יום שבת, 10 בנובמבר 2012

שופינג ניו יורקי

כמו שסיפרתי בפוסט הקודם, לפני כחודש ביקרתי בניו יורק. 
כמובן שהשהות שם כללה לא רק בילויים ואתרי תיירות, אלא גם שופינג, למרות שלא בזה התמקד הטיול. השתדלתי שהקניות יתמקדו בלבוש בעיקר, אבל כמובן שאי אפשר להימנע מקניית איפור וטיפוח :)

הכל התחיל באחד מסניפי ספורה בניו יורק. הסתובבתי שם, ומאחר שהייתי עם בן הזוג, לא הרשיתי לעצמי התמהמה יותר מדי ולדגום כל דבר, אז לקחתי לי מוצר שגם ככה תכננתי לקנות שם, והוא ה-DDMG של קליניק. עד כה השתמשתי ב-2 אריזות של 30 מ"ל, ולקיץ הבא יש לי את האריזה הזו של ה-50 מ"ל. 
מדובר בג'ל לחות קליל במיוחד שנספג מהר וחי טוב עם כל המייקאפים בהם אני משתמשת. עלותו בספורה די מצחיקה, במיוחד לעומת המחירים בארץ, והקרם עלה לי סה"כ $14, שהם כ-55 ש"ח (לפני מסים, שהם עוד 8%).

השלב הבא היה חנות מאק בטיימס סקוור, אליה נכנסתי עם מטרה אחת - הצללית המהוללת שלהם, Satin Taupe. עוד לא פתחתי את הצללית, אז אין לי עליה דעה, אבל מהתרשמות בחנות ומהביקורות המהללות אני מניחה שהיא לא רעה. עלותה הייתה $12 לפני מס.

חמאת גוף בריח אפרסק של בודי שופ
מריחה כמו אפרסק רגע אחרי הביס הראשון
חמאת הגוף של בודי שופ העולמית עשתה לעצמה שם, החל מביקורות מהללות בבלוגים השונים ועד לחמאת הגוף שאמא שלי קיבלה כמתנה - מה שהשאיר חשק לעוד. כשנכנסתי לחנות והרחתי את כל סוגי חמאות הגוף זה היה נפלא, אבל ריח אחד ספציפי שבה אותי, והוא ריח האפרסק, שהסתבר לי מאוחר יותר שהוא ריח חדש. מכירות את הריח של אפרסק בשל וטעים שניה אחרי שנתנו בו ביס? אז כזה. כמובן שזה הקרם שנבחר ללכת איתי הביתה (אחד לאמא ואחד לי). מעבר לריח הנפלא שלו, הוא גם מאוד לחותי וכיפי על העור. לקיץ הוא מעט כבד מדי לטעמי, אבל לחורף המתקרב הוא בדיוק מה שנחוץ.

טוש מאיר של בודי שופ. כמו טוש אקלה, אבל כנראה שלא ממש
למעלה הקונסילר של בודי שופ, למטה קונסילר Moisturecover של מאק בגוון NW20
בבודי שופ לא קניתי רק את חמאת הגוף, אלא נדדתי גם לכיוון מחלקת הקוסמטיקה שלהם, שם מצאתי טוש מאיר ופריימר מאיר, שמאוד מאוד הזכירו לי את פריימר המטאוריטים של גרלן ואת הטוש אקלה. את הטוש לקחתי בגוון הכי בהיר. אני לא יכולה לומר שהוא מאיר, אבל הוא מכסה בצורה לא רעה כהויות מתחת לעיניים.
 כמו שאפשר לראות בהשוואה מול קונסילר Moisurecover של מאק, הקונסילר של בודי שופ יותר נוטה לורוד. הוא גם מתייבש ומתקבע מאוד מאוד מהר, אבל אני מקבעת אותו עם פודרה ליתר בטחון.

