יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

Tattoo me

צלליות הקרם של מייבלין, ה-Color Tattoo, עוררו באזז רציני כשהן יצאו, וכמובן שהן כללו גם הילולים מכאן ועד אינסוף. כבחורה סקרנית מטבעי, בחנתי את הצלליות כשהזדמן לי להיכנס לסופרפארם, והרושם שהן השאירו עליי היה טוב. אי שם בספטמבר היה מבצע בסופרפארם ולפיו על קניית שני מוצרי מייבלין ניתן לקבל צללית קולור טאטו ב-10 ש"ח בלבד. מאחר ש-2 צלליות כאלה עלו 70 ש"ח במבצע 1+1, והקופה איפשרה כפל מבצעים, יצא שרכשתי 3 צלליות ב-80 ש"ח, שזה משהו כמו 27 ש"ח ליחידה.

צלליות Color Tatto
מייבלין מתארים את הצלליות כצלליות העמידות ביותר, כאשר הטכנולוגיה בה הן יוצרו מאפשרת מראה של צבע רווי. מעבר לכך, הם מבטיחים שהצללית אינה דוהה.

באותו ביקור בסופר פארם, הסווצ'תי את הכל הגוונים שהיו שם ובחרתי מתוכם 3 שיחזרו איתי הביתה: Immortal Charcoal, On and on Bronze, Permanent Taupe. שלושת הגוונים האלה, כמו גם אלה שנשארו בחנות, מאוד פיגמנטיים.

כמו שאפשר לראות בתמונה - ה-Immortal Charcoal הוא מן אפור מנצנץ עם מעט גוון ירוק זית, ה-Permanent Taupe הוא גוון חום טאופי מאט וה-On and on Bronze הוא ברונזי, בדיוק כמו שהשם שלו מרמז. שלושתם מאוד פיגמנטיים והסווצ'ים שנעשו הם אחרי מעבר קליל עם האצבע על הצללית.

מלמעלה למטה: On and on Bronze, מתחתיו Permanent Taupe ואז Immortal Charcoal
את הצלליות אני מניחה באמצעיות מברשת סינתטית שקניתי בכ-7 ש"ח בחנות LOCA. בהתחלה לא מצאתי למברשת הזו שימוש, אבל אחרי שניסיתי אותה עם הצלליות האלה נמצא ייעודה בחיים, ועכשיו אני אפילו חושבת על קנייה של עוד מברשת או שתיים, שיהיו לגיבוי.

מבחינת עמידות - הצלליות אכן עמידות מאוד ביחס לצלליות אבקה/אבן, אבל עליי הן לא הראות עמידות מטורפת ללא פריימר ולאחר כ-7 שעות הן הצטברו מעט בקפל. עם פריימר המצב יותר טוב והן מתחילו להצטבר טיפטיפה בקפל לאחר כ-14 או 15 שעות, כשהאזורים שמעליהם מונחת צללית אבקה לא זזים בכלל.
אמנם לא מדובר בעמידות ל-24 שעות כפי שמובטח על האריזה, אבל גם ככה אני לוקחת את ההבטחות האלה בערבון מוגבל.

בסה"כ - צלליות מוצלחות במחיר מצויין ועם עמידות מאוד סבירה, כך שהן מצדיקות את ההייפ שנוצר סביבן, במיוחד עבור נשים עם עפעף לא שומני, שאצלן הצללית נשארת במקום.

ואתן ניסיתן את הצלליות? מה דעתכן?

סקירות נוספות של הצלליות ניתן למצוא אצל קורין, טל, שירי, לבנת

הערה (16/11/2012): פוסט זה נכתב מס' ימים לפני תחילת המבצע בעזה ותוזמן ליום חמישי ה-15/11, אבל התזמן לא בוטל (כי שכחתי :(). התנצלותי למי שזה עלול לפגוע בו בצורה כלשהי.

