יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

לחות להמונים

החורף הגיע ואיתו היובש הנוראי הזה. אני מרגישה את זה בראש ובראשונה בכפות הידיים, אבל גם עור הגוף סובל. במהלך השנים יצא לי לגלות מוצרים טובים יותר וטובים פחות (אבל עליהם אני לא אטרח אפילו לכתוב) שהצילו לי את הידיים והרגליים.


קרם ידיים של ללין
 קרם ידיים Be My Guest בריח תאנים
הקרם הזה ניתן לי ליום ההולדת לפני שנה. הוא ניתן לי במקור בריח לבנדר, אך מאחר שאני לא אוהבת ריח כזה אצתי רצתי לחנות ללין הקרובה לביתי על מנת להחליף את הריח בכזה שאני אוהב. 
כמה חודשים מאוחר יותר תקף את כפות ידיי יובש נוראי, אף קרם של אף חברה (וניסיתי הרבה) לא עזר. באופן מפתיע, דווקא הקרם של ללין הציל לי את כפות הידיים. מאז הוא נמרח על ידיי בכל ערב לפני השינה. מרוב התלהבות אפילו קניתי אחד שיהיה לי ליד המחשב במשרד!
מחיר בקבוק אחד הוא כ-50 ש"ח ל-200 מ"ל. בהרבה מקרים אפשר למצוא בללין הנחות, במיוחד לחברי מועדון.

קרם ידיים (מימין), פילינג לרגליים (משמאל) וקרם רגליים (מקדימה)
קרם ידיים U-lactin - קרם ידיים טיפולי לעור יבש במיוחד של ד"ר פישר *
קרם הידיים של ד"ר פישר התקבל לסקירה יחד עם קרם רגליים ופילינג לכפות הרגליים. מאחר שאין לי כפות ידיים יבשות במיוחד, בחרתי להתייחס אליו כאל קרם ידיים רגיל ולראות איך כפות הידיים שלי מגיבות אליו. הקרם עצמו די עשיר, אבל נספג מהר. למרות הספיגה המהירה אני ממשיכה להרגיש אותו על הידיים זמן רב אחרי שהוא נספג. יש כאלה שאוהבות את התחושה, אבל אני לא כל כך אוהבת להרגיש את הקרם הרבה זמן אחרי המריחה, לכן ביתר הפעמים מרחתי את הקרם לפני השינה. בכל הפעמים בהן מרחתי אותו, כפות הידיים היו רכות ונעימות לאחר הקרם נספג/בבוקר. אני מאמינה שהוא יהיה מוצלח גם לכפות ידיים מאוד יבשות, אבל כאמור - באופן אישי אין לי כאלה.
מחיר קרם הידיים הוא כ-50 ש"ח ל-100 מ"ל לפני מבצעים. החודש ניתן למצוא את התכשירים בסדרה במבצע 1+1.

מאחור - קרם רגליים שיאה וקרם רגליים לעור סדוק ויבש של ללין,
מקדימה - קרם רגליים של סבון של פעם
בגזרת הרגליים יש שלושה משתתפים:

קרם רגליים של סבון של פעם
מדובר בקרם רגליים ירקרק ודליל יחסית בריח מנטה. הקרם מכיל חמאת קומפור, שהיא אחראית על הסרת העור היבש, וחמאת שיאה, שמספקת לחות. אני מאוד אוהבת את הקרם הזה, ומשתמשת בו בעיקר כשאני רוצה ספיגה מהירה ולא קריטי לי שהקרם יהיה מאוד עשיר. יש כאלה ששומרות אמונים אך ורק לקרם הזה וטוענות שהוא הכי מוצלח שהן ניסו. אני לא ממהרת לצאת בהצהרות כאלה, אבל הוא בהחלט לא רע בכלל.
מחירו הוא 57 ש"ח ל-150 מ"ל. לפעמים יש מבצעים שווים על מוצרי סבון, אבל לרוב המבצעים הם לחברי מועדון.

