יום חמישי, 12 בדצמבר 2013

קצרצר - פריימר לעיניים של Artdeco

פריימרים לעיניים הם מן נקודת חולשה. אני תמיד אתפתה לנסות עוד אחד ועוד אחד בתקווה שאולי הפריימר הבא יהיה טוב יותר מהפריימר המצויין שהיה לי. רצה הגורל ובזמן הביקור שלי במינכן אי שם במאי נגמר לי הפריימר. הצרה הייתה שהפריימר נגמר לי לפני שהייתי צריכה להעביר מצגת, ולא עלה על דעתי אפילו להגיע למצגת שהייתי צריכה להעביר פחות ממתוקתקת. אז התחלתי להסתובב בין רשתות הקוסמטיקה. מה רבה הייתה אכזבתי שהם לא מחזיקים חברות כמו טו פייסד או אורבן דיקיי (אחת המוכרות אמרה לי שהן מזמינות את הפריימר באינטרנט. יכולתי להזדהות), אבל באחת מרשתות הדראגסטור ראיתי את הפריימר לעיניים של Artdeco. זכרתי שבזמנו קראתי ביקורות מהללות, והחלטתי שאין לי מה להפסיד, במיוחד לאור העובדה שהוא עלה משהו כמו 8 או 10 יורו, והייתי די נואשת.
אז הוא נקנה.


אם חשבתן שהאריזה מזכירה לכן משהו, אתן צודקות. לאחרונה נתקלתי בלא מעט סקירות על הפריימר של מלו ווילז. כשראיתי אותו לא יכולתי להתעלם מהדמיון המדהים בין האריזות, עד כדי שם החברה, שהיה שונה (דוגמא אצל תמר). אז הנה הסיפור - אחרי קצת נבירה ברשת התגלה לי ששתי החברות הן חברות אחיות, אבל בעוד שמלו ווילז פונה בעיקר לשוק המקצועי, ארטדקו הוא מותג עממי גרמני שפונה לקהל הרחב. אני לא יודעת אם ישנו הבדל בין הפריימרים של החברות. לאור העובדה שהם נראים זהים, החשד שלי הוא שההבדל זניח עד לא קיים.
ואחרי ההקדמה הארוכה הזו, ניגש למוצר עצמו. מדובר בצנצנת קטנה של 5 מ"ל שמספיקה להרבה מאוד זמן, לאור העובדה שכל עין דורשת כמות מזערית של חומר. הפריימר עצמו מאוד קרמי וקל למריחה. מבחינת הגוון - הוא שקוף עם מעט נצנצים, אבל הנצנצים לא באים לידי ביטוי בצורה מאוד בולטת, כלומר - לא מדובר בגליטר רציני אלא יותר בשימר עדין מאוד. 


האריזה עצמה מרגישה נוחה ואיכותית, ולא מהסוג שנשבר אחרי שבוע של שימוש (ומנסיון - היא לא!).
ושאלת השאלות - האם הפריימר עמיד? אז התשובה היא כן, מאוד. להמחשה - ישנם ימים שבהם אני מתאפרת סביב 7:00 בבוקר ומסירה איפור רק ב-22:00 או 23:00 בלילה, והאיפור נשאר כמעט כפי שהונח. יש לציין שהעפעף שלי מעט שומני, אבל זה לא משמעותי בחורף. בקיץ הוא הופך למאוד שומני ואז הפריימר פחות עמיד. 
בשורה התחתונה - מהפריימר הזה אני מאוד מרוצה. אני לא בטוחה שאקנה אותו שוב בקרוב, ראשית כי הכמות הזו תספיק לנצח, ושנית כי יש עוד את הפריימר של אורבן דיקיי לבדוק :)
למעוניינות בפריימר של מלו ווילז - אפשר למצוא אותו בפרושופ.
את הפריימר של ארטדקו אפשר למצוא באיביי, לדוגמא פה או פה.

10 תגובות:

  1. אם הן אחיות - יש מצב סביר שזה גם נטול אכזריות? :-)

    אהממ. שווה לבדוק. מה עוד יש לחברה ששווה בדיקה/נראה מעניין?

    (אגב, יש אצלי סקירה של הפריימר אחד מול אחד - לאורבן דקיי בוידאו :-))

    השבמחק
    תשובות
    1. בדקתי הרגע - נטול אכזריות! הם כותבים באתר שלהם שהם מתנגדים לניסויים על בע"ח, לא מנסים ולא מבקשים מאף אחד שינסה עבורם.
      כשקניתי את הפריימר הייתי מאוד ממוקדת על פריימר, אז לא שמתי לב למשהו נוסף שעניין אותי... עכשיו אני קצת מתחרטת :)
      ואת הסקירה שלך אני אבדוק. ובכל זאת - אין דרך טובה יותר להתרשם ממוצר מאשר לנסות אותו בעצמך :)

      מחק
  2. זה נראה כמו ג'ארה של פריימר.
    הוא נשמע ממש טוב, אנסה להשיג אותו או את אחיו החורג

    השבמחק
    תשובות
    1. 5 מ"ל זו כמות לא מאוד קטנה, אבל היא חצי ממה שטו פייסד נותנים (11 מ"ל, אם אני זוכרת נכון) או כמעט שליש ממה שעפרה נותנים (14 מ"ל). מצד שני, מבחינת הכמות שאני מניחה על העפעף - היא קטנה בהרבה, אז אולי זה יכול להיחשב כג'ארה ;)

      מחק
  3. נראה זהה לחלוטין למאלו גם בתכולה, ונשמע ממש מבטיח.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חושבת שנראה זהה :) בגלל זה זה העלה לי סימני שאלה.

      מחק
  4. נשמע ממש טוב. כל המוצרים של ארטדקו שניסיתי היו מוצלחים.
    טעכשיו אני מבינה איך הצלליות של מלו וילז נראות זהות לצלליות של אטרדקו (והצלליות של ארטדקו לא דומות במנה לצלליות של חברות אחרות בכלל)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי מוצרים נוספים של ארטדקו, אבל הפריימר פתח לי תיאבון לעוד :)

      מחק
  5. איזה קטע...ישר זיהיתי!!!
    ברגע שהתחלתי לקרוא ראיתי שעלית על זה... אז כן, לא רק הקופסה דומה גם התוכן שלה מאוד דומה..אחד לאחד. ואם גם לפריימר שלך שישר מעצבן שמזכיר אפטרשייב אז כנראה שזה אותו המוצר מאוה החבית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט יש לזה ריח שמזכיר אפטרשייב או משהו בסגנון, אבל לי זה לא מפריע. אפילו די נעים :)

      מחק