יום שלישי, 9 בספטמבר 2014

EOTD - golden khaki

הרבה זמן לא היה פוסט EOTD, אז בהחלט הגיע הזמן לאחד.
פוסטים של EOTD הם מהסוג שאני אוהבת יותר, שכן הרבה פעמים הם נותנים השראה לשילובים שלא חשבתי עליהם. האיפור בפוסט הזה הוא יומיומי, אבל דורש את חמש הדקות הנוספות האלה בבוקר. אני חייבת להודות שאצלי הן לא תמיד קיימות, והרבה פעמים אני מוותרת על צלליות ויוצאת עם מייקאפ-קונסילר-פודרה-סומק-מסקרה. בימים שבהם אני מואילה בטובי לשים צלליות, אני שוכחת לצלם. הפעם לא רק שהתאפרתי איפור מלא, אלא גם צילמתי (!). 

את האיפור יצרתי באמצעות המוצרים הבאים:

התחלתי עם הפריימר של Urban Decay. מדובר בפריימר שנאמר עליו כל כך הרבה שלא יכולתי שלא לנסות אותו בעצמי. המרקם שלו הוא קרמי בצבע גוף, שהופך לשקוף עם המריחה. הטענה היא שהוא לא רק מאריך את שהות הצלליות על העפעף, אלא גם מונע מהצלליות להצטבר בקפל וליצור שם את הפס המעצבן והמוכר. לדעתי הוא עושה את העבודה, אבל עוד נותר לבחון אותו מול הפריימרים שכבר יש לי זמן רב, כמו זה של עפרה (שכבר בתהליכי גסיסה מתקדמים) וזה של Art Deco. פוסט בנושא - בקרוב :) 
אחד היתרונות הבולטים של הפריימר של urban decay לעומת הפריימר של Art Deco הוא שהוא מגיע בשפופרת סטרילית שמאפשרת הוצאת כמות החומר הרצויה מצד אחד, אבל שומרת על החומר סטרילי.

לאחר מכן עשיתי פס (לא מוקפד במיוחד) על השליש החיצוני של העין עם העיפרון השחור של לנקום, וטשטשתי באמצעות מברשת עפרון. העיפרון לדעתי מעט קשה מדי לשימוש הזה, אבל עשה את העבודה, כך שאין יותר מדי תלונות. יכול להיות שהוא פשוט צריך חידוד :)

לאחר מכן הנחתי את צללית 06 של אינגלוט (הזהובה) על כל העפעף, את 419 (ירוק זית) בקפל ואת 422 (חומה) על העיפרון וכפס מתחת לקו הריסים התחתון (2/3 חיצוני). את הפס השלמתי עם צללית 06 לכיוון הזווית הפנימית של העין.

לסיום הגיעה המסקרה, Haute and Naughty של מאק. מדובר המסקרה שמכילה שתי וריאציות - האחת למראה ריסים יומיומי ועדין יחסית, וזה במקרה שמוציאים את המברשת באמצעות הידית הורודה, השניה היא למראה יותר דרמטי, ומתקבלת במקרה בו מוציאים את המברשת באמצעות הידית הסגולה. מה שקורה הוא כשמשתמשים בחלק הורוד המברשת עוברת דרך צינור נוסף שמסיר עודפי מסקרה ומשאיר כמות קטנה יחסית של מסקרה על המברשת. לי קצת פחות נוח להשתמש בחלק הורוד כי הידית יוצאת קצרה מדי לדעתי וזה פחות נוח לי, אבל התוצאה המתקבלת בשני המקרים מאוד מוצאת חן בעיני. הפעם הלכתי דווקא על האופציה הדרמטית על הריסים העליונים ועל האופציה הפחות דרמטית על הריסים התחתונים. בשורה התחתונה - מסקרה מאוד מוצלחת של מאק :)

ובזאת סיימתי עם העיניים. איפור הפנים שהלך יחד עם מראה העיניים הזה הורכב מהמוצרים הבאים:

המייקאפ - Teint idol 24h של לנקום בגוון 01. ברוב השנה אני משתמשת בגוון 010, אבל יצא שבחודש האחרון השתזפתי והוא כבר לא מתאים לי.
לכיסוי הכהויות - קונסילר מינרלי של מאק בגוון NW20.
פודרה Blot של מאק בגוון medium.
ברונזר delice de soleil של בורז׳ואה בגוון 12.
סומק Fleur Power של מאק.
ושפתון Creme in your coffee של מאק.

מה שגרת האיפור שלכן ביום-יום? היא משתנה בין עונה לעונה או שהיא אחידה כל השנה?

6 תגובות:

  1. אוי, הצלליות של אינגלוט כאלה מעולות!!!! המראה יצא כל כך יפה, ממש מתאים לצבע העיניים שלך! המסקרה הזו היא לחלוטין אחת החביבות עלי, ויש מסקרה דומה של רימל שעושה עבודה טובה מאוד בשבריר מהמחיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      הצלליות של אינגלוט באמת טובות מאוד. הבעיה היא שאני הרבה פעמים דוחפת אותן למגירה ושוכחת מקיומן, ואז מגלה אותן מחדש :) ראיתי שלרימל יש מסקרה דומה. השאלה היא אם היא נותנת את אותן התוצאות. במחיר שהיא עולה אולי שווה לבדוק :)

      מחק
  2. אחלה פוסט! אני ממש אוהבת את המסקרה הזו, אחת האהובות עליי! שגרת האיפור שלי לגמריי משתנה בין העונות, אבל אצלי משום מה היא הפוכה. כל החורף שנה שעברה הלכתי עם סומק אפרסקי כשלרוב בוחרים בצבע הזה בקיץ ועכשיו אני הולכת עם גוון מוקה של מאק שהוא יותר מתון ומתאים יותר לחורף. אני משום מה הפוכה! חחחח איך הברונזר של בורנזואה? מומלץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. גוון מוקה של מאק מהמם :) בדיוק היום קיבלתי אותו בהזמנה שעשיתי מהאתר שלהם :)
      אגב, גם אני לפעמים בחורף בוחרת בגוונים אפרסקיים :)
      הברונזר הזה לא רע בכלל. יש להם ברונזר אחר, כזה שהוא בצורת טבלת שוקולד, והבנתי שהוא לא מומלץ כי אחרי כמה חודשים הוא נהיה קשה ולא מאפשר איסוף צבע.

      מחק
  3. רביעיה משגעת יצרת! ממש סתווית ואחלה של גוונים. האיפור עשוי טוב וממש מחמיא לגוון עינייך.

    השבמחק