הפריימר של בודי שופ בהחלט נותן הארה. הכדוריות הקטנות הן בעצם כדוריות עם שימר שצפות בג'ל שקוף. כבסיס לאיפור הוא עושה את עבודתו. לגבי הארכת חיי המייקאפ  - לא יכולה לומר שזה מאריך או מקצר את החיים, אבל לא השתמשתי בו בכל יום מאז שחזרתי, כך שיכול להיות שהוא אפילו טיפה מועיל. מה שכן - הוא לא מזיק לאריכות החיים של המייקאפ, וזה כבר טוב. הפריימר והקונסילר ביחד יצאו לי $10 לפני מסים. אין לי מושג כמה כל אחד היה יוצא בנפרד.


חמאת שפתיים בריח קוקוס. אפילו נראית כמו אחד
את חמאת השפתיים החלטתי לנסות "על עיוור", בלי לקרוא עליה ביקורות. לקחתי אחת בריח קוקוס ואחת בריח שוקולד (שהועברה לאמא שלי). מה יכול להיות רע בחמאת קוקוס או בחמאת קקאו? אז זהו, ששום דבר. היא נותנת יופי של לחות. אני מניחה אותה לפני השינה (או את הבליסטקס מציל השפתיים שלי) וגם לפני שאני מניחה שפתון.החמאה מרככת את השפתיים ומספקת להן לחות. מיכל אחד (שיספיק לנצח) עולה $6, שניים עולים $10 לפני מסים. 

מחטא ידיים בריח מנגו של בודי שופ.
 בבודי שופ קניתי לי גם שני מחטאי ידיים, האחד בריח תות שדה, השני בריח מנגו (והוא גם זה שמופיע בתמונה). אין לי את היכולת להשוות בין יכולות חיטוי הידיים של מחטאי הידיים השונים, אב אלה של בודי שופ הם בעלי ריחות נהדרים שגם נשארים לאורך זמן על הידיים. כרגע אחד זרוק אצלי בתיק והשני מחכה לתורו בארון. כל אחד מהם עלה $2 לפני מסים.


על הסטיינים/באלמים של רבלון כתבו כבר לא מעט, והם אפילו הוזכרו כאן, אבל רציתי גם אחד בצבע רגוע. גוון Honey עונה על הדרישה הזו בכל צורה אפשרית. מדובר בגוון ורדרד עדין שהוא רק מעט יותר ורוד מהשפתיים שלי. סוג של My lips but better, אבל לא ממש. כמו אחיו הנועזים יותר, גם הגוון הזה נותן לחות ומשאיר סטיין, אבל משום מה הוא מרגיש י קצת פחות לחותי מהאחרים. חיסרון שלא ציינתי בפוסט על השניים האחרים הוא שהדהייה שלהם לא מאוד אחידה. זה יכול להפריע אבל מקסימום מחדשים :) עם הגוון הזה, שדי קרוב לגוון השפתיים הטבעי זו כבר ממש לא בעיה :)
כל באלם כזה עולה כ-$8 ליחידה לפני מסים.


את הבושם של ויקטוריה'ס סיקרט קניתי בחנות האאוטלט שלהם. מתוקף היותי אחת שלא ממש אוהבת בשמים, לא ציפיתי שהריחות של הבשמים שלהם ימצאו חן בעיני, אבל להפתעתי הרבה דווקא הבושם הזה מצא חן בעיני. הריח שלו הוא לא בנאלי ומשעמם, כך שכנראה שאני לא אריח אותו על כל בחורה שניה ברחוב, אבל גם לא כזה שמאוד מושך תשומת לב. המחיר המלא של הבושם הוא $42, אבל הייתה עליו הנחה מאוד מכובדת - 75%! במקרה הזה יצא שלפני מסים הוא עלה $10.5, ולכן לא חשבתי פעמיים ובחרתי לי אחד כזה :)


השיער שלי מתולתל/גלי וקצת קשה לסידור, ומתוקף היותו כזה לקח לי הרבה מאוד זמן למצוא חומרי שיער שירסנו אותו. עד שמצאתי את החומרים המדוברים נהגתי להחליק אותו, אבל בשנתיים או שלוש האחרונות אני משתמשת בגלייז של פול מיטשל, שהוא מוצר נהדר שמצליח לרסן את השיער הסורר שלי ולגרום לו להיראות נורמאלי ולא כאילו שעברה עליי סופה רצינית. בארץ המחירים של הגלייז לא זולים בכלל, ולכן אני בד"כ מזמינה מ-Strawberrynet את הבקבוק של ה-500 מ"ל (למרות שברגעי כתיבת הפוסט אני לא רואה אותו שם). בד"כ הקניה בסטרוברי מסתכמת בכ-100 ש"ח, והבקבוק מספיק לי למשהו כמו חצי שנה. כאשר נתקלתי בבקבוק של ליטר (!) שעלותו הייתה $17 או $18, שבחישוב מהיר יצא פחות מ-80 ש"ח, לפני מסים (אחרי מסים יצא משהו כמו 80 ש"ח), לא היססתי לרגע וקניתי לי אחד. עכשיו אני עם ראש שקט לשנה :)


