יום שלישי, 16 באפריל 2013

מוצרים בסימן פרידה

בדרך כלל אני לא כל כך אוהבת פוסטים על מוצרים גמורים, ולכן בדרך כלל אני גם לא כותבת כאלה. לאחרונה יצא שנגמרו לי די הרבה מוצרים אהובים, על חלקם כתבתי ועל חלקם לא (האמת שבפוסט הזה זה מתחלק בדיוק חצי-חצי). על אלה שכבר כתבתי אביע חוות דעת נוספת, במידה וחוות הדעת המקורית השתנתה, ועל אלו שלא כתבתי עליהם, אכתוב דעה מפורטת.



רוב המוצרים פה הם מתחום הטיפוח, שכן אותם קל הרבה יותר לסיים מאשר מוצרי איפור.

הראשון מהחבורה שנגמר היה ה-Fix+ מבית מאק בבקבוקון מוקטן. הוא נקנה על מנת להבין אם ה-Fix+ הוא משהו שאני רוצה להכניס לשגרת האיפור/טיפוח שלי או לא. בשורה התחתונה - מדובר במוצר מאוד נעים על העור, הוא מכיל קפאין ותמציות מלפפונים אז הוא אמור על פניו לעורר את העור ולתת לו חיוניות כלשהי. יש שטוענים שהוא גם מקבע את האיפור אבל אני לא הרגשתי שהוא ממלא פונקציה כזו והאיפור שלי היה עמיד (או לא עמיד, כתלות במוצרים) כמו קודם. אחרי שהוא נשם את נשימותיו האחרונות הוא נשמר עבור ה-B2M. נכון לרגע זה אני לא חושבת שאקנה עוד אחד כזה בקרוב, למרות שמאוד נהנתי ממנו ובמיוחד מהריח הנעים שהוא משאיר. יש לי את המים הטרמליים של אוון, שעושים פחות או יותר את אותה העבודה, כלומר - ריענון הפנים. יכול להיות שאחר שיסתיימו לי מי הפנים של אוון אקנה לי עוד Fix+, הפעם בגודל מלא. מה שכן - מבחינתי זה מוצר שהוא בגדר פינוק בלבד.


כשמדברים על מוצרים מבית לנקום, הרבה פעמים מצורף אליהם מארז מתנה שמכיל את מסיר האיפור וקרמים למיניהם אם קונים מעל סכום מסויים, ואם מדובר במסקרה, אז לעיתים מארז המסקרה מכיל את מסיר האיפור ואת עפרון העיניים שלהם. מסיר האיפור Bi-Facil בהחלט עושה את עבודתו נאמנה. כבר כתבתי עליו בעבר, וגם אז טענתי שזה מסיר האיפור הטוב ביותר שניסיתי, אבל המחיר, המחיר... אני ממשיכה לדבוק בדעה שלא משתלם לרכוש אותו, במיוחד שיש מוצרים ברבע המחיר שעושים את אותו הדבר (רק שעל הדרך מייבשים לי את העפעף, לכן דו פאזיים לא הולכים אצלי). עם זאת, אם במקרה הזדמנה לכן מסקרה של לנקום שכוללת במארז שלה את מסיר האיפור הקטן והפלאי הזה, וגם ככה תכננת לרכוש את המסקרה, אז ללא ספק אני ממליצה ללכת על זה. מעט לפני שהמסיר הזה נגמר הספקתי להתחדש בעוד מוצר לנקום, ולכן יש לי עוד בקבוקון. 
** אגב, השימוש העיקרי שלי במסיר הזה בבית אינו כולל הסרת איפור מלאה אלא תיקונים קטנים תו"כ איפור. להסרה מלאה אני משתמשת בו רק אם מדובר בנסיעה.



