יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

We'll always have Paris

את בורז'ואה כולן ככל הנראה מכירות, אבל בכל זאת, כמה מילות הקדמה לטובת אלה שלא: מדובר במותג פריזאי שקיים כבר כמעט 150 שנים. המוצרים הראשונים היו מוצרי איפור עבור שחקנים ושחקניות בתיאטרון בפריז, ועם השנים המותג הפך למותג שמיועד לכלל הנשים. 
החודש תושק המסקרה החדשה של בורז'ואה, בשם Beauty'Full volume ובחודש הבא יושק הליפגלוס החדש שלהם Gloss Effect 3D Max 8H, ולשם כך כונסו לא מעט בלוגריות באירוע.
במקום היו מספר סטנדים של מוצרי בורז'ואה, כשקולקציות עונתיות, כמו Flower glamour, ומוצרים חדשים, כמו המסקרה החדשה ומייקאפ 123 perfect, קיבלו סטנד משלהם, כמו גם חלק מהמסקרות של המותג :











השקת המוצרים איפור מאפר הבית של בורז'ואה (יוסי אורי כהן) את אחת הבלוגריות. תוך כדי איפור הוא נתן כל מיני דגשים והערות, וכן הצגה של מספר מוצרים:
* מייקאפ 123perfect, שנסקר על ידי רבות וטובות (לדוגמה - מרינה, ישראלה, קורין), המכיל 3 פיגמנטים לתיקון. הטענה היא שהמייקאפ יתאים הן לבעלות עור שמן והן לבעלות עור יבש.
* צלליות המותג האפויות רוויות בפיגמנט וכמעט שאין בהן טלק (87% פיגמנט). מעבר לכך, כל הצלליות של המותג ניתנות לעבודה גם עם מברשת/ספוגית לחה, מה שנותן להן גם ברק.
* המסקרה החדשה היא במרקם מוס, ולכן נותנת גמישות לריסים. באופן כללי, המסקרות של בורז'ואה נותנות "אפקט וואו".
* במותג קיים גם פריימר עיניים, שמתפקד גם כאייליינר, ונקרא אייליינר גולד.
* גווני האיפור המובילים בחורף הקרוב צפויים להיות אפור וברונז.

לצערי ישבתי רחוק יחסית, אז אין לי תמונות ברורות של התהליך, אבל כאן יש טעימה קטנה (כמה רגעים לפני שהמצלמה שלי החליטה למות):

בנוסף להשקה של בורז'ואה, הופתעתי לגלות שהצמידו אירוע השקה של זוג בשמים: James Bond 007, שיוצא לכבוד חגיגות היובל לסרטי ג'יימס בונד, ו-Mademoiselle Ricci של Nina Ricci. 

בסופו של האירוע, הוענקו לנו שקיות שהכילו תיק איפור ובו צללית טורקיז של בורז'ואה (מס' 2), מסקרה שחורה Beauty'Full Volume וליפגלוס Gloss Effect 3D Max 8H בגוון Prune Exquisite (מס' 16), וכן את הבשמים שהושקו.


את הבושם James Bond 007 מייצרת חברת P&G. 





דבר החברה: "ג'יימס בונד הוא הסמל הגבלי האולטימטיבי, המשלב ללא רבב תחכום שלא ניתן לעמוד בפניו עם גבריות בלתי מתפשרת. בניחוח ג'יימס בונד 007, כל התכונות הללו מצטלבות בדרך הכי מסוכנת ומגיעות לשיאן בניחוח חזק החותם את הדואליות של בונד; תערובת שופעת של תחכום וגבריות".

הבושם עצמו נעים, בהחלט ריח שהייתי מדמיינת עבור ג'יימס בונד, אם הוא היה עובר לידי. עם זאת, אין בו משהו חריג שמבדיל אותו משמעותית מבשמים אחרים בריח דומה (חוץ מהפטנט המגניב של פתיחת וסגירת פתח ההתזה ע"י סיבוב האזור הכסוף!).
את הבושם העברתי לבן זוגי, שכמעט מיד הכריז שאולי כדאי להצטייד בעוד בקבוק :)

מחיר: את המחיר בארץ לא הצלחתי למצוא, אבל בחו"ל עלותו בין 32-42 יורו (כתלות בנפח), לכן להערכתי המחיר בארץ לא יהיה שונה בהרבה.