אחרון חביב הוא סומק וברונזר של חברת e.l.f. בביקורי בחנות Target נתקלתי בו במקרה, ומאחר שהוא היה ברשימת ה"מוצרים שאני רוצה לקנות אם אתקל בהם" הוא נכנס לסל בלי לחשוב פעמיים (ובמיוחד לאור המחיר המצחיק שלו, $3 לפני מסים). אם הוא מזכיר לכן משהו, אתן לא טועות - הוא מאוד מאוד מזכיר את הדואו של נארס, רק במחיר שפוי יותר.

אין לי יכולת להשוות בין השניים, כי אין ברשותי את הדואו של נארס (פה ופה דווקא יש השוואה), אבל את הדואו הזה אני יכולה רק לשבח. הסומק נותן מראה קליל וטבעי. הוא לא מפוצץ בפיגמנט כך שהסיכוי להגיע למראה הליצן קטן וצריך מאוד להתאמץ. הברונזר לעומת זאת מאוד מאוד פיגמנטי ורצוי להשתמש בו ביד קלה (לצורך השוואה - הסווץ' של הברונזר הוא בשתי מריחות, הסווץ' של הסומק במשהו כמו 6 מריחות).
כמה ימים לאחר הקניה, ראיתי שגם הבולשת המליצה עליו, אז למה לא? :)

אלה היו הקניות האיפוריות/טיפוחיות שלי בחו"ל. אמנם לא התפרעתי, אבל מאחר שקניתי את הרוב בזהירות (יחסית), לא היו לי אכזבות.
האם ניסיתן את המוצרים האלה? אתן מוזמנות לחלוק את החוויה בתגובות :)

20 comments:

  1. ניו יורק זה הכי כיף שיש, אין לי ספק שממש נהנית בטיול!
    תתחדשי על כל הקניות, ממש עשית לי חשק לחמאת קוקוס!
    אגב, הגלייז עושה קשה בשיער?

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מאוד נהנתי :)
      חמאת הקוקוס די מוצלחת, אפילו יש לה טיפטיפה טעם לוואי של קוקוס.
      הגלייז עושה את השיער קשה לכמה דקות, אחרי זה, אם את מפזרת את השיער ואוספת שוב (או סם מזיזה אותו) זה כאילו שאין שם כלום. אפילו לא שמנוני או דביק :)

      מחק
    2. איפה בני יורק מצאת גלייז ?

      מחק
    3. איפה בני יורק מצאת גלייז ?

      מחק
  2. תתחדשי! מאוהבת בבודי שופ, חבל שהם לא עושים עליה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      באמת חבל שהם לא עושים עליה, אבל אולי יבוא יום וזה יקרה :)

      מחק
  3. איזה כיף ניו יורק!!!! :)נראה שעשית חיים וגם שופינג יפה. הניחוח אפרסק של בודי שופ הוא באמת ניחוח חדש ועשית לי חשק לרחרח אותו , אני מתה על אפרסקים. לגבי הדואו ברונזר סומק , הוא באמת מהמם . אני מאוד נהנית ממנו .

