יום שבת, 28 בספטמבר 2013

שגרת טיפוח מעודכנת

בפוסט שגרת הטיפוח הקודם שלי כתבתי על שגרת הניקוי שלי אי שם בסוף 2012. השגרה הזו לא ממש השתנתה, רק שהשחקנים קצת השתנו. עכשיו, כשרואים את סוף הקיץ ואנחנו לקראת סופה של 2013, אולי כדאי לחלוק איתכן את שגרת הטיפוח המעודכנת שלי.
ניקוי הפנים שלי נעשה פעמיים ביום - בבוקר, לפני שאני מתאפרת, ובערב אחרי (וגם תו"כ) שאני מסירה את האיפור.

להפתעתי הרבה השתלבו לי בשגרת הטיפוח כרגע לא מעט סבונים (ואם לדייק - שלושה!).
נבחרת סבוני הפנים העדכנית שלי
כשלראשונה שמעתי על סבוני הפחם של גרנייה מאוד הסתקרנתי. עד כדי כך שקניתי את שתי הגרסאות - עם הגרגרים ובלעדיהם. לומר שהסבונים האלה עדינים אני לא יכולה - הם ללא ספק אגרסיביים, אבל למרבה הפלא רק כלפי הלכלוך על הפנים. העור דווקא לא מרגיש מיובש או מתוח לאחר השימוש.
סבוני גרנייה - אגרסיביים כלפי הלכלוך
וככה הם נראים מקרוב
הסבונים מגיעים בגווני השחור - האחד עם כדוריות שחורות בתוך ג'ל שקוף, כיאה לסבון פילינג. השני הוא מן משחה אפורה מטאלית (מה שנקרא gunmetal). לאחר השימוש בסבונים האלה אני מרגישה שהפנים מאוד נקיות, ועל כן אני מאוד אוהבת להשתמש בסבונים האלה (ובמיוחד בזה שללא הגרגרים) להסרת מייקאפים עמידים דוגמת הקולורסטיי. כשאני משתמשת בסבון להסרת הקולורסטיי, המייקאפ פשוט מטפטף לי מהפנים יחד עם הסבון (לי זה הזכיר את האפקט של מסיר שומנים על תבנית שמנונית במיוחד, אבל אלה האסוציאציות המוזרות שלי). לקראת החורף, כשיתייבש יותר, תדירות השימוש שלי בסבונים הללו תפחת בהתאם, אבל עד אז הם ייחרשו :)

סבון סבו-רייט של ד"ר פישר. עושה את העבודה.
סבון נוסף שבו אני עושה שימוש הוא ה-Sebo-right של ד"ר פישר*. הסבון התקבל לסקירה די מזמן, אבל לקח לי זמן לגבש את דעתי עליו. בסה"כ הסבון הזה מצויין - הוא מנקה את העור ולא משאיר אותו מיובש. כבונוס, הוא גם נבדק על בן זוגי, שסובל מסבאוריאה בתקופות לחוצות, ונמצא כסבון שהעור שלו חי איתו בשלום :) החיסרון הוא שהשימוש בסבון הזה הוא לא לעצלניות כמוני - אני אוהבת שהסבון שלי לא רק מנקה את העור אלא גם מסיר את האיפור בתהליך, והסבון הזה דורש שלב נוסף של הסרת איפור לפני שעושים בו שימוש, אחרת העור לא יהיה נקי כפי שהוא יכול היה להיות.
מי פנים של ג'ייד. 
אמנם הסבונים עושים עבודת קודש בשמירת נקיון העור שלי, אבל בבוקר, אחרי לילה על הכרית, העור שלי לא צריך את שירותי הנקיון המורחבים אותם מספקים הסבונים ויכול להסתפק בניקוי זריז במי פנים. על מי הפנים של ג'ייד קראתי אצל ישראלה. ההילולים שלה על מי הפנים הללו גרמו לי לקנות את מי הפנים בגיחה הבאה בסופר פארם, ומאז אני רק מחדשת מלאי :) מי הפנים מאוד נעימים על העור, מתנדפים די מהר ולא משאירים את העור מיובש. בסה"כ עושים את מה שמי פנים צריכים לעשות.

