יום ראשון, 21 ביולי 2013

עשו לי את החודש - מאי + יוני

החודשיים האחרונים עברו כל כך מהר, בעיקר כי הם היו עמוסים כל כך. הוא התחיל בלחץ, המשיך בניסעה לחו"ל והסתיים בעוד קצת לחץ ובתקופת בחינות. בין לבין יצא שמוצרים שונים השתלבו לי בשגרת הטיפוח והאיפור בלי ששמתי לב בכלל.

ערכה לגבות של Catrice נקנתה בנסיעה למינכן. האמת שקניתי אותה אחרי שראיתי אותה בבלוג של אלכס, והנחתי שהיא תתאים גם לי. ההנחה התבררה כנכונה והגוונים האלה מתאימים בול! האכזבה (אם כי כשאין ציפיות לא יכולות להיות אכזבות) היא שהפינצטה ממש לא טובה. היא מאלה שחותכות את השערה ולא תופסות אותה. האפליקטור גם הוא מיותר, אבל נשאר שם למקרה שאני אצטרך להניח את הצללית ולא יהיה לי עם מה. העלות הייתה (אם אני זוכרת נכון) סביב ה-4 יורו.

צללית quartz 10 של סיסלי לא נראית מיוחדת על פניו, אבל איכשהו מצאתי את עצמי משתמשת בה די הרבה החודש, במיוחד עם צללית הקרם הטאופית של מייבלין. הגוון מזכיר לי את Satin taupe של מאק, רק אולי קצת פחות מבריק ומוזהב. העמידות שלה מצויינת (עם פריימר) והגוון מאוד קז'ואל. גם זה שאין לה fallout מאוד תרם. סה"כ שום דבר יוצא דופן, אבל בכל זאת מצאה את דרכה לליבי. היא נקנתה בזמנו באפריל באחד ממבצעי ה-50%, כך שהיא עלתה כ-60 ש"ח. אמנם לא ממש זול, אבל גם לא יקר.


עוד זוג צלליות הן צלליות mis.c* בגוונים marshmallow ו-ruby. השמות שלהן בהחלט מתארים את הגוונים היטב, כי גוון המרשמלו אכן ורדרד בהיר וחיוור, כמו מרשמלו (ועושה לי חשק למרשמלו על האש), גוון הרובי הוא מן בורדו מנצנץ, ממש כמו האבן היקרה. הצלליות הראו עמידות טובה (תמיד עם פריימר!). בהנחה לא היו תופעות מיוחדות. המרשמלו הורדרדה מעט גירית, אבל זה לא גורע מאיכותה. בסה"כ תוספת קיצית לאיפור :)
את הצלליות אפשר למצוא בפרושופ, כשכל אחת עולה 67 ש"ח (ולנרשמים לאתר יש הנחות :))


הקבוקי השטוחה של Physician's Formula היא בהחלט אחת המפתיעות. בתור אחת שלא ממש אוהבת להניח מייקאפ באמצעות מברשת, אני חד משמעית משתמשת בה הרבה להנחת מייקאפ. היא עושה את זה זריז אחיד ונוח, חוסכת לי כמה דקות יקרות בבוקר ולפי מקורות זרים גם מגדילה את העמידות (עצם זה שההנחה היא עם מברשת, לא זו ספציפית). הייתי אומרת WIN אחד גדול :) בונוס נוסף זה שהיא עושה שמח בעיניים :) את המברשת ניתן למצוא באתר iHerb המהולל תמורת 10.51$. במידה ולא קניתן שם עדיין, אתן מוזמנות להשתמש בקוד FOJ777 לקבלת הנחה בקניה הראשונה.

אחרון חביב הוא תחליב גוף בריח אפרסק של בודי שופ העולמית. בקיץ למרוח קרם זה תיק. הקרם דביק וכבד ולא בא טוב עם החום והלחות האופייניים לעונה. כמה טוב שיש קרם גוף מימי וקליל יחסית, שמצד אחד מספק לחות לעור ומצד שני נספג מהר. ממה ללכת עם ולהרגיש בלי. המורת הזה (ודומיו) הם המושיעים של העור שלי בקיץ הישראלי המזעזע הזה, אז ללא ספק הוא נכנס לשגרה היומיומית שלי חזק וכנראה גם ישאר בה עד שאפשר יהיה לחזור לחמאות הגוף הכבדות. התחליב נקנה בחנות בודי שופ רנדומלית במינכן במחיר של כ-10 יורו (יכול להיות ש-11 או 12, אבל סביב הסכום הזה). אם יוצא לכן לבקר באחד הסניפים - התחליב (וריח האפרסק, האהוב עליי) מומלץ ביותר!



*צלליות mis.c התקבלו לסקירה

10 תגובות:

  1. הקבוקי השטוחה הזו ממש עושה לי עיניים, איך מבחינת הניקוי שלה?
    אני מאוד אוהבת את הצלליות של סיסלי, מחיר שווה חבל"ז השגת!

    השבמחק
    תשובות
    1. הניקוי שלה סביר. כמו כל קבוקי צפופה, קצת מעצבן לשטוף ממנה את הסבון, אבל עקרונית לא נורא.
      והצלליות של סיסלי מעולות!

      מחק
  2. אחרי שנים טובות עם צללית לגבות של אלזיבת ארדן עברתי לעפרונות - קליניק, עפרה, קרליין, מאק מרגיש לי הרבה יותר נוח ומוצלח. אאל"ט הצללית יותר קרה כך שקנית אותה במבצע שווה, הגוון ורסטילי ושווה לגמרי. הקבוקי מעלפת והמחיר גם כן, אני חושבת שאני מכורת האיפור האחרונה שטרם רכשה באייהרב, לא אהבתי, סתם דעה קדומה מן הסתם...

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שהנסיון שלי עם עפרונות לגבות לא הכי מוצלח. באותה הנסיעה קניתי עפרון לגבות של אסנס. הוא כל כך קשיח ודוקר שהוא כנראה לא יזכה לשום שימוש (לצערי לא היו טסטרים, אבל בשביל 2 או 3 יורו לקחתי את ההימור).
      יש מצב שאת מכורת האיפור האחרונה שטרם רכשה באייהרב, אבל מצד שני אני יכולה להבין למה - האתר מסודר בצורה שאינה אטרקטיבית והם גם לא מקבלים פייפאל.

      מחק
  3. אני אוהבת את הקרמים של בודי שופ, הריחות שלהם גם יותר עמידים להרגשתי מאשר הבודי שופ שלנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שהם יותר עמידים :)
      בבודי שופ שלנו אני לא מצליחה למצוא ריחות שאני אוהבת, כולם מריחים לי מאוד סינתטיים.

      מחק
  4. קרם גוף בריח אפרסק... נשמע משהו שאני אוהב במיוחד, תודה על ההמלצה:)
    מחיר סוף לצללית של סיסלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה להמליץ :)
      והמחיר באמת היה שווה :)

      מחק
  5. הקבוקי הזו מדליקה! אוהבת מברשות צבעוניות. ובא לי לעשות קניה בבודי שופ העולמית... אוהבת את הדברים שלהם

    השבמחק
    תשובות
    1. הקבוקי בהחלט מדליקה :)
      המוצרים של בודי שופ מדהימים. חבל שבאירופה בועטים אותך החוצה אחרי השעה 20:00, אחרת הייתי נשארת בחנות הזו שעתיים נוספות...

      מחק