יום שישי, 5 ביולי 2013

150 years of Bourjois

יום הולדת מגיע רק פעם בשנה, וכשמדובר ביום הולדת 150, החגיגות צריכות להיות בהתאם. אי לכך, חברת בורז'ואה החליטה לערוך חגיגת יום הולדת שהתקיימה בננה בר שבנווה צדק. 
תמונה: יח"צ
השולחן היה ערוך, המפיות מעוצבות והחגיגה יצאה לדרך. 
תמונה: יח"צ
אם אתן זוכרות את יום ההולדת כפי שנחגג בביה"ס היסודי אז זה בהחלט מזכיר נשכחות. הרבה בנות סביב שולחן ארוך מלא בכל טוב, מקשקשות, מדברות ובאופן כללי עושות שמח.
לא היו חסרות גם אטרקציות, ובכללן עמדת כובעים בסגנון של שנות ה-60 של המאה ה-19, איתם אפשר היה להצטלם, תצוגה של מוצרי בורז'ואה ומה שתפס את עיני בצורה החזקה ביותר - מכונת תפירה עתיקה (שלצערי לא צילמתי)!
תמונה: יח"צ

תמונה: יח"צ
כיאה ליום הולדת, בסוף הערב חולקו שקיות הפתעה ובהן מסקרה צבעונית בגודל מיני, ברונזר, צללית ואייליינר. 
האייליינר, שנקרא intuitive liner, מכיל 3 טיפים, לא אחד, ומאפשר לטענת החברה ליצור פס באמצעות ניקוד האזור מעל הריסים (או מתחת לקו הריסים התחתון). מהנסיון שלי איתו האייליינר מאוד עמיד, נוח לשימוש, אבל לצערי לא שחור מספיק. אם כבר שחור אז עד הסוף :)


הצללית הכסופה/לילכית הבהירה והגליטרית היא לא ממש כוס התה שלי, ולכן הועברה הלאה. באופן עקרוני הצלליות של בורז'ואה מאוד מוערכות. לי אישית יש אחת (לא גליטרית) שהיא סבירה, אבל לא נפלתי מהצבע.




המסקרה הירוקה שקיבלתי היא יותר בגוון טורקיז/תכלת. לא מרגישה שהיא עושה משהו מיוחד לריסים מעבר לתוספת הצבע המעניינת, אבל היא יכולה להיות אחלה שכבה עליונה מעל מסקרה שחורה שמוסיפה נפח/אורך/אפקט רצוי אחר :) ההסרה של המסקרה מאוד פשוטה עם מסיר איפור. המסקרה קיימת גם בכחול וסגול, כשהסגולה נראית לי הכי סולידית.

גולת הכותרת הייתה הברונזר. אני די בעייתית עם ברונזרים, לא משתגעת עליהם. עם זאת, הברונזר של בורז'ואה בגוון 12 הוא מספיק כהה כדי לאפשר הצללה ומספיק בהיר כדי להיראות עדין. נהדר! הוא הצטרף לשגרה היומיומית שלי וכנראה שגם יישאר שם. גוון מומלץ לבהירות, שכן הוא לא כהה ולא כתום.


פה יש השוואה לברונזר של E.L.F ושל ביוטיקייר. הוא הכי בהיר מבין כולם, פה אין ספק.



8 תגובות:

  1. נהנתי מהסקירה! מסכימה איתך מאד לגבי הברונזר, הוא נהדר. דווקא האייליינר הרגיש לי מאד שחור, אבל פסלתי אותו על סעיף הנוחות לעת עתה- אבל כמובן שזה הכי אינדיווידואלי.
    שמחתי לפגוש אותך שם, אפילו אם לזמן קצר :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. האייליינר הרגיש לי פחות שחור מאייליינרים אחרים, אבל זה בהחלט אינדיוידואלי. אולי מיהרתי כשהנחתי אותו (סביר להניח) :)
      גם אני שמחתי לפגוש אותך :)

      מחק
  2. הברונזר זוכה גם אצלי לשימוש רב. מוצר מצוין! סקירה מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מוצר מצוין :)
      תודה! :)

      מחק
  3. צריך ללא ספק להתרגל להשתמש בצורה כזו של אייליינר.
    מסכימה איתך שהוא ממש לא שחור מספיק ובגלל זה אולי הרגיש לי לא אחיד. לכן עברתי איתו על התיחום שוב ושוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. צריך להתרגל, אבל הוא בהחלט מעניין :)
      שחור זה צבע טריקי בכל הנוגע לאייליינרים.

      מחק
  4. את האיילינר אהבתי, אבל הוא מאתגר מבחינת הנחה.
    הצללית גליטרית מדי, ובאמת כדי להוציא ממנה גוון נורמלי היא צריכה בסיס כהה.
    הבורנזר מוצלח מאוד!
    היה נחמד להיפגש על פחזנייה:)

    השבמחק