, ולכן גם כאן אני לא יודעת מה מחירה. מאחר וגלוס 3D הרגיל עולה כ-100 ש"ח לפני הנחות, אני מניחה שזה יהיה גם המחיר של הגלוס הזה.

הצללית
את צלליות בורז'ואה סקרו כבר רבות וטובות. אני חייבת להודות שבהתחלה כשהסתכלתי על הצלליות בפארמים, לא הבנתי על מה המהומה. מנסיון של אחד הטסטרים הצללית נראתה לי לא פיגמנטית ולא קלה למריחה. כשהתקבלה אצלי צללית מס' 2, גיליתי שכנראה שהטסטר של הצלליות בפארם לא היה תקין.
הצלליות מגיעות באריזה עגלגלה קטנה שנסגרת באופן מגנטי, ומזכירה עוגיית מקרון. באריזה ישנה מראה קטנה ואפליקטור.



הגוון עצמו הוא גוון שלא קיים אצלי. אני לא מעריצה גדולה של צלליות בצבעים, אלא יותר הולכת על הכיוון הניטראלי, לכן כשאני עושה קניה של צלליות אני תמיד הולכת לכיוון של חומים/זהובים/ברונזיים. גוון כזה הוא גיוון מעניין באוסף הצלליות שלי.

מחיר: 79 ש"ח לפני הנחות.

* גילוי נאות: המוצרים התקבלו מהחברה.

5 תגובות:

  1. גלוסים זה גם ממש לא הקטע שלי. אבל את המסקרה אני בהחלט שוקלת לנסות (בעיקר כי שלי גם ככה עומדת לסיים את תפקידה...)
    מההתנסות שלי עם הצלליות שלהם הן לא עמידות עלי (עם פריימר) אז לצערי אני נאלצת לוותר..
    דווקא אם אין לך גוון שכזה באוסף אז מגניב! אני מאמינה שאפשר לשלב אותה עם צללית חומה על כל העפעף ואותה בזוית החיצונית. תתן הדגשה מיוחדת ולא מוגזמת.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממליצה על המסקרה בחום! מדעה פושרת עליה בפעם הראשונה שניסיתי אותה, איכשהו היא הפכה למסקרה שאליה אני מושיטה את היד בכמה הימים האחרונים.

      ניסיתי את הצללית באחד הימים עם גוון זהוב. זה נראה מעניין אבל מאוד מוזר לי. לגבי העמידות אין לי מה לומר כי ניסיתי אותה פעמיים. הבעיה אצלי זה שהצלליות הבודדות לא זוכות ליחס כי פשוט נוח לי יותר עם פלטות.

      מחק
    2. מוכר.. ולצערי בעיה לדפט את החברים האלה.. כלומר אפשרי ובקלילות השאלה איפה שמים אותם.. יש ל Z גם פלטת DOME שמתאימה לצלליות/סמקים אפויים שזה שוס! אבל כיוון שאין לי כאלה גם ככה זה פחות רלוונטי לי כרגע.

      מחק
  2. אני אוהבת את בורז'ואה! יש להם מוצרים טובים לאורך הסקאלה והם נותנים תמורה יפה למחיר.
    לגבי המוצרים הספציפים - את המסקרה לא ניסיתי. את הגלוס ניסיתי ואני מסכימה שהוא מזן הגלוסים הדביקים יותר כי הוא אמור להיות עמיד. מצד שני, יש להם גוונים מטריפים בגלוסים, אני מאד אוהבת שהגלוסים שלהם פיגמנטיים. יש להם גלוסים בסדרות אחרות שהם לא דביקים בכלל ויש להם מרקם מאד מוצלח.
    הצלליות שלהם בד"כ מוצלחות. דווקא את הגוון הספציפי שפה פחות אהבתי וגם לדעתי המרקם של הצללית פחות מוצלח מגוונים אחרים שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. הגלוסים מטריפים, אבל אני שונאת (!) את הדביקות. אני אולי אבחן את הגלוסים האחרים, אם כי אני מעדיפה פשוט לדבוק בליפסטיקים שעובדים לי :)
      הגוון הספציפי הזה של הצללית מעניין כי אין לי כאלה - לא הייתי קונה כזה מיזמתי. ללא ספק הוא פחות בשימוש מגוונים אחרים שיש לי. לגבי המרקם - אני לא יכולה להעיד כי אין לי גוונים נוספים :) לי הוא הרגיש בסדר :)

      מחק