יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

EOTD - איפור לסוכות

אחרי פרק זמן ארוך יחסית בו לא כתבתי, בעקבות מעבר דירה וסידור הבית החדש - פתאום הגיעה ההשראה ממקום לא צפוי: איפור שעשיתי לכבוד ארוחת חג אצל סבא וסבתא, אז כשחזרתי החלטתי לצלם את האיפור ולפרט עליו קצת :)
איפור עיניים לכבוד סוכות

אז איפור העיניים מורכב ברובו מצלליות של אינגלוט, עם הארה בזווית הפנימית של העין בעזרת הצללית השניה בשורה העליונה מפלטת Storm של Sleek, שהגוון שלה הוא מן שמנת מבריק.

פריימר לעיניים של עפרה

על העפעף (2/3 פנימיים) הנחתי את צללית 06 של אינגלוט, שהיא מן מוזהבת צהבהבה. על השליש החיצוני הנחתי את צללית 419, שהיא בגוון ירוק זית. בשלב הבא טשטשתי ולאחר הטשטוש חיזקתי את השליש החיצוני בעוד שכבה של צללית 419 כי הטשטוש גרם לצבע לדהות מעט. בקפל הנחתי את 422 של אינגלוט, וטשטשתי עוד קצת.
על העפעף התחתון הנחתי את צללית 419 של אינגלוט.
צלליות אינגלוט - מימין לשמאל - שורה עליונה: 422, 06; שורה תחתונה: 423, 419

במעקה העין מרחתי את העיפרון Everlasting Eyeliner של ג'ייד בגוון Intense Golden Green. מדובר בעפרון שהוא רך כמו חמאה (הביטוי הקלישאתי ביותר בעולם הבלוגים) אבל כדי להסיר אותו צריך להתאמץ (כחצי דקה של שפשוף באמצעות מגבון, עד שירד לי מהיד). כמובן שבמעקה העין הוא פחות עמיד, אבל שרד כמה שעות טובות וכעבור כ-10 שעות עדיין היו שרידים שלו על מעקה העין (וזה בתקופה של אלרגיות, בה העיניים שלי לחות מהרגיל).
עפרון Intense Golden Green של ג'ייד

צלליות אינגלוט ועפרון ג'ייד

האייליינר שנבחר הוא אייליינר ג'ל חום של OFRA. זוהי הופעת הבכורה שלו בבלוג, למרות שהוא אצלי כבר מספר חודשים, ואני נהנית ממנו מאוד. האייליינר מאוד קרמי, הכי קרמי שניסיתי עד היום, אבל אחרי שהוא מתקבע הוא לא זז לשום מקום. עם זאת, כשאני מסירה את האיפור הוא יורד בצורה קלה יחסית. בסה"כ מאוד מאוד מוצלח, במיוחד הגוון החום הכהה, שהוא מספיק כהה כדי לטעות ולחשוב שהאייליינר שחור (עד שעושים פס שלו ליד פס שחור) ומצד שני בקיץ הוא עובר בצורה מאוד לא דרמטית, בניגוד לאייליינר שחור, שתמיד יוסיף דרמה לעיניים.
אייליינר ג'ל של עפרה

המסקרה שנבחרה היא ה-Falsies של מייבלין.

מסקרה The Falsies של מייבלין

אומרים שהגבות הן המסגרת של הפנים, ועל כן החלטתי להדגיש אותן באמצעות צללית הגבות של קטריס.
צללית גבות של קטריס

צללית גבות של קטריס

וזהו לגבי איפור העיניים :)
על הפנים הנחתי מייקאפ Colorstay, סומק Rose Gold של Sleek, ברונזר וקונסילר של בורז'ואה ושפתון Kissable balm stain של רבלון בגוון Honey.

זו פעם ראשונה שאני מפרטת מראה איפור בבלוג, והוא גם נכתב באופן ספונטני יחסית. אשמח אם תציינו בתגובות אם לכתוב פוסטים כאלה לעיתים יותר קרובות, או שעדיף לוותר.

שיהיה לכולן חג שמח ושנה טובה! :)

12 תגובות:

  1. אני מתה על שילוב הגוונים של הפלטה, בחירה מצווינת!

    השבמחק
  2. מאוד אהבתי את האיפור ואת שילוב הגוונים!
    הפלטה שלך של אינגלוט נראית מפתה במיוחד (הגוונים נרשמו לביקור הבא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      איכשהו כל מוצרי אינגלוט נראים לי מפתים במיוחד. מזל שאין לי סניף זמין ;)

      מחק
  3. מתחברת לרוב המוצרים שהצגת וחלק לא מבוטל גם יש לי.
    הפריימר לעיניים שדרג לי את כל הצלליות, זנוח קצת כי בלחות הקיץ איני מניחה צלליות אלא ביציאות ממש.

    אהבתי מאוד את הצלליות, איכשהו פסחתי על המותג הזה ואין לי כלום ממנו...

    סדרת העפרונות הזו של ג'ייד אהובה עלי מאוד וקניתי לא מעט גוונים ממנה במשך הזמן, שוב לא מניחה עפרונות באחרונה ומסרתי הלאה לא מעט מהאיפר שאינו בשימוש, מישהי אחרת תהנה ולי יהיה תירוץ לקנות חדש ;)

    הקולרסטיי תמיד יהיה על המדךף שלי וגם ספייר שמא יגמר. הקונסילר של בורז'אה נהדר (מותג אהוב) .

    אהבתי את הפוסא כי הוא קליל וזורם ולא פרטני יותר מידי וארוך

    חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שהתחברת לפוסט :)
      אני יכולה להבין את זה שאת לא מניחה צלליות בקיץ. בחום הזה לא מתחשק לעשות אפילו פעולה אחת מעבר לנחוץ.
      חג שמח :)

      מחק
  4. הפלטה מאינגלוט נראית מאוד מבטיחה והגוון הזהוב מהמם לך! הייתי שמחה לראות תמונה של כל הפנים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אולי יבוא היום בו אני אעלה תמונת פנים מלאה. כרגע אני יותר בגישה של אנונימיות יחסית :)

      מחק
  5. האיפור מחמיא לעין שלך:P
    המוצרים מעולים, במיוחד אהבתי את ארבעת הצלליות שבחרת מאינגלוט (ורשמתי לפניי לבדוק אותן בביקור הבא ברשת).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      תרשמי תרשמי :) אני די מרוצה מהן, למרות שרוב הזמן אני מושיטה את היד לפלטה של מאק :)

      מחק
  6. לא ידעתי שעברת דירה, מזל טוב!
    האיפור יצא ממש יפה :) ואני מריירת על צלליות של אינגלוט... וגם על הסטורם של סליק ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      הצלליות מאוד נחמדות, אם כי אני לא משתמשת בהן בתדירות בה הייתי רוצה. את סטורם גיליתי לאחרונה מחדש אחרי הרבה זמן בו היא שכבה במגירה :)

      מחק