    תתחדשי על הכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. רחרחי בהזדמנות :) לדעתי זה הריח הכי מוצלח שלהם, למרות שגם היתר לא רעים. זה ספציפית שבה אותי :)

      מחק
  4. תתחדשי, נראה מעולה! ביום שאגיע לניו יורק בטח לא אשאיר שם כלום ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      גם אני לא הייתי משאירה שם כלום אם הייתה לי מסגרת אשראי בלתי מוגבלת ;)

      מחק
  5. היי
    שאלה לגבי הגלייז:
    איך היית מגדירה את השיער שלך (עבה/דק/דליל/מלא...)? כמה מתולתל הוא?
    את משתמשת בחומרים נוספים עם הגלייז (למשל מוס או סרום בנוסף)?
    הגלייז הוא תחליף לקרם לשיער?
    תודה!
    *שמעתי על הגלייז אבל לא החלטתי אם לקנות או לא..
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. השיער שלי הוא בדיוק בין כל ההגדרות האלה - הוא לא עבה מדי ולא דק מדי, לא דליל ולא מאוד מלא. הוא איפהשהוא בין מתולתל לגלי, כתלות באיך שאני מסדרת אותו ובמצב הרוח שלו באותו יום.
      אני משתמשת בגלייז באזור הקרוב יותר לשורשים עד לאמצע בערך (או עד לשליש), כי זה האזור הבעייתי של השיער, ובקצוות (החצי או שני-שליש הנותרים) אני משתמשת בקרם לחות על בסיס מים של נטורל פורמולה. מבחינתי הוא תחליף לקרם לשיער כי הוא לא גורם לשיער להיות שומני או דביק.

      מחק
  6. זאת בערך הפעם החמישית שאני קוראת את הפוסט הזה.
    כל פעם משהו אחר עצר אותי בדרך :D

    אני די סקרנית לגבי הקרם הג'לי של אסתי לאודר.
    חשבתי כמה וכמה פעמים לנסות אותו, אבל המחיר הגבוה שלו והעובדה שאני משתמשת בקרם בלי SPF רק לפני השינה (כשבינינו אני לא חושבת שאני בכלל צריכה..)
    די הוריד אותי מהעניין..
    הוא נראה/נשמע לי אידיאלי לעור מעורב/שמן.

    גם אני רכשתי "באיחור" את הסאטין טאופ ואני בטוחה שאם אני מצאתי לה הרבה מאוד שימושים את מאוד תהני ממנה :)
    אני הרבה פעמים אוהבת לשים אותה על כל העפעף ואז להוסיף תיחום חיצוני קצת יותר מעניין או בגוונים אדומים/כתומים - כמו קופרינג נגיד שהיא ברונזה כזו או בשילוב עם סוג של סגולים כמו -----

    כאן נעצרתי, באתי להרים את הפלטות שלי של אינגלוט שבהן רוב הצלליות שלי בשביל לבדוק וטראח... התרסקות על הרצפה.
    כבר חוזרת...

    עומדת נזקים...
    מתוך ה 4 פלטות, 2 התרסקו על הרצפה. באינגלוט נרשמה עמידות מצוינת - רק צללית אחת ניזוקה (התפוררה לרסיסים..)
    מהפלטות העגולות אחת הדחוסות שלי התפוררה לגמרי, מוטיף של מאק (שאי אפשר להשיג!!!!) נשברה למזלי ל 4 חתיכות שאפשר יהיה בקלות להחזיר
    וקופרינג המסכנה שלי, כשהפכתי את הפלטה לשפוך את שאריות הצללית הדחוסה היא יצאה כמו שהיא..
    בקיצור, סשן אלכוהול יערך פה בקרוב מאוד..
    אני לא מוותרת כ"כ מהר על הצלליות שלי ;)

    וקודם רציתי להזכיר את הסטאר ויולט הסגולה... שבגללה התחיל כל הבלגן הזה..

    אחחח חמאת אפרסק נשמע מעולה!!!
    לאחרונה (יחסית) בבודי שופ הישראלי נתקלתי בחמאת סבון או סבון חמאה אני לא ממש בטוחה בהגדרה.
    בהתחלה כשהסתכלתי על התמונה דבר ראשון עברה לי המחשבה - הי! זה זה!
    האמת זה די מגניב, זה בעצם סבון רחצה במרקם חמאתי כזה.
    אני משתמשת בו בדר"כ רק על הרגליים (שהן יבשות יותר משאר הגוף בגלל טיפולי הלייזר) וכשאני יוצאת מהמקלחת אני עדיין מרגישה שהרגליים מלוחחות.