קרם רגליים טיפולי לסדקים של ללין
 את הקרם הזה קניתי לא הרבה אחרי שקניתי את הקרם הקודם בסדרה, שמופיע גם בתמונה הנוכחית. הקרם לא רע, מספק לחות לרגליים ובסופו של דבר עושה את עבודתו. מהריח של הקרם הזה לא נפלתי - כמו ברבים ממוצרי ללין, הריח הוא ריח אושן. אני באופן אישי לא אוהבת את הריח הזה ולכן אני לא מרבה להשתמש בקרם הזה.
מחירו כ-50 ש"ח ל-80 מ"ל. בללין יש מבצעים די שווים לחברי מועדון, ולעיתים קרובות. לפעמים יש גם מבצעים לא רעים למי שאינו חבר מועדין.

קרם רגליים U-lactin - קרם פורטה טיפולי לכף הרגל של ד"ר פישר *
כאן מדובר בהפתעה. מדובר בקרם עשיר יחסית שנספג די מהר, ומיועד לעור יבש במיוחד ומחוספס. היופי הוא שהוא מתאים גם לסוכרתיים (יש עליו את סמל האגודה הישראלית לסוכרת). מאחר שכמו עור הידיים שלי, גם עור הרגליים שלי לא יבש במיוחד, ניסיתי אותו במשך כחודש כדי לראות מה ההשפעה. בשילוב עם פילינג הרגליים שהגיע איתו או בנפרד, הוא הוכיח את עצמו באופן לא רע בכלל. העור על העקבים (שהוא הקשה ביותר אצלי) רוכך מעט וכפות הרגליים נעימות. מצד שני, בן זוגי ניסה את הקרם ערב אחד אחרי המילואים ואמר שזה לא שינה לו יותר מדי, כך שכמ כל מוצר טיפוח - זה סובייקטיבי (ואולי דורש נסיון של יותר מפעם אחת).
מחירו של הקרם הוא כ-80 ש"ח ל-90 גר' לפני מבצעים.  החודש ניתן למצוא את התכשירים בסדרה במבצע 1+1.

באילו קרמים אתן נוהגות להשתמש באופן קבוע?

* מוצרי ד"ר פישר התקבלו לסקירה

2 comments:

  1. דווקא הדבר הראשון ששמתי לב אליו בקרם ידיים של ללין הוא המארז הנוח לשימוש. קניתי כזה של סבון בריח לבנדר תפוח והתאכזבתי מאוד שהלבנדר (הריח השנוא עלי) היה משתלט מידי ביחס למוצרים אחרים שמכילים את הריח הזה. מוזר..
    בנתיים הוא מיותם על שולחן העבודה שלי..
    אולי אנסה את זה במקומו כי באמת שאני צריכה משהו נגיש כזה, ובשלוף על שולחן העבודה.

    הקרם ידיים של דר' פישר נחמד בעיני אבל לא חושבת שהוא יהיה כזה יעיל לידיים באמת יבשות. וקרם הרגליים שלהם הוא גם הפתעה מבחינתי! אני מאוד אוהבת אותו! אחרי שימושים מועטים בו, ובפילינג שהגיע איתו הרושם שלי לא היה משהו. אבל אחרי כמעט חודש של שימוש שוטף יומיומי אני מרוצה.

    קרם ידיים שאני מאוד אוהבת אבל גם לא עושה עבודה מדהימה פשוט קרם ידיים רגיל הוא של בודי שופ בריח תותים. השוס הוא כמובן הריח :)

    לגבי קרם הרגליים של סבון, כרגע הוא די מיותם על המדף בגלל שאני מנסה את זה של דר' פישר. אבל בנתיים, עם כמה שהיה לי נחמד עם הקלילות של סבון, אני מעדיפה את דר' פישר שאני מרגישה שנותן לי תחושה מרוככת יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. המארז נוח לשימוש מאוד. יש לי אחד על שידת האיפור בבית ואחד במשרד. במיוחד אני אוהבת את הריח הזה.
      לגבי ריח לבנדר - גם אני לא סובלת אותו. לפעמים זה יכול להיות נסבר ברמות מסויימות, בל ככלל אני בחיים לא אקנה מיוזמתי משהו בריח לבנדר.

      דווקא אני מרגישה שהוא שומר על הלחות של הידיים במשך שעות, זו נקודת החוזק שלו ומה שמעצבן אותי בו (כי אני ממשיכה להרגיש אותו).

      ד"ר פישר לגמרי שיחקו אותה עם קרם הרגלים. גם אני מעדיפה אותו על פני זה של סבון ואלו של ללין (שעומדים להם מיותמים בארון).

      מחק