יום שישי, 9 באוגוסט 2013

מראה ערני ורענן

במשך הרבה מאוד זמן הציקו לי הכהויות מתחת לעיניים. הן מעולם לא היו מאוד בולטות, אבל כשמשהו קופץ לך לעין, קשה מאוד להתעלם מזה. כך התחלתי להשתמש בקונסילרים למיניהם (וזה קרה לא ממש מזמן, לפני זה פשוט השתמשתי במייקאפ למטרה הזו, כי כאמור - זה לא היה נורא בולט).
לאחרונה יצא ששיניתי כמה דברים באורח החיים שלי, וזה השפיע גם על הכהויות מתחת לעיניים. בפוסט הזה אחלוק איתכן גם את השינוי בתזונה וגם את מוצרי האיפור שבהם אני משתמשת על מנת לטשטש את הכהויות ולהיראות קצת יותר ערנית ורעננה ביום יום :)

ככלל, אני לא נוטה להרגיש צמאה, ולכן אני לא שותה מספיק. בקיץ הישראלי החם + הפעילות הגופנית שאני עושה אני צריכה לשתות כ-2.3 ליטר ביום. אם אני לא שמה לב לזה - אני יכולה להגיע למצב שבו אני שותה בין 300 ל-500 מיליליטר ביום, שזה לא מספיק בכל קנה מידה (גם בחורף!). לצורך זה השקעתי דולר שלם והורדתי אפליקציה שפשוט תנג'ס לי ותזכיר לי שאני צריכה לשתות מים. לאפליקציה יש גרסה חינמית, אותה ניסיתי קודם כדי לראות אם היא נוחה לי, אבל בגרסה המלאה יש אפשרות להתאים את הנסיבות האישיות של המשתמש - למשל אקלים חם, אקלים יבש, הריון, הנקה, פעילות גופנית, ניתן להגדיר תזכורות ועוד. האפילקציה נקראת Water your body והיא בהחלט עוזרת לי לעקוב אחר הרגלי השתיה שלי וגם מזכירה לי שאני צריכה לשתות. לאייפון אפשר למצוא אותה פה בגרסה המלאה ופה בגרסה החינמית. לאנדרויד לא מצאתי את אותה האפליקציה בדיוק, אבל יש אפליקציה בעלת אותו השם שגם היא עוזרת לעקוב אחר צריכת המים. איך שזה נראה היא גם חינמית, ואפשר למצוא אותה כאן.
בפרק הזמן בו אני משתמשת באפליקציה שמתי לב להיעלמות רוב הכהויות. כמובן שאין לזה שום קשר לאפליקציה אלא לעובדה שאני מכניסה כמות מספקת של מים לגוף, לשם שינוי. 

שינוי נוסף הוא שהגדלתי את כמות הירקות הטריים שאני אוכלת באופן יומיומי. אני לא יודעת עד כמה זה קשור, אבל אני מאמינה שיש לירקות השפעה כלשהי על המראה הכללי וגם על הכהויות מתחת לעיניים. הרי הם מכילים הרבה מאוד ויטמינים ומינרלים. עד לא מזמן להזמין סלט כשאני אוכלת בחוץ נראה לי טירוף, שכן את אותו הסלט אני יכולה לחתוך בבית. עם זאת, בימים שבהם לא היה לי זמן להכין לעצמי אוכל לקחת איתי, האלטרנטיבה הכי טובה הייתה מקדונלדס או טוסט או ג'אנק אחר כלשהו. בסופו של דבר גיליתי בר סלטים באוניברסיטה שמאפשר הוספת תוספות נוספות מעבר לירקות הסטנדרטיים (אנטיפסטי, ירקות קלויים, גבינות, פסטה, ביצה, קינואה וכו'), מה שהפך את הסלט לעשיר ומשביע יותר. אם לא זה אז גם ארומה עושים את העבודה :)

עד כאן לשינוי ההרגלים, ונעבור לחלק הקוסמטי והפשוט יותר (וכן, פשוט יותר למרוח שכבת קונסילר מאשר לשתות 2.3 ליטר מים!).


ברשותי כרגע שני קונסילרים - האחד הוא ה-moisturecover של MAC והשני הוא ה-Healthy Mix של בורז'ואה, שללא ספק מככבים אצלי בשידת האיפור מבחינת מוצרי בסיס.
קונסילר Moisturecover של MAC נמצא אצלי כבר כשנה וחצי. בשימוש יומיומי במהלך השנה וקצת הראשונות הוא הגיע למצב שנשארה כחמישית מהמיכל. מדובר בקונסילר לחותי, כמו ששמו רומז, ועל כן אני לא יכולה לומר שהוא עמיד במיוחד בפני עצמו - הוא דורש פידור. בחורף הוא מתפקד מצויין, בקיץ - רק בימים ממש לא פעילים שבהם אני כל היום במזגן. הכיסוי שהוא נותן הוא קליל, אבל לכיסוי כהויות מתחת לעיניים הגוון שברשותי (NW20) מתאים בול, שכן יש בו כתמתמות מסויימת. מכאן שהוא מתאים רק למטרה הזו ולא ממש מתאים לכיסוי של פגמים באזורים אחרים של הפנים. בשורה התחתונה מדובר בקונסילר שככל הנראה ייקנה מחדש.