הבושם Mademoiselle Ricci מבית Nina Ricci מתואר באופן הבא: "האריזה: קופסה לבנה מעוטרת בסרט בגוון ורוד מוזהב עם תווית בכתב יד, המזכירה הזמנה אישית.
הבקבוק: כמו תכשיט יקר בקופסה לבנה מסמל את בית האופנה היוקרתי, מעוטר בסרט מטלי בגוון ורוד פודרתי.
נינה ריצ'י יצרה שילוב של זר פרחים ורוד, בושם רומנטי, פרחוני, חושני ומואר." "בושם פרחוני, עצי וורוד שופע עליצות, עוטף ומקסים בעדינותו"


אם להתוודות, אני לא מעריצה גדולה של בשמים (על עצמי). מעטים הם הבשמים שאני אוהבת את הריח שלהם עלי, ובסה"כ יש אצלי כ-3 או 4 בשמים, מהם אני משתמשת באופן קבוע רק באחד. 
הבושם בפועל לא בדיוק הטעם שלי, כי אני פחות אוהבת ריחות מתוקים ופרחוניים.
לאחר שהוא "מתאוורר" מעט, הוא הפך לסביר, ולכן מבחינתי אולי גם ללביש, רק לא בחום המזעזע הזה. 
בשורה התחתונה ההתלהבות הכי גדולה שלי הייתה מהאריזה המהממת.
אני ממליצה לגשת להריח בפארם. אם אהבתן, הרווחתן גם בושם וגם קישוט לשידת האיפור :)
אגב, הבושם גם כרגע מוגרל אצל טל פלג (קליק)

מחיר: 445 ש"ח ל-50 מ"ל או 580 ש"ח ל-80 מ"ל.

על מוצרי האיפור אפרט בפוסט נפרד, אבל הנה הצצה קטנה:

* גילוי נאות: הבשמים ומוצרי האיפור התקבלו לסקירה.

3 תגובות:

  1. כיוון שאני באיחור ברשימת הקריאה שלי, אני בפוסט השלישי של המותג הזה חחחח
    בעקרון המסקרה החדשה שלהם די מעניינת אותי למרות שבגדול ההתנסות שלי עם המוצרים שלהם לא היה "ואו"
    באמת טוב שאת מזכירה לי שאמרתי שאדגום את המייקאפ החדש של בורז'ואה. ככל הנראה גוון 51 הבהיר ביותר עשוי להיות לי מעט כהה
    (לא היתה לי קופסית בפארם אז שמתי מעט ממנו על היד, ולידו את ה 150 באף של קולורסטיי הקבוע שלי)
    אבל זה לא אומר שלא צריך לקחת קצת בקופסית ולדגום! :) אחרי הכל ההבדל בגוון לא היה עצום.

    אני מבינה אותך, גם לי מאוד קשה עם בשמים. ובסופו של דבר רובם נמאסים עלי די מהר
    ואני גם ככה מפסיקה להריח אותם אחרי הפעם העשירית בערך ששמתי אותם..
    כרגע אני עם שני בשמים (אחד לפחות חצי והשני יש הרבה יותר) וכבר נמאס לי מהם
    אבל אני פולניה - משאירה אותם עד שיסתיימו! חחחח
    מי שמריח אותם עלי - אוהב. ואני גם ככה לא מריחה כלום אז מה זה משנה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שלא ניסיתי את ה-123 שלהם. דווקא עניין אותי, אבל אני שונאת להחזיק הרבה מייקאפים פתוחים בו"ז. כרגע יש לי 4 לדעתי + דוגמית, אז אני אחכה שאחד יסתיים. או לפחות הדוגמית ;)

      העיקר שאוהבים את איך שהבשמים מריחים עלייך! :)
      הבעיה אצלי זה לא שהם נמאסים, אלא שאת רוב הריחות אני פשוט לא אוהבת. וגם אני כמוך - אני מחכה שהבושם יגמר, ואז קונה אחד חדש (ובד"כ זה גם יהיה אותו אחד אחרי שלא אמצא תחליף הולם).

      מחק
    2. לי כרגע יש מייקאפ אחד. אבל אני לא רואה סיבה שלא לקחת קופסית עם דוגמית ;)

      אני לא מתלהבת מרוב הריחות. זה לא שאני לא אוהבת אותם ממש. זה שהם פשוט לא מרגשים אותי. וזה די מבאס כי בא לי משהו שאני ממש אוהב וטכנית יש לי כזה אבל איכשהו אני תמיד מצליחה לפספס אותו ולקנות משהו אחר כי לוקח לו המון זמן לקבל את התו האחרון שלו ואז כשאני בבית עם הבושם החדש שקניתי אני מתבאסת שלא קניתי אותו..

      מחק