8 תגובות:

  1. לא חושבת שצריך לבתנצל, החיים ממשיכים. אפשר פשוט לבחור שלא לקרוא, צריך הסחות דעת.
    צלליות מצויינות גם אצלי זכו לפוסט. בחרתי בשימריות-כסף וזהב - מהממת ובלבנה. את הגוונים העזים בסגול וטוקיז אהבתי אך הסווצ'ים היוו יותר מידי פיגמנט ולכן נשארו בפארם
    תתחדשי

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שלא צריך, אבל האמת שלא הייתי מפרסמת עכשיו פוסט. אני לא רגועה בכלל ולי אישית אין כל כך חשק לקרוא על איפור כרגע.
      הצלליות בהחלט מצויינות. את מוזמנת לשים פה קישור לפוסט שלך :)
      תודה :)

      מחק
  2. כפי שכבר אמרתי לך באופן אישי, אני לא חושבת שכתיבת "זוטות" היא דבר נוראי גם בעת (מיני) מלחמה. מידי פעם רוצים קצת להתאוורר.. ובמקרה של הפייסבוק וכל הרשתות החברתיות, יש תחושה של מחנק מהמצב הבטחוני ולפעמים רוצים לברוח (גם אם לזמן קצר) למשהו שהוא ממש לא ברומו של עולם, אבל בהחלט כייף לנו איתו ומעלה לנו חיוך.

    לגבי הצלליות, יש לי 2 מתוך אילו שיש לך - הטאופית והברונזה (אין לי כוח לשמות שלהן :)) את הטאופית אני ממש לא אוהבת. המרקם שלה מעצבן אותי וכל צללית שאני מניחה מעליה מרגיש לי שהיא לא מחמיאה לי בכלל ו"משקיעה" את העין (יש ביטוי כזה?). את הברונזה לעומת זאת אני *מאוד* אוהבת. עלי, בלי פריימר, ושום דבר מעל היא מחזיקה יום שלם שזה הלם מוחלט בשבילי. לפעמים כשממש אין לי כוח/זמן לכלום, אני מניחה אותה עם האצבע על כל העפעף ו- זהו. וכשיש לי קצת יותר זמן/כוח אני מוסיפה רק תיחום חיצוני וסוגרת את הפינה.

    כרגע לפחות, עם העובדה שהצלליות האלה מעולות, אין לי ממש עניין בגוונים נוספים. אולי כשיצאו עוד גוונים..

    השבמחק
    תשובות
    1. הטאופית נחמדה לדעתי. אני משתמשת בה מתחת לצלליות אחרות וזה יוצא נחמד (עליי, בכל אופן). הברונזה היא צללית עצלנות קלאסית ;)

      האמת שגם לי אין עניין ביתר הגוונים. הם לא ממש מדברים אליי. אם ייצאו גוונים נוספים שהם בסקאלה שאני אוהבת אז הם אולי יחזרו איתי הביתה :)

      מחק
  3. צלליות מאוד מוצלחות וטוב שיש אלטרנטיבה בגזרה העממית לצלליות קרם.
    אני מאוד אוהבת את ה- Permanent Taupe, פשוט הצללית הכי מוצלחת לטעמי, מאוד שימושית וגם עמידה עלי מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. מייבלין באופן כללי על הגל לאחרונה עם המוצרים שהם מוציאים :)
      Permanent Taupe מאוז מוצלחת. בגזרת העמידות לפעמים יש פאשלות אבל באופן כללי הצלחה :)

      מחק
  4. יש לי את שלושתן ואני מאוד אוהבת אותן.
    אני ממש שמחה שיש אלטרנטיבה זולה לצלליות קרם, כי אני מאוד אוהבת את המרקם הזה... כן ירבו.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך :)
      עד שיצאו הצלליות של מייבלין שקלתי ברצינות לקנות את אלה של שיסיידו (ועבר לי בראש גם לקנות את אלה של מאק, אבל איכשהו מעולם לא הגעתי לחלק הזה של החנות).

      מחק