יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

NOTD - Bourjois Rose Imaginaire

עד לא מזמן לא הייתי חובבת לקים גדולה. אמנם הקפדתי על ציפורניים מטופחות, אבל משם ועד שגעון לקים המרחק היה רב. לאחרונה דווקא הכה אותי שגעון לקים קטן ואני מוצאת את עצמי קונה עוד ועוד לקים. אחת הקניות הטריות ביותר שלי (כפי שניתן היה לראות אצלי באינסטגרם) היא לק ורוד של בורז'ואה העונה לשם Rose Imaginaire ומספרו 62 (האמת שאני בכיוון של לקרוא למגירת הלקים שלי 50 shades of pink, עם כמות הלקים הורודים שאני קונה). 
הלק עצמו קרמי ונוח למריחה. בשתי שכבות מתקבל כיסוי אטום של הציפורן. מבחינת עמידות זה די אינדיוידואלי (וגם תלוי בעובי שכבות הלק), אז לנקודה הזו לא אתייחס. 
הגוון עצמו הוא מאוד קייצי, ולמרות כמות הלקים הורודים המכובדת שצברתי, גיליתי שאין לי לק דומה לו.
לזכותו יאמר שהוא שרד כמה שטיפות כלים ונקיון כללי של הבית (התמונה צולמה לאחר הנ"ל, יום לאחר המריחה).
יש לי תחושה שבקצב הזה לקים נוספים של בורז'ואה ימצאו את דרכם אליי :)

ומה איתכן? לכן יש צבע לק מסויים שאתן מוצאות את עצמכן קונות שוב ושוב?

8 תגובות:

  1. הלק מקסים עלייך :) משום מה לא יצא לי להתנסות עם סדרת הלקים הזו למרות שראיתי שם כמה גוונים חביבים.
    אוהבת לקים ורודים ומעדיפה אותם על פני האדומים. אבל החולשה הכי גדולה שלי הם הסגולים והכחולים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      יש להם מגוון מעניין, אבל הם מתפספסים תמיד איכשהו...

      מחק
  2. איזה צבע נהדר וציפורניים מהממות!

    השבמחק
  3. עדיין לא יצא לי לנסות לקים שלהם, אבל בהחלט מסקרנים והצבע הזה ממש קייצי וחמוד..

    השבמחק
    תשובות
    1. ללא ספק קייצי :)
      הלקים שלהם מומלצים, רק חבל שהם ממוקמים בצורה שהיא לא הכי טובה לדעתי - בתחתית הסטנד של בורז'ואה ולא באזור הלקים.

      מחק