    הפריימר נראה מגניב. גם םא לא ממש עושה שום דבר :D

    בקוקוס שום דבר לא יכול להיות רע!!!
    ככה הזמנתי לי "על בליינד" 4 שרוולים של נספרסו מהקולקציה המוגבלת שלהם עם קוקוס וממש ברגע זה אני נהנית מהקפה קוקוס שלי.
    אין על קוקוס.

    לא מאמינה במחטאי הידיים האלה.. פעם היו לי כאלה מסתובבים בכל מקום, בתיק, באוטו וזה.
    פעם אחת הידיים שלי היו מלוכלכות (לא זוכרת ממה אפילו..) שימוש במחטא גרם ללכלוך להתפזר טוב יותר מאשר היה מפוזר קודם = ידיים מלוכלכות מאוד עם ריח של ניקיון...
    מאז, חזרתי להרגל הקבוע שלי - מגבונים לחים ביחידים (כאלה שנותנים בבתי קפה וכאלה).
    תמיד יש לי 1-2 כאלה בתיק. ובאוטו תמיד יש לי חבילה שלמה של מגבונים.

    בדיוק בתקופה האחרונה מתחשק לי שפתון אבל לא באמת שפתון, משהו שהוא MLBB והוא קליל כזה.
    ואז נזכרתי שיש עוד כמה וכמה גוונים של הליפ באלם/סטיין שטרם ניסיתי :)
    הגוון הזה נראה בדיוק מה שאני מחפשת. רק שיתכן שעם היסטריית הקניות האחרונה שלי אצטרך לוותר עליו.. עוד נראה...

    הבושם ממש גרושים!!

    ניסיתי איזשהו מוצר של פול מיטשל, כמו ג'ל לעיצוב השיער אבל לא ממש ג'לי אלא קליל יותר. הוא היה מצוין!
    וכזה מיכל בכזה מחיר לגמרי שווה!
    שזה מזכיר לי, שאני חושבת שיש לו איזשהו מוס לשיער בריח קוקוס :D

    הדואו הזה גם נמצא ב"ארכוש אם אתקל" רק שהסיכוי שזה יקרה הוא בערך אפס.. אם "אתפוס" מישהי לפני נסיעה אולי אנסה "להלביש" בקשה ל"אם תמצאי תקני לי".
    אבל נראה לי שרוב הסיכויים שאשכח מזה :D

    השבמחק
    תשובות
    1. בקיץ הקרם של אסתי לאודר באמת אידיאלי, בחורף הוא לא מספק מספיק לחות לדעתי, ומתאים רק לעור שמן במיוחד. אצלי הלחיים מתחילות להתקלף אם אני משתמשת בו בחורף.

      סאטין טאופ נראית כמו ה(!)צללית לחובבות החומים-טאופים-ניטראליים. מבאס שהתרסקו לך הפלטות :( שמחה שהנזק לא מאוד רב. לי אין נסיון בדחיסת צלליות, אז לא יודעת מה הייתי עושה (למרות שאולי כדאי לפתח את הנסיון, כי יש לי צלליות אבקה יפות של פרושופ שלא זוכות לשימוש כי הן אבקתיות).

      חמאת הגוף הזו היא אהבתי הגדולה מהטיול (היא והקונסילר. והדואו של elf). אני מתה על אפרסקים, אז מה יכול להיות יותר טוב מזה?
      חמאת הסבון/סבון החמאה של בודי שופ הישראלית נשמע מעניין. בהזדמנות ייבדק כי בחורף אני כולי מתייבשת.

      הפריימר נקנה רק כי הוא נשמע מגניב והיה זול. הוא כן נותן טיפטיפה הארה.

      קוקוס זה נהדר! וקפה זה גם נהדר, אז קפה קוקוס נשמע לחלוטין מושלם :)

      מחטאי הידיים לא אמורים לנקות לך את הידיים אלא להרוג את החיידקים. אם הידיים מלוכלכות זה סתם מפזר את הלכלוך, פשוט הלכלוך הופך לסטרילי :D
      אני הסתובבתי בעבר גם עם מגבונים לחים, אבל הוצאתי אותם מהתיק ושכחתי להחזיר. הגיע הזמן לדעתי.