קונסילר Healthy Mix של בורז'ואה נקנה יחד עם השפתון מסדרת Roughe Edition. לאחר הקניה נדמה היה לי שהוא מאוד מייבש את העור העדין שמתחת לעיניים, אך עם בוא הקיץ התברר לי שזה בדיוק הקונסילר שאני מחפשת. דרושה כמות מזערית לכיסוי טוב של האזור, והבונוס הוא שהוא מתאים גם לכיסוי פגמים באזורים אחרים של הפנים, שכן הוא לא כתמתם כמו הקונסילר של מאק. הגוון שברשותי הוא 52. אני מניחה שבשיא החורף הגוון יהיה לי כהה לכיסוי פגמים באזורים אחרים של הפנים, אבל כנראה שגם מתחת לעיניים הוא לא יהיה בדיוק מה שאני צריכה, שכן כאמור הוא מייבש לי את העור בתקופות שהן לא קיץ (כמובן שיבדק בכל זאת, למקרה שאני טועה).

האם גם אתן סובלות מכהויות מתחת לעיניים? איך אתן מתמודדות איתן?

ובלי קשר לכהויות - למי שטרם הוסיפה אותי - מוזמנות להוסיף אותי בפייסבוק, ולעקוב אחריי ב-Bloglovin ובאינסטגרם.
סופ"ש נעים! :)

14 תגובות:

  1. נתחיל מזה שאני מיד מורידה את האפליקציה בתקווה שתעזור גם לי לשתות יותר, הרבה יותר...
    אני אוהבת את הקונסילר הזה של מאק, אני לא ממש צריכה יותר כיסוי ממה שהוא מספק. מאוד נעים ולחותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שהאפליקציה עוזרת לי לשתות רק כי אני רוצה להזין ששתיתי :D אבל היא באמת מועילה :)
      הקונסילר הזה של מאק מעולה :) בקיץ אני קצת מפחדת ללכת איתו.

      מחק
  2. לטעמי ולטעם בעלת כהויות קלות עד בינוניות, בורזו'אה אחד הטובים בקוסמטיקה העממית.

    השבמחק
    תשובות
    1. בורז'ואה בהחלט מצויינים! :)

      מחק
  3. היה לי את 2 הקונסילרים האלה והתאכזבתי מאד. לאחרונה גיליתי את הסטודיו פיקס של מאק ואני מאדדדדדדדדדדד מרוצה שלא לדבר על מאוהבת. אני בגוון NW20, לא סובלת מכהויות היסטריות אבל יש לי בעיה של שקעים מתחת לעיניים תוצאה של גיל ולפעמים חוסר בשעות שינה, מה שמקנה לעיניים מראה עייף ומבגר. הקונסילר הזה גם נותן אפקט של הארה ורעננות, גם מטשטש אדמומיות, גימור טבעי, נטמע נהדר בעור. לגבי מים, אני בקיץ שותה בממוצע 3 ליטר ביום ובחורף בין 1.5-2 ליטר. זה אכן עושה פלאים לעור באופן כללי וחשוב מאד. אני מניחה שאצלי המודעות קיימת בין השאר מהסיבה שאני עוסקת בריקוד כמקצוע וכדרך חיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. קונסילרים בסופו של דבר זה עניין אינדיוידואלי. את הקונסילר הזה של מאק עוד לא ניסיתי, אבל הוא (ועוד כמה שלהם) בהחלט ברשימה שלי :)
      כל הכבוד על משמעת המים!

      מחק
  4. אני שותה ליטר וחצי ביום לפחות, תלוי בדרגות ההסתובבות שלי בחוץ, ועם זאת חופשי יש צורך בקונסילר. הקונסילר של מאק מעולה לי, ובהחלט הוא ברשימת המוצרים הקבועה שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. ליטר וחצי נשמע טוב :)
      הקונסילר של מאק הוא מצויין :) עם זאת, אני חושבת שכשהוא יסתיים אני אנסה את הקונסילרים האחרים שלהם.

      מחק
  5. אפליקציה שמזכירה לך לשתות זה... זה מעניין! אם זה עושה את העבודה מה טוב
    זה מאוד מסוכן לשכוח

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין זו גם דרך לתאר את זה :) זה עושה את העבודה, כי אני הרבה פעמים לא שמה לב לזה שאני לא שותה כי אני מתעסקת בדברים אחרים - הצפצוף של האפליקציה מזכיר לי שאולי כדאי לשתות כוס מים.

      מחק
  6. אני חושבת שצריך להאשים את האונ'... אבל זו דעתי.
    האפליקציה של המים מסקרנת, אבדוק זאת! גם המעבר לירקות טריים מבורך!
    אני אוהבת את הקונסילר הזה של בורז'ואה, אבל כמוך- בעיקר לכיסוי פגמים בפנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. האוניברסיטה תמיד אשמה! ;)
      האפליקציה מומלצת ביותר (מבחינתי לפחות)! :)

      מחק
  7. לשמחתי הרגלתי את עצמי בגיל צעיר לכמויות של מים ביום והזכרת לי עכשיו כמה חשוב לצרוך רק ירקות ופירות טריים. היתה לי תקופה כזו שהקפדתי ללכת כל יום-יומיים לסופר וכל פעם לקנות לי כמות קטנה של פירות וירקות וכך באמת תמיד צרכתי אותם תמיד טריים. הגיע הזמן לחזור להרגל הזה!
    אני גם מצאתי את ה Moisturecover כהכי מתאים לי מהקונסילרים של מאק :) את זה של בורז'אה לא יצא לי לנסות.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה ממש טוב שהרגלת את עצמך מגיל צעיר :) חסכת לעצמך הרבה כאבי ראש (תרתי משמע ;)). שמחה שהזכרתי לך את ההרגל הזה :)

      מחק