קרם הלחות Triple Active Fresh של לוריאל הוא ללא ספק אחת ההפתעות. משום מה לא תפסתי מלוריאל בכל הנוגע לטיפוח, ולמעשה גם אין לי מוצרי איפור שלהם (חוץ מצלליות color infallible), מסיבה שלא ברורה לי. כשנגמר לי קרם הלחות הקודם שלי וחיפשתי קצת גיוון נתקלתי בקרם הזה במקרה בסופר פארם. יכול להיות שגם קראתי עליו איפהשהו, וזה מה שהפנה את תשומת לבי, אבל אני לא זוכרת אם זה המצב או לא. הקרם מוגדר כקרם במרקם ג'ל לעור רגיל עד מעורב, שזה בדיוק מה שיש לי בחורף. הקרם מבטיח ללחח, לאזן ולרענן. את הלחות הוא בהחלט סיפק והמרקם הג'לי הוא בהחלט כיפי ומרענן, אבל לגבי איזון העור אני לא יודעת לומר. לאחרונה בזכות שגרת טיפוח מתאימה העור שלי מאוזן גם ככה, אבל מאחר שהחלפתי יותר ממוצר טיפוח אחד אני לא יודעת אם ניתן לזקוף את זה לזכותו של הקרם. בסה"כ הוא מומלץ למי שמחפשת לחות קלילה יחסית שנספגת מהר ובמרקם ג'ל כיפי. העלות הייתה 50 ש"ח אם אני לא טועה, ורוב הזמן עם כל המבצעים זה גם המחיר. את המחיר המלא אני לא זוכרת.

המוצר האחרון הוא עט ההארה של בודי שופ, העונה לשם Touche Lumiere. הוא הופיע לראשונה פה כשחזרתי מניו יורק, והוא הושווה לקונסילר אחר שיש לי (ומסרב להיגמר). 5 חודשים מאוחר יותר הוא הוציא את טיפת החומר האחרונה שלו לצערי, ועכשיו אני חושבת איזה טוש הארה (שספק אם הוא באמת מאיר) יהיה הבא שאני אקנה. אמנם לא ציינתי את זה בפוסט הקניות מניו יורק, אבל הטוש הכיל 1.8 מ"ל, שזו כמות מזערית של חומר, אבל למרות השימוש הלא מאוד מאסיבי (בממוצע אחת ליומיים-יומיים וחצי) לא ציפיתי שהוא יאריך חיים עד כדי כך. למרות שציפיתי שיגמר בשלב מאוחר יותר, עצם העובדה שנגמר תפסה אותי לא מוכנה. הייתי קונה אותו שוב, אבל הוא היה חלק ממהדורה מוגבלת, ולכן אצטרך למצוא לו תחליף הולם.

7 תגובות:

  1. איזה כיף זה לגמור מוצרים, אפשר להתחדש בלי נקיפות מצפון.
    המסיר הזה של לנקום הוא האהוב עלי ביותר. המלצה משתלמת היא באמת לקנות אותו במארז וגם את המארז לקנות ב- 50%...LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט בלי נקיפות מצפון :)
      אני זוכרת שאת אוהבת את המסיר הזה. אולי גם עליי הוא היה המסיר האהוב אם לא היה כואב לי בכיס רק מלחשוב על קניה שלו ;)
      LOL... בהחלט קניית מארז ב-50% היא האופציה המועדפת :)

      מחק
  2. יוצאת לי הנשמה עד שאני מסיימת משהו, אפילו קרם פנים לוקח לי נצח :/

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את זה. בד"כ גם לי לוקח נצח לסיים מוצר, אבל עם קרם פנים בד"כ זה די רץ לי.

      מחק
  3. אני מקנאה בך על שסיימת מוצר:)
    איכשהו קרמים לפנים אני מצליחה לסיים, אבל כל השאר מחזיקים נצח.

    השבמחק
    תשובות
    1. מצד אחד כיף :)
      מצד שני מדובר במוצרים קטנים ודי מתכלים ;)
      ונצח זה גם לא כזה רע - אפשר לקרוא לזה חיסכון :)

      מחק
  4. מה שמסתיים אצלי זה כל מוצרי הניקוי/טיפוח, פודרות ו...טוש הארה. ממליצה בחום על הלומי מג'יק של לוריאל, - אני מאוד מרוצה ורוכשת אותו במבצעי רצפה.

    השבמחק