      הבאלם/סטיין מאוד נחמד :) במיוחד לימים שאין לי כוח לחדש שפתון. אני מניחה שכשאת אומרת "לוותר עליו" את מתכוון ל"לוותר עליו בנתיים" ;)

      הבושם בהחלט עלה גרושים, ועוד בריח שאני מוכנה לחיות איתו - זה מפתיע. בד"כ בשמים בהנחה תמיד מסריחים לי ועושים לי בחילה.

      מוס לשיער בריח קוקוס? נשמע טוב! רק שמוס לא עושה טוב לשיער שלי. גורם לו להיראות שמנוני משום מה...

      אפשר עקרונית למצוא את הדואו גם באינטרנט. אם נגיד את עושה איזו הזמנה באתר שמוכר גם elf, מקסימום הוא יכול בטעות להתווסף גם כן לסל :)

      מחק
  7. לגבי ההתרסקות (שאגב, לא היה לי כוח לעשות עם העניין כלום.. עדיין..) כל צללית רגילה שמתרסקת, אין בעיה להוסיף אלכוהול, לדחוס (אני מאמינה שאפילו עם האצבע יספיק, אבל עדיף משטח בגודל הפאן), מניחים "באויר" (הכוונה לא סוגרים את הפלטה בשביל שהאלכוהול יתאדה) ותוך 24 שעות good as new.
    לגבי הצלליות שדחסתי והיו במקור באבקה אני חושבת שזה תלוי. לזו שרק יצאה מהפאן מבלי שקרה לה כלום אולי יספיק האלכוהול, האחרות יצטרכו דחיסה מחדש.

    יש לי מגירה שלמה מלאה במגבונים ביחידים. וחוץ מזה שאני אוספת, גם ההורים שלי אוספים לי.. אז אני די מכוסה :) מעדיפה ניקיון אמיתי על "חיטוי".

    אני נוראית, הזמנתי את הבאלם/סטיין... הזמנה אחרונה בהחלט ל 3 שבועות הקרובים....

    כן, גם לי לא טוב מוס.. הרחתי אותו במספרה כשעשו לי איזושהי תסרוקת לאיזשהו אירוע.. (מי זוכר..)

    בדקתי את העניין של הדואו של אלף, יצא מה-זה יקר קונסידרינג... משהו כמו 10$. קצת הזוי בעיני לשלם פי 3 ויותר על המוצר הזה.. גם אם על פניו, 40 ש"ח זה לא הרבה..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שבאחד מהימים תנחת עלייך ההשראה (אם זה עוד לא קרה וכל הצלליות יידחסו מחדש :)

      אנימשתמשת גם בנקיון אמיתי וגם בחיטוי. זה משמש אותי בעיקרון אחרי שטיפת ידיים באוניברסיטה.

      תתחדשי על הבאלם/סטיין :)

      וכן, 10$ על מוצר שעולה 3$ זה לא שווה. אולי במבצעי Black Friday יהיה משהו?

      מחק
  8. תתחדשי!
    בחרת מוצרים שכנראה הייתי בוחרת גם אם הייתי נוסעת... אבל היית צנועה למדי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      הייתי די צנועה, אבל על כל מוצר שנכנס לי לסל הקניות (הממשי, לשם שינוי) חשבתי כמה פעמים אם אני באמת צריכה אותו או שאני קונה כי זה לא מאוד יקר. הרבה פעמים השארתי דברים בחנות :)

      מחק
  9. עשית קניות מעולות, אבל לא ברור לי הקרם של קליניק. אם כבר את מבקרת על המפה של ניו יורק, אז למה לא לנסות מותגים שלא נמצאים בישראל גם? אשמח לקרוא ביקורות על מוצרים שאי אפשר לקנות פה כדי שבטיול הבא, אדע מה לרכוש בניו יורק.

    השבמחק
    תשובות
    1. רוב המוצרים שקניתי אינם ברי השגה בארץ (אלא אם מזמינים אותם אונליין). שלושה מתוכם - הקרם של קליניק, הצללית של מאק והגלייז של פול מיטשל דווקא כן. אני לא רואה סיבה לא לציין מוצרים אהובים שקניתי במחירים מצחיקים יחסית למחירם בארץ :)

      מחק