יום שני, 9 בדצמבר 2013

The lady is a vamp

לאחרונה יצא לי להיות בהשקת קולקציית החורף של חברת PUPA. כל האזכורים של המסקרה המהוללת שלהם, Vamp!, העלתה את השיר הזה באוב. יש נושן ונוסטלגי :)
אני מרגישה שזה חצי מביך לשים שיר של הספייס גירלס פה, אבל היי - אסוציאציה היא אסוציאציה.

בקולקציית החורף של PUPA, שנקראת Cosmic Beauty מככבת קולקציה של 5 צלליות/עפרונות, 3 מוצרים בסגנון הצ'אבי סטיקס, 3 צלליות בתפזורת, טוש הארה בסגנון הטוש אקלה ו-4 לקים. מה שהכי דיבר אליי היה שלושת השפתונים והצלליות (וגם המאפר האיטלקי המקסים של פופה, פדריקו לוצ'י).
[תמונות של שפתונים וצלליות מההשקה]

לסקירה התקבלו ארבעה מוצרים:
ליפ גלוס glossy lips בגוון 200


החברה מבטיחה שהגלוס מעניק מראה רטוב ומבריק במיוחד, הרגשת נינוחות ואינו דביק. מכיל שמן ארגן המעניק הזנה, לחות, הגנה ורכות לשפתיים.
לגבי הרכיבים אינני יכולה להתווכח. מבחינתי הדבר שהכי הציק לי הוא שהגלוס מאוד דביק, וזו הסיבה שאני לא אוהבת גלוסים (כך שהביקורת על המוצר מוטה במקרה הזה - אני פשוט לא אוהבת מוצרים מהז'אנר). לגבי הגוון - הוא מאוד ניודי, אבל לא מוחק לחלוטין את השפתיים. עם זאת אצלי הוא הדגיש פגמים. מה שכן, בהשקה ראיתי גוונים אחרים שדיברו אליי הרבה יותר - ורודים וסגולים מנצנצים, שאותם הייתי אולי מסכימה אפילו לסבול, למרות הדביקות הגלוסית הכה אופיינית (לגלוסים), רק כי הם כאלה מהממים :) בסופו של דבר לדעתי הגלוס הזה הוא רק לחובבות הז'אנר.

BB cream בגוון Sand



ה-BB מאוד מאוד נעים למריחה. החברה מבטיחה אפקט פריימר, אפקט עור חשוף טבעי, מעניק הארה, לחות, הגנה של 20SPF. 
את אפקט הפריימר המוצר מקיים. מעבר לכך אני לא ממש יכולה לומר, פשוט כי הגוון ממש כהה לי. קיבלתי את גוון 02 להתרשמות, אולם לא התאפשר לי להתרשם ממנו כי כרגע אני במצבי הבהיר. אולי בקיץ אוכל לקבל מושג טוב יותר בכל הנוגע להבטחותיו של ה-BB.

צללית/אייליינר עפרון מסדרת Cosmic Beauty בגוון 005


הבטחת החברה היא למרקם קרמי, רק, אוורירי ומתמזג בקלות ולעמידות וצבע עמוק.
מבחינת נוחות מריחה ועמידות העפרון בהחלט מקיים את הבטחתו. מרוב שהוא עמיד לא הצלחתי להסיר אותו לאחר שהסווצ'תי אותו. גוונים הם עניין של טעם, אבל הגוונים של המוצר הזה משגעם אחד אחד. הגוון שקיבלתי להתרשמות הוא גוון 005, צבע כחול. כחול הוא לא מהגוונים שנמצאים אצלי בשימוש תדיר, אבל לגוון הזה יש סיכוי טוב להיכנס לשימוש בתוך הטוויסט של האיפור היומיומי המשעמם שלי בד"כ (כשיש לי כמה דקות להתארגן בבוקר, אני לא משקיעה יותר מדי מחשבה).
הטענה היא שהעפרון יכול לשמש גם כאייליינר וגם כצללית. על אף הכבוד הרב שיש לי לעפרון הזה, אייליינר מדוייק אני לא חושבת שאפשר להניח באמצעותו, ואייליינר לא מדוייק אני פחות אוהבת להניח.
מבין הגוונים שיצאו, הגוון הטאופי/חום דיבר אליי, שכן זה גוון ה-go to שלי.

אחרונה וחביבה היא מסקרת ה-Vamp, שהיא מסקרה שהוללה בבלוגים הונים ושקלתי לקנות אותה. במקרה היא הגיעה לידי להתרשמות. החברה מבטיחה מבט עוצר נשימה של ריסים מודגשים, ארוכים וחלומיים.

המסקרה בהחלט מדגישה את הריסים, נותנת להם נפח ומראה מאוד מלא, אבל אני לא מרגישה שהיא מספקת מספיק אורך, כך שאני אוהבת להשתמש במסקרה הזו מעל מסקרה שנותנת קצת יותר אורך (למשל one by one של מייבלין). לבעלות ריסים ארוכים ועיניים גדולות יחסית, הייתי ממליצה על המסקרה, כי היא בהחלט מספקת תוצאות. לגבי היתר - רק למנוסות בהנחת מסקרה, כי המברשת עלולה ללכלך והאורך שהמסקרה מספקת, אצלי לפחות, לא היה מספיק משמעותי.

4 תגובות:

  1. סקרנת אותי אודות עפרון הצללית, ידגם בקרוב. המסקרה נהדרת, מאוד אהבתי, יש לי ריסים קצרים יחסית לדעתי, יש שיאמרו רגילים וישרים והיא עושה עימם חסד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בעצמי מתכננת על עוד עפרון (הטאופי :)).
      המסקרה לא רעה בכלל, פשוט מרגיש לי שהיא דורשת עוד שכבה של מסקרה שנותנת קצת יותר אורך כדי לתת לי את מה שאני מחפשת בה :)

      מחק
  2. העיפרון צללית בהחלט מעניין- היה לי בעבר אחד של פופה שלצערי לא היה עמיד במיוחד.
    אני כן אוהבת את המסקרה הזו, אני אוהבת את הנפח שהיא נותנת.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה עמיד להחריד. בלי מסיר דו פאזי הוא מסרב לזוז...
      המסקרה נותנת נפח נפלא אבל מרגיש לי שהנפח לא מתאזן עם האורך ואז הריסים שלי נראים לי קצרים אם אני לא מוסיפה מסקרת אורך כלשהי.

      מחק