נבחרת הקרמים שלי
אחרי מי הפנים מגיע זמנם של הקרמים. קרמי הפנים שלי די עושים רוטציה, כתלות באיך שעור הפנים מרגיש לי באותו הרגע.
DDMG המהולל של קליניק
קרם יום של סבו רייט - כשהעור דורש יותר
בימי הקיץ החמים במיוחד, בהם אני רוצה לחות אבל לא רוצה להרגיש אותה על הפנים, אני תמיש אושיט יד אל קרם הפנים DDMG של קליניק, עליו כתבתי כבר הרבה מילים טובות [למשל פה וכאן]. כמו שכבר ציינתי בעבר, הוא קליל, נספג מהר, בלתי מורגש וחי טוב עם המייקאפ - ממש כל מה שאפשר לבקש מקרם. הבעיה היא שיש ימים בהם העור דורש יותר. בימים כאלה ידי תלך לקרם מסדרת Sebo-right של ד"ר פישר*. מדובר בקרם לחות עם מקדם הגנה 30spf, שזה כבר בונוס רציני. אני לא יכולה לומר שהוא בלתי מורגש, כי עצם קיום מקדם ההגנה בתוכו גורם לו להיות כבד יותר, אבל הוא לא גורם לגירויים בעור, וחי טוב עם המייקאפים שלי. בונוס נוסף הוא אריזת המשאבה הסופר-הגיינית! אילו רק היו גם מאפשרים לי לראות מתי הקרם עומד להסתיים זה בכלל היה מושלם :)
Hydra Vegital - פעם קרם יום ופעם קרם לילה

במקרים ממש קשים, דוגמת התקופה בה הייתי במינכן (שם הוא נקנה), שם היה קריר ויבש יחסית ביחס לארץ (וככה גם יהיה פה בחורף) אני מושיטה את ידי לקרם הפנים  Hydra Vegetal של Yves Rocher. האריזה היא אריזת צנצנת סטנדרטית. הריח הוא ריח מלפפונים רענן (שאני מאוד אוהבת). הקרם די עשיר, אבל נספג די מהר. גם הוא חי טוב עם המייקאפים שלי. עוד לא ניסיתי אותו עם כולם, אבל עם אלה שניסיתי אותו הוא חי בשלום. כרגע אני משתמשת בו כקרם לילה, כי האוויר עדיין לא מספיק יבש בשביל קרמי לילה עשירים יחסית, דוגמת הקרם של קרליין (שעליו כנראה אכתוב בחורף).
קרם סבו רייט לילה - כשצריך משהו עשיר יותר

בימים בהם אני רוצה להשתמש במשהו טיפה יותר עשיר לפני השינה, אני מושיטה את היד לקרם הלילה מסדרת sebo-right*. הקרם עשיר יותר מהקרם של איב רושה, אבל פחות עשיר מהקרם של קרליין או מהבאלם של דקלאור. לרוב אני אבחר בו כשהעור שלי יעשה קולות עצבניים עליי מסיבות כאלה ואחרות (שנסתרות ממני :/). גם כאן הוא נספג מספיק מהר, לא מפריע לי והאריזה שלו מאוד הגיינית. הבעיה היא שהאריזה שלו ושל קרם היום נראות זהות כמעט לחלוטין (וכן, גם פה אין לי דרך לדעת שהקרם עומד להסתיים).

האם שגרת הטיפוח שלכן משתנה בין העונות? ואם היא משתנה - האם זה דרסטי או ברמה של מוצרים בודדים?

* מוצרי ד"ר פישר התקבלו לסקירה.

7 תגובות:

  1. הג'ל ניקוי פחם פשוט מעולה לקיץ, מנקה את כל השומן ברגע. הפילינג שלו חביב.
    ה- DDMG מוצר שמלווה גם אותי שנים.
    וכמובן בקיץ אני חייבת את מי הפנים מס' 3 של קליניק.
    בחורף אני לא נוגעת באף אחד מהמוצרים האלו שלא יתייבש לי לגמרי העור ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. הג'ל בהחלט מעולה :)
      ה-DDMG מלווה אותי מאז שקראתי עליו אצלך והתלהבתי. זה בערך שנתיים ;)
      מי הפנים מס' 3 של קליניק נחמדים, אבל אני מרגישה שדווקא למי הפנים יש חלופות זולות יותר ולא פחות טובות, אז על זה אני חוסכת :)

      מחק
  2. אני ממש רוצה לנסות את סדרת הפחם ואת קרם המלפפונים! (בהתאם לעונות השנה:))

    השבמחק
    תשובות
    1. שניהם ממש מומלצים :) לכי על זה :)

      מחק
  3. אני מאוד אוהבת את הסבונים לניקוי פנים של גרנייה. הם טובים ואחלה מחיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט אחלה מחיר, ועושים את העבודה :).
      דווקא לרוב הסבונים של גרניה לא התחברתי, ככה שמבחינתי הסבונים האלה היו קצת הימור.

      מחק
  4. סבון הפחם עם הגרגירים לגמרי להיט, רק הריח שלו טיפ'לה מעיב על השימוש בו :). מי הפנים של ג'ייד הם אלו שאני הולכת לנסות אחרי שהמי פנים הנוכחיים שלי יגמרו!